klerkie
Cool Novice
- Waardering
- 0
M'n resultaatjes
Bon... Ik had deze gegevens ook reeds gepost in een andere topic van me maar gezien het onderwerp van de topic volledig anders was, heb ik besloten om er een aparte sectie van te maken. Zo is het én voor jullie, én voor mezelf iets makkelijker...
Bon... Hier komt het dus...
Ter info: Ik ben herbegonnen met trainen op 12/06/2007 na een drietal jaar volledig (maar dan ook volledig) stil te hebben gezeten...
Jammer genoeg heb ik gedurende deze drie jaar een strikt dieet van pitta en bier gevolgd waardoor ik nu de gevolgen ervan moet dragen...
Bedoeling is dat ik me tweewekelijks laat opmeten en m'n voeding laat aanpassen (indien nodig). Normaal gesproken zal dus ongeveer iedere twee weken deze topic aangepast worden.
Nu zaterdat moet ik me opnieuw laten opmeten, maar dan hebben jullie alvast deze gegevens...
Deze gegevens dateren van eind augustus...
Vorig gewicht: 103kg
Huidig gewicht 102,7kg
Vorige waarde biceps: 2mm
Huidige waarde biceps: 2mm
Vorige waarde triceps: 6mm
Huidige waarde triceps: 5mm
Vorige waarde rug: 20mm
Huidige waarde rug: 18mm
Vorige waarde taillie: 15mm
Huidige waarde taille: 10mm
Vorig vetpercentage: 17,3mm
Huidig vetpercentage: 14,7mm
Vorige vetvrije massa: 85,19kg
Huidige vetvrije massa: 86,87kg
Om het overzicht een beetje te behouden ga ik hieronder een nieuwe reply starten met de nieuwe resultaten.
Mvg,
Klerkie
Bon... Ik had deze gegevens ook reeds gepost in een andere topic van me maar gezien het onderwerp van de topic volledig anders was, heb ik besloten om er een aparte sectie van te maken. Zo is het én voor jullie, én voor mezelf iets makkelijker...
Bon... Hier komt het dus...
Ter info: Ik ben herbegonnen met trainen op 12/06/2007 na een drietal jaar volledig (maar dan ook volledig) stil te hebben gezeten...
Jammer genoeg heb ik gedurende deze drie jaar een strikt dieet van pitta en bier gevolgd waardoor ik nu de gevolgen ervan moet dragen...
Bedoeling is dat ik me tweewekelijks laat opmeten en m'n voeding laat aanpassen (indien nodig). Normaal gesproken zal dus ongeveer iedere twee weken deze topic aangepast worden.
Nu zaterdat moet ik me opnieuw laten opmeten, maar dan hebben jullie alvast deze gegevens...
Deze gegevens dateren van eind augustus...
Vorig gewicht: 103kg
Huidig gewicht 102,7kg
Vorige waarde biceps: 2mm
Huidige waarde biceps: 2mm
Vorige waarde triceps: 6mm
Huidige waarde triceps: 5mm
Vorige waarde rug: 20mm
Huidige waarde rug: 18mm
Vorige waarde taillie: 15mm
Huidige waarde taille: 10mm
Vorig vetpercentage: 17,3mm
Huidig vetpercentage: 14,7mm
Vorige vetvrije massa: 85,19kg
Huidige vetvrije massa: 86,87kg
Om het overzicht een beetje te behouden ga ik hieronder een nieuwe reply starten met de nieuwe resultaten.
Mvg,
Klerkie
Laatst bewerkt: