Fitness Seller

Nieuws Miss Beachproof 2011 - Welke opties zijn er mogelijk?

Ik vond de prijzen vorig jaar goed geregeld hoor..
Gewoon een bedrag waar je zelf wat voor uit mocht zoeken..
Ik heb nog steeds mijn caseine eiwit staan..(heb er niet zoveel gebruik van gemaakt nog..)

Verder vorig jaar gewoon goed opgezet..
stemmen ging mijn inziens ook eerlijk..
En wat betreft loggen ja..te tijdrovend idd..
Om alle logjes fanatiek bij te houden, gaat bijna niet..

Wel leuk dat er weer een contest komt!

Ik vond de prijzen vorig jaar goed geregeld hoor..
Gewoon een bedrag waar je zelf wat voor uit mocht zoeken..

Oh, dan neem ik mijn woorden terug. Nou ja, nuanceren dan: prijs van vorige jaar is prima, prijzenpakket met fatburners of dergelijke zou ik niet wild enthousiast van worden.

• Topic Starter Topic Starter
Okee bedankt voor de input! Zal eens aan de slag gaan en wat leuks in elkaar zetten. Bereid je maar vast voor, dames! :D

-Leon

ik doe uiteraard dit jaar ook weer mee en dit jaar is mijn doel om niet voortijdig af te haken! ( wegens gezondheidsproblemen )

Al bekend wanneer het van start gaat?

wat is eigenlijk het precieze doel van deze contest...gaat het om de grootste verandering of gewoon hoe je er aan het einde uitziet?

2010 toch gewoon om eindresuktaat alleen?

2010: Beiden. Deelneemsters konden zelf kiezen of ze een beginfoto lieten zien en daarmee afgerekend werden op progressie, of alleen eindresultaat.

En? Wat gaat het worden? Al iets bekend over de contest van dit jaar? Ben benieuwd :D Zie ook veel nieuwe dames hier rondlopen, dus moet genoeg animo zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er nog mee bezig, maar het komt er zeker aan. Hoop begin mei meer te kunnen zeggen. :)

-Leon

Zie de aankondiging voor de mannen er staat, dus kom maar op met die info ;)

Waarom niet een beginfoto verplichten en een eindfoto er later naast plaatsen
Zo heb je een mooi vergelijk.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat de dames en heren die er nu al toppie uit zien geen kansen hebben omdat je te weinig verschil ziet.
Vond het eerste jaar van de dames te veel op afvallen gespitst en dames die al in shape waren aan het begin en na 8 weken minder verschil konden laten zien kregen minder stemmen. Vorig jaar was het een stuk beter doordat je op elke dame kon stemmen.
Zorg er in ieder geval wel voor dat er geen 1 of 2 gegeven kan worden. Iedere prestatie is goed. dat de een nu 10 kg afvalt wil niet zeggen dat die het beter heeft gedaan dan een ander die niets afviel maar wel 1 kg spier heeft gewonnen

Leuk!

Terug
Naar boven