AndroidHealthClinic

MMA met gordels

UpToTheTop

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Nu ben ik eens op een paar sites geweest van MMA clubs, en zie dat er ook gordels nodig zijn??? Ik dacht dat MMA een sport was zoals boksen, wel veel harder weliswaar en meer sporten maar dat er gordel voor nodig zijn???

Nu ben ik eens op een paar sites geweest van MMA clubs, en zie dat er ook gordels nodig zijn??? Ik dacht dat MMA een sport was zoals boksen, wel veel harder weliswaar en meer sporten maar dat er gordel voor nodig zijn???

Natuurlijk is er voor MMA geen 'gordel' (band noemen we 't hier) nodig. Waarschijnlijk zijn dat scholen die MMA geven met een hele grote BJJ component waar wel een bandensysteem geldt.

Volgens mij ben je veel beter uit door afzonderlijk een BJJ school en een Muay Thai school te bezoeken. Dan leer je de belangrijkste componenten van mensen die er echt kaas van hebben gegeten.

• Topic Starter Topic Starter
Natuurlijk is er voor MMA geen 'gordel' (band noemen we 't hier) nodig. Waarschijnlijk zijn dat scholen die MMA geven met een hele grote BJJ component waar wel een bandensysteem geldt.

Volgens mij ben je veel beter uit door afzonderlijk een BJJ school en een Muay Thai school te bezoeken. Dan leer je de belangrijkste componenten van mensen die er echt kaas van hebben gegeten.

Ja weet ik, maar ik vond het zo raar dat er sommige sportscholen waren die met gordels (banden) werken.

Ja weet ik, maar ik vond het zo raar dat er sommige sportscholen waren die met gordels (banden) werken.

vreemd MMA is inderdaad een sport waarbij je geen gordels krijgt, maar gewoon de ring in stapt wanneer je trainer je er klaar voor vind. Ik vind persoonlijk ook dat je beter de losse componenten kunt trainer, maar ik vind wel dat er ook een gedeelte crosstraining in moet zitten om alles goed aan elkaar te kunnen rijgen enzo.

ik ken zo ook een club waar gordels verdeelt worden. Dat is gewoon puur voor de fun en voor wat meer status te krijgen in de club. Je moet er niet teveel waarde aan hechten, ga niet komen verkondigen dat je een bruine band in mma hebt want dan lag ik je vierkant uit.

Terug
Naar boven