AndroidHealthClinic

Mobiel abonnement niet afsluiten bij provider, maar bv bij typhone

z1000

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.502
Lengte
1m85
Vetpercentage
Ik vroeg me af of er een DBB er was met het afsluiten van een mobiel abonnement bij een webwinkel zoals typhone.nl of studentmobiel etc etc.

Ze bieden vaak goedkopere abonnementen aan van verschillende providers.

Is het te vertrouwen of zit er een addertje onder het gras?

Vaak staat elke ochtend de metro, spits helemaal vol met dit soort telefonie aanbiedingen.

gaat ook via een provider hoor

lol ik heb nog nooit anders gedaan,altijd via gsmweb.nl

vorige week mn abbo verlengd via studentmobiel ipv provider zelf.
betere abbo aanbieding, en geen bijbetaling voor mn mobiel ipv 30 euro bij betalen bij mn provider

lang geleden bij typhone abbo + Tel gefixed.. niks mis mee, goede service en snelle levering.. kijk bij aanschaf van nieuw abbo of tel altijd op gsmweb of typhone..

Heb ik ook gedaan maar die bieden gewoon abbos aan van normale providers.

• Topic Starter Topic Starter
Heb hem toch maar besteld bij telfort zelf. Zoveel maakte het niet uit in prijs.

Ik heb mijn sim-only abonnement afgesloten via Typhone, werkt prima.

Wat ook een aanrader is als je een nieuw toestel wilt: Bij KPN kan je flexibele abbo afsluiten+ er is een actie nu dat je voor de eerste 6 maanden 25e betaald. Wat doe je: Je sluit de duurste abbo af, betaalt niets tot weinig voor het toestel en 25e per maand. Na 5maanden verlaag je je abbo weer. Zo heb ik mijn Galaxy S2 gehaald.

Wat ook een aanrader is als je een nieuw toestel wilt: Bij KPN kan je flexibele abbo afsluiten+ er is een actie nu dat je voor de eerste 6 maanden 25e betaald. Wat doe je: Je sluit de duurste abbo af, betaalt niets tot weinig voor het toestel en 25e per maand. Na 5maanden verlaag je je abbo weer. Zo heb ik mijn Galaxy S2 gehaald.

Daar heeft KPN wel iets voor gevonden lijkt mij. Me thinks trollpost...

Daar heeft KPN wel iets voor gevonden lijkt mij. Me thinks trollpost...

Nee, serieus. Ik heb het ook gevraagd, maar de verkoper zei dat hij mensen dat ook aanraadde. Bovendien heb ik iets soortgelijks ook al met mijn vorige toestel gedaan, twee jaar geleden. Vraag maar na bij een kpn winkel. Het gaat om een flex abbonoment oid heet het.

Nee, serieus. Ik heb het ook gevraagd, maar de verkoper zei dat hij mensen dat ook aanraadde. Bovendien heb ik iets soortgelijks ook al met mijn vorige toestel gedaan, twee jaar geleden. Vraag maar na bij een kpn winkel. Het gaat om een flex abbonoment oid heet het.

Sowieso na de laatste berichten in het nieuws over KPN denk ik niet dat iemand daar nog een abo neemt. :o Maar voor deze keer geloof ik je.

Terug
Naar boven