AndroidHealthClinic

Nieuws Miss Beachproof 2011 - Welke opties zijn er mogelijk?

B&F

Gargantuan Beast
10.000 berichten
Waardering
704
Hallo dames van Dutchbodybuilding.com,

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten zal er ook dit jaar weer een Miss Beachproof 2011 worden gegeven. De vorige edities waren een groot succes en ik (Leon) heb besloten deze taak tot mij te nemen voor het organiseren van de derde editie van deze ''battle of the babes'' contest.

Nu wil ik voordat we alles gaan opzetten, graag de feedback van de dames (-en heren) van Dutchbodybuilding.com op de vorige edities. Wat vonden jullie leuk? En welke items konden beter? Nog andere innovaties?

Alles is welkom en wij van Bodyenfitshop.nl willen natuurlijk ook dit jaar weer een super contest organiseren.

Ik hoor het graag! :)

-Leon

sowieso een grote kraam met mega veel producten (en kortingen).

misschien leuk om een 'bekende bb-er' te laten komen?

Misschien met een filmpje van de contesters erbij. Dat ze een pose doen ofzo.

Ging het met dat Miss Beachproof nu alleen om het eindresultaat of om de grootste vooruitgang?

Doe denk dit jaar ook wel mee. Vind die bewegende beelden geen gek plan, dat is meestal veel duidelijker dan een foto!
Plus een paar verplichte poses, zodat je goed kan vergelijken.

Ik vond het stemmen vorig jaar goed opgezet, dat de foto's in de gallery kwamen en dat je elke foto met een cijfer kon beoordelen. Vond ik beter dan het jaar daarvoor, dat je maar op één iemand mocht stemmen.

• Topic Starter Topic Starter
Okee bedankt! Nog meer feedback is altijd welkom! Waar zijn alle fanatieke dames? :D

En wat dachten jullie van het idee dat de eindstem gebasseerd wordt op het log van de deelneemster?

Dan kunnen daarin zoveel foto's, video's en workout's geplaatst worden als ze maar willen. Anders krijg je misschien weer probleem met de eisen van foto's en voorkomen we de leden die weinig loggen en ineens wat foto's insturen. Vind ik ook altijd niet even eerlijk tegenover de dames die wel fanatiek loggen. :)

-Leon

En wat dachten jullie van het idee dat de eindstem gebasseerd wordt op het log van de deelneemster?

Dan kunnen daarin zoveel foto's, video's en workout's geplaatst worden als ze maar willen. Anders krijg je misschien weer probleem met de eisen van foto's en voorkomen we de leden die weinig loggen en ineens wat foto's insturen. Vind ik ook altijd niet even eerlijk tegenover de dames die wel fanatiek loggen. :)

-Leon

Maakt het wel een stuk tijdrovender voor de stemmer.
Ik kan het mis hebben, maar het grootste deel van de stemmers heeft bij vorige contests denk ik gewoon even naar alle contest foto's gekeken en dan gestemd. Als je voor je mag/kan stemmen (hoe ga je dat controleren?) eerst alle logjes gevolgd moet hebben, zullen er beduidend minder mensen gaan stemmen vermoed ik.

Leuk trouwens dat jullie dit jaar de contest organiseren!

Ik vind het idee van een verplicht filmpje niet zo'n goed idee, en het idee van de stem deels baseren op de log ook niet...

Verder was het vorig jaar gewoon goed opgezet volgens mij? Ook dat je zelf kon kiezen of je een beginfoto instuurde of niet...

Nee, op het log baseren zie ik ook niets in. Gaat uiteindelijk om je fysiek en niet hoe leuk je kunt loggen ;)

+3 dan!

Weg ermee! :D

Wat vonden jullie van de prijzen? :)

Leuk idee...kben benieuwd welke dames er aan mee gaan doen. Ik denk ook niet dat iedereen tijd/zin heeft om een log bij te houden maar ondertussen wel net zo hard traint als andere dames die wel loggen. Dus het zou een beetje jammer zijn om daar ook je stem op te baseren, maar die conclusie was al gemaakt haha

Nou, een log bijhouden vind ik wel een vereiste (was de vorige keren ook zo, en is bij de heren ook) maar dat moet compleet losstaan van de eindstemmen.

Oh, en wat betreft de prijzen: ik denk niet dat er ook maar iemand is die daarover gaat klagen. :P Het is natuurlijk allang leuk dat er überhaupt prijzen ter beschikking worden gesteld.

Laatst bewerkt:
Ik vond het stemmen vorig jaar goed opgezet, dat de foto's in de gallery kwamen en dat je elke foto met een cijfer kon beoordelen. Vond ik beter dan het jaar daarvoor, dat je maar op één iemand mocht stemmen.
eens!
Leuk trouwens dat jullie dit jaar de contest organiseren!

Ik vind het idee van een verplicht filmpje niet zo'n goed idee, en het idee van de stem deels baseren op de log ook niet...

Verder was het vorig jaar gewoon goed opgezet volgens mij? Ook dat je zelf kon kiezen of je een beginfoto instuurde of niet...
helemaal mee eens!
+3 dan!

Weg ermee! :D

Wat vonden jullie van de prijzen? :)
prijzen weet ik niet meer precies, ik ben iig niet zo kapot van de "typische vrouwenprijzen" zoals fatburner... trouwens: als je net de contest hebt gewonnen dan heb je geen fatburners nodig - toch? ;)
maf eigenlijk dat de heren een elite membership kunnen winnen en de vrouwen niet.

Ik ben geen dame maar als man heb ik natuurlijk wel mijn stem laten gelden;)
Volgens mij was vorig jaar alles zeer goed en strak geregeld als ik het wel heb, elke deelneemster beoordelen was ook erg goed.
Eigenlijk zou elke deelneemster wel een prijsje/aandenken verdienen voor de inzet maar eeuwige roem is natuurlijk het belangrijkste:D
Succes met organiseren!

Terug
Naar boven