erjede
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok. Ga jij dan maar +/- 4000kcal binnenspelen in 3 maaltijden. Have fun en zorg ervoor dat je niet stikt.
Hij gebruikt als argument dat je lichaam niet meer dan 30 gram eiwit kan opnemen per maaltijd. Dat argument ontkracht ik.Onzin, het maakt niet uit hoe vaak je eet. Het is alleen lastig om veel te eten in slechts 3 maaltijden.
Hij gebruikt als argument dat je lichaam niet meer dan 30 gram eiwit kan opnemen per maaltijd. Dat argument ontkracht ik.
En waar gebruikt hij dat argument?
Idd, nergens. Hij geeft aan dat je best 6 keer per dag eet omdat het anders teveel wordt. Wat ook 99% van de DBB'ers doet. Hij zegt bijna net hetzelfde als u. Dus je 'doei' reactie was niet op zijn plaats.
En van dat inlezen! Ik heb nog altijd veel te leren. Daarom ben ik hier ook. Ik besef dat. Zelfs op mijn leeftijd. Nu jij nog.
Dit is echt het meest domme wat ik tot nu toe heb gelezen op dit forum,
ga jij maar eens even in de boeken zitten voordat je wat rond roept.
Waarom de maaltijden verspreiden over de hele dag?
1. Je lichaam kan de gehele dag door de eiwitten opnemen die hij nodig heeft.
2. Bij het opstaan heb je whey (snelle) eiwitten nodig en na het trainen ook.
3. Voor het slapen gaan caseïne (langzame) eiwitten, daarvoor kan je kwark eten of een caseïne shake drinken.
4. Bij een eetpatroon van maar 3 maaltijden op een dag kom je niet aan je dagelijkse behoefte aan eiwitten ( 2-3 gram eiwit per vetvrije kilo van je lichaamsgewicht) tenzij je in die 3 maaltijden 70-80 gram eiwitten in verwerkt maar dan nog kan jou lichaam zo'n groot aantal eiwitten niet in 1 keer opnemen dus worden die weer in vetten omgezet.
Onzin zei je? Een argument is er niet uit te krijgen?