AndroidHealthClinic

Misbruik kinderbijslag door Marokkanen

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
AMSTERDAM - De VVD in de Tweede Kamer wil dat er een einde komt aan de stroom kinderbijslag die wegvloeit naar Marokko. Dat zegt Kamerlid Stef Blok vrijdag in de krant Spits.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens Blok moet Nederland de verdragen die het hierover heeft met het land eenzijdig opzeggen. Dat zou ook met Turkije moeten gebeuren, meent Blok.

De VVD'er vermoedt dat het geld wordt ontvangen voor kinderen uit een polygaam huwelijk. "En die huwelijken zijn in Nederland verboden", zegt Blok.

"Zeker in Marokko is het trouwens te eenvoudig om met de kinderbijslag te frauderen. Daar moet een einde aan komen."

Recht

De VVD wil dat kinderen die buiten de EU opgroeien nooit meer recht op kinderbijslag kunnen hebben. Blok gaat staatssecretaris van Vreemdelingenzaken Nebahat Albayrak (PvdA) opnieuw vragen stellen over het misbruik van de kinderbijslag.

Blok bevroeg de staatssecretaris hier eerder over, maar zij moest de Kamer toen het antwoord schuldig blijven. "Ik laat me niet weer met een kluitje in het riet sturen", aldus Blok.

http://www.nu.nl/news/1815842/34/'Pak_wegvloeien_kinderbijslag_naar_Marokko_aan'.html

Wie had dat nou ook verwacht? Dat er een Marokkaan misbruik zou maken?

Had ik ook nooit verwacht. Voel me zwaar teleur gesteld. Wist niet dat ze al zo slim waren.

Wie had dat nou ooit gedacht, dat ze er ooit achter zouden komen ...

So what else is new? Tijdens elke recessie komt dit weer naar voren, maar oplossen ho maar, zijn de politici net te laf voor. En met zo'n linkse coalitie als we nu hebben word het zeker niets.

Oke wie gaat het zeggen "......marokkanen" :rolleyes:.

opletten hiermee..
ze hebben een te soepel systeem, ze laten ons allen al jaren schreeuwen dat we de misbruiken niet meer wensen (met een racistische ondertoon) en dat ze er iets moeten aan doen en daarna schaffen ze ganse kinderbijslag voordelen af of verstrengen ze de voorwaarden voor de hele gemeenschap.

opletten hiermee..
ze hebben een te soepel systeem, ze laten ons allen al jaren schreeuwen dat we de misbruiken niet meer wensen (met een racistische ondertoon) en dat ze er iets moeten aan doen en daarna schaffen ze ganse kinderbijslag voordelen af of verstrengen ze de voorwaarden voor de hele gemeenschap.

Verstrengen tot enkel de kinderen die werkelijk ook in het land wonen ...
Daar zie ik toch niets teveel in hoor

Het misbruik van kindergeld en andere uitkeringen of voordelen door allochtonen zou enorm zijn. Ik heb hier eerder al bewijzen van gezien. Niet om een groep te viseren, maar feiten mogen gezegd worden. Vraag is wanneer de regering daar iets aan gaat doen.

vlaams belang brengt ook geregeld cijfers nar boven mbt..

Het misbruik van kindergeld en andere uitkeringen of voordelen door allochtonen zou enorm zijn. Ik heb hier eerder al bewijzen van gezien. Niet om een groep te viseren, maar feiten mogen gezegd worden. Vraag is wanneer de regering daar iets aan gaat doen.

Nooit? Want dat is racisme en discriminatie.

Jullie zijn gewoon allemaal racisten man! :roflol:

Ik snap niet dat dit mogelijk is. Men heeft toch inkijk in de geldstromen ??

Terug
Naar boven