aleyezonme
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker 45 minuutjes op de crosstrainer doet wonderen
waarom dan zo zware dosis? als het enkel voor spierbehoud is?
op 500 test groeide ik als kool.. niet normaal..
tijdens een cut kiezen mensen toch vaker voor prop?
ja ik ook op me eerste kuur maar vergeet niet dit is me 3e kuur.
het is voor ieder anders maar test e word niet echt aanbevolen nee als cut kuur maar het kan uiteraard wel maar zoals eerder vermeld gaat de kueze eerder uit naar anavar of winny.
waarom ik deze kuur heb gekozen ? gewoon simpel omdat ik deze shizzle 16 weken lang kan gebruiken want zo lang heb ik wel nodig om naar de 12 % te gaan.
ik ben vandaag begonnen met t3 0.025 mcg dus 1 pilletje maar werd een uurtje later misselijk van.
ik nam deze pil na een eiwit shake smorgens.
is dit een side van t3 en wanneer merk je eigenlijk dat t3 wat doet ?
overigens is 8% zakken in vet% over 12weken weinig ambitieus.
overigens is combi eq en test ook niet uber wat dat betreft.
beter was het test/19nor/dht/ar en een thyriod te nemen![]()
Dit is een heel oud topic, de meeste van hen hebben een ban te pakken 😉Van 20 naar 10% is met voeding prima te doen, misschien licht test e ernaast laten lopen stukken gezonder dan T rommel..
Wedstrijden is zelfs geen T voor nodig, maar discipline..
Waarom als je jezelf een rond dik ventje vind, ben je gaan kuren (gewoon vraag) ?? Waarom niet eerst leren wat trainen is, voeding aanpassen rond de 10% komen en blijven!!!
Clean bulking, met elke 2 tot 3 weken wat verhoging in je carbs als je bijna tot niet gegroeid bent.. En dan is gaan inlezen wat kuren is, wat het doet, dan haal je langzaam maar harde resultaten, ipv dirty bulk, kuren breed lopen en niet durven bij wijze van je shirt uit te trekken .. (praat algemeen met deze opmerking).. En leer aub zelf wat stoffen doen, want je bent niet de eerste die op eerste hulp of erger komt..
En wat bij mij prima is kan bij jou fout gaan!!
Heb mijn fouten ook gemaakt hoor, en zo leer je ook.. Maar trainen en breed zijn is mooi ik weet er alles van, aandacht, zelfverzekerd 2etc.. Maar er komt een dag gaat alles minder worden, en liever 100 kg met 10% voor 40 jaar, dan 120 kg 5% voor hooguit 10 jaar toch?? (Of je moet dokters begeleiding hebben 😉 alla olympia 💪🏻)