Fitness Seller

Misschien een eerste kuur beginnen.

Het niveau is idd weer lekker op hoogte hier, niet best!

Ok. Ga jij dan maar +/- 4000kcal binnenspelen in 3 maaltijden. Have fun en zorg ervoor dat je niet stikt.

Onzin, het maakt niet uit hoe vaak je eet. Het is alleen lastig om veel te eten in slechts 3 maaltijden.
Hij gebruikt als argument dat je lichaam niet meer dan 30 gram eiwit kan opnemen per maaltijd. Dat argument ontkracht ik.

Voortaan maar even beter lezen he nightside?

*popcorn*

Hij gebruikt als argument dat je lichaam niet meer dan 30 gram eiwit kan opnemen per maaltijd. Dat argument ontkracht ik.

En waar gebruikt hij dat argument?
Idd, nergens. Hij geeft aan dat je best 6 keer per dag eet omdat het anders teveel wordt. Wat ook 99% van de DBB'ers doet. Hij zegt bijna net hetzelfde als u. Dus je 'doei' reactie was niet op zijn plaats.

En van dat inlezen! Ik heb nog altijd veel te leren. Daarom ben ik hier ook. Ik besef dat. Zelfs op mijn leeftijd. Nu jij nog.

even weer ontopic jongens... we dwalen af.. om het gewoon makkelijk te zeggen: TS is een schoolvoorbeeld om geen anabolen te gebruiken PUNT.
1- te weinig kennis over het sport zelf
2- te weinig kennis over anabolen
3- te licht voor bouw
4- te slechte voeding (tof dat je eerlijk toegeeft dat je snoept en zo maar dit kan je echt niet te lang volhouden..)
5- te weinig trainings ervaring.
6- te zware kuur voorstel voor iemand die geen ervaring heeft met het sport....

een echte voor stel van een vreemde:
1- lees je in over het sport
2- wordt zwaarder (eet beter! dat is je sleutel meer niet.)
3- lees je in over voeding
4- train nog maar eens een heel lange tijd zonder aas want je kan nu echt makkelijk goeie gains maken.
5- als je wilt kuren, neem een creatine kuur.. neem eiwitten kuur... doe een andere niet AAS gerelateerde kuur..
6- schaf een nieuwe vriend aan.

succes man, je hoeft niet op te volgen maar je vraagt om een mening en die heb je nu.

Zie bovenstaand.

Je doet niet maar één kuurtje... Bovendoen is het moeilijker om naturel te gainen na een kuur. Als je je voeding niet op orde hebt verlies je al je spiermassa weer na je kuur.

NIET DOEN!!!!!! eerst leren eten, je eet VEEL te weinig!!!

En waar gebruikt hij dat argument?
Idd, nergens. Hij geeft aan dat je best 6 keer per dag eet omdat het anders teveel wordt. Wat ook 99% van de DBB'ers doet. Hij zegt bijna net hetzelfde als u. Dus je 'doei' reactie was niet op zijn plaats.

En van dat inlezen! Ik heb nog altijd veel te leren. Daarom ben ik hier ook. Ik besef dat. Zelfs op mijn leeftijd. Nu jij nog.

Dit is echt het meest domme wat ik tot nu toe heb gelezen op dit forum,
ga jij maar eens even in de boeken zitten voordat je wat rond roept.

Waarom de maaltijden verspreiden over de hele dag?
1. Je lichaam kan de gehele dag door de eiwitten opnemen die hij nodig heeft.
2. Bij het opstaan heb je whey (snelle) eiwitten nodig en na het trainen ook.
3. Voor het slapen gaan caseïne (langzame) eiwitten, daarvoor kan je kwark eten of een caseïne shake drinken.
4. Bij een eetpatroon van maar 3 maaltijden op een dag kom je niet aan je dagelijkse behoefte aan eiwitten ( 2-3 gram eiwit per vetvrije kilo van je lichaamsgewicht) tenzij je in die 3 maaltijden 70-80 gram eiwitten in verwerkt maar dan nog kan jou lichaam zo'n groot aantal eiwitten niet in 1 keer opnemen dus worden die weer in vetten omgezet.

Onzin zei je? Een argument is er niet uit te krijgen?

Reden nummer 1 is gebaseerd op het feit dat je lichaam niet de hele dag je gegeten eiwitten zou kunnen opnemen. Dit kan wel, ook al eet je maar 3 maaltijden. Daar is het argument van Lean Gains dat ik gaf op van toepassing. Ook is reden nummer 4 onzin, want je lichaam kan wél 70-80 gram eiwitten afkomstig uit 1 maaltijd opnemen. Ook dit wordt uitgelegd in het gedeelte dat ik gequote hebt van Lean Gains.

Je maaltijd zou dus gewoon 50-60 gram eiwit bevatten wil je op 3 maaltijden genoeg eiwitten binne krijgen... Bij mij was op een gegeven moment een maaltijd van 40 gram eiwit naar binnen werkrn moeilijk omdat al mijn maaltijden uit vis/kip bestonde. Op gegeven momeng ging ik overme nek van de tonijn... 3 maaltijden werkt gewoon niet voor mij omdat ik teveel in 1 keer moet doen. Dus wie er ook gelijk heeft er zijn zat voorbeelden te noemen met mensen die beide methodes hebben geprobeerd en pro geworden zijn. Je moet gewoon kijken wat je zelf prettig vindt en meer niet.

Terug
Naar boven