XXL Nutrition

misselijkheid door misschien t3 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
om sneller in % zakken ?

en die 10% in mei is ook ijdele hoop maar is wel wat ik heel graag zou willen op 100 kg, maar als ik de 12% aan tik heb ik me doelen bereikt.

je staat op +20%, je moet maar 4 weken goed op je voeding letten en valt al vanzelf een stuk af. jij hebt geen T3 of wat dan ook nodig. maarja jij doet het op uw manier.
alleen zou ik het anders aangepakt hebben moest ik u zijn

Veel succes alsinds, en heb jij geen log lopen ofzo ben wel benieuwd of het u gaat lukken.

wel eens met bovenstaande, tijdens een kuur met T3 mag je gewoon een bepaald aantal procenten daling verwachten, meer niet. en hoe verder je daalt, hoe moeilijker het wordt. Als je nu al met T3 gaat beginnen, waar wil je dan in vredesnaam mee eindigen..?

ohja, om ontopic te blijven:P
ben nooit misselijk van T3.

• Topic Starter Topic Starter
sinds een paar weken op me nieuwe sportschool sta ik ook onder begeleiding van iemand die ook pro nl bb'ers begeleid alleen met aas word er nog niks open en bloot gepraat, ik denk dat ik em wel langer moet kennen ervoor.

maar om de 4 weken word me % gemeten en over 2.5 week word de eerste tussen meting geplaats dan open ik wel een log voor de liefhebbers en post ik ook wel pics om de 4 weken.

je staat op +20%, je moet maar 4 weken goed op je voeding letten en valt al vanzelf een stuk af. jij hebt geen T3 of wat dan ook nodig. maarja jij doet het op uw manier.
alleen zou ik het anders aangepakt hebben moest ik u zijn

Veel succes alsinds, en heb jij geen log lopen ofzo ben wel benieuwd of het u gaat lukken.

Het maakt toch niet uit op welk percentage je staat? MET t3 verbrand je sneller vet dan wanneer je het NIET neemt, dat is een feit!

Daar komt nog eens bovenop dat jij geen idee hebt hoe zijn lichaam reageert op bepaalde dingen.

Misschien is het verstandiger om T3 te nemen voor de laatste loodjes, dus voor wanneer je onder de 10% wilt komen. Maar aangezien zijn doel de 10% betreft, dan is het op deze manier prima zat volgens mij.

topicstarter, wat is je precieze kuur?

Het maakt toch niet uit op welk percentage je staat? MET t3 verbrand je sneller vet dan wanneer je het NIET neemt, dat is een feit!

Daar komt nog eens bovenop dat jij geen idee hebt hoe zijn lichaam reageert op bepaalde dingen.

Misschien is het verstandiger om T3 te nemen voor de laatste loodjes, dus voor wanneer je onder de 10% wilt komen. Maar aangezien zijn doel de 10% betreft, dan is het op deze manier prima zat volgens mij.

bij een percentage van 20% heb je geen middeltjes nodig. de eerste procenten zijn er zo af. hij is nu bezig met zijn tweede kuur met vanalles en nog wat. en zijn stats trekken nog op niks dus denk ik dat er nogal wat misloopt.
tegen dat hij op 10% staat, dan heeft hij miss 2 gram AAS nodig om te groeien.

zit nou op week 1-16 test e en bold op 500/500

zit nu in me 3e week

hoor je mij dat zeggen? als we zo gaan praten.. een BBer op een wedstrijd staat droger dan een marathon loper op een wedstrijd:rolleyes:

uhhhh weet niet bro,maar staat een BBer voor een wedstrijd niet op zwaar dieet en doet hij er50% cardio bij?

Of droogt hij op met alleen bankdrukken,en pullies?

uhhhh weet niet bro,maar staat een BBer voor een wedstrijd niet op zwaar dieet en doet hij er50% cardio bij?

Of droogt hij op met alleen bankdrukken,en pullies?

veel BBers doen geen cardio. het was ook een dom voorbeeld aangezien jij kwam met: 'setje banken burn je 700kcal mee'

Ken alleen mar wedstrijd jongens bro,die erg veel cardio doen in de aanloopfase op lowcarb,dus daar wil ik een point mee maken.Je moet het toch met mee eens zijn dat TS wel wat meer verbranding mag hebben,en niet gelijk naar T3 grijpen.Ik vindt T3 meuk,maar alles is troep natuurlijk.Maar droog zit niet in en potje T3 alleen.

Helemaal mee eens krieltje!

Maar ik zie zo vaak gefrustreerde dikkerds stoppen met KT en 100% cardioen... ze zien er na een tijdje niet beter uit...

Helemaal mee eens krieltje!

Maar ik zie zo vaak gefrustreerde dikkerds stoppen met KT en 100% cardioen... ze zien er na een tijdje niet beter uit...

Daar heb je gelijk in,maar der zijn ook jongens die lezen dat ze moeten eten.Gewoon 22 sneetjes brood met veel beleg,.....dat is goed.

Het is een samenspel...meer cardio...minder eten....beetje T3.

Als je er 1 tussen uit haalt werkt het simpelweg niet.Er bestaan (helaas anders stond ik vooraan)geen pilletjes die je slank en droog maken,zonder eenige inspanning

Imo heb je geen cardio nodig om droog te worden.

nog even voor de duidelijkheid mensen.

ik doe veel aan cardio en ik zit op een laag carb dieet, zit nu tegen de 2600 kcalorie aan maar met weinig khoolydraden weet niet precies hoeveel dat moet ik op de sportschool kijke hoeveel dat is en doe momenteel 4 dagen per week cardio een half uur intensief fietsen en 10 minuten joggen dit omdat me jog conditie op 0.0 zit en het simpel weg gewoon niet langer volhou dus moet het opbouwen.

de t3 is er alleen voor om sneller in % te zakken niks mis mee toch ? niet dat ik denk dat het een wondermiddel is.

wat ik verwacht van deze kuur icm met bold en test is spierbehoud en in 3 maanden tijd de 12 % aan te tikken

nog even voor de duidelijkheid mensen.

ik doe veel aan cardio en ik zit op een laag carb dieet, zit nu tegen de 2600 kcalorie aan maar met weinig khoolydraden weet niet precies hoeveel dat moet ik op de sportschool kijke hoeveel dat is en doe momenteel 4 dagen per week cardio een half uur intensief fietsen en 10 minuten joggen dit omdat me jog conditie op 0.0 zit en het simpel weg gewoon niet langer volhou dus moet het opbouwen.

de t3 is er alleen voor om sneller in % te zakken niks mis mee toch ? niet dat ik denk dat het een wondermiddel is.

wat ik verwacht van deze kuur icm met bold en test is spierbehoud en in 3 maanden tijd de 12 % aan te tikken

lekker 45 minuutjes op de crosstrainer doet wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven