AndroidHealthClinic

Mockmeet PHM 24 mei aanstaande

Hier kan ik in elk geval al wel van zeggen dat dat totale onzin is en absoluut geen reden moet zijn om niet te komen. Of je nou 60 kilo of 260 kilo squat maakt geen reet uit, als je de juiste instelling en motivatie hebt ben je van harte welkom. Dus laat je daar alsjeblieft niet door tegenhouden. Juist zo'n mockmeet is dan veel laagdrempeliger dan een echte wedstrijd lijkt mij.

Meende het niet hoor, wil er graag bij zijn maar ik struggle zo erg met blessures dat ik niet ga maxen.
Bovendien is mei cutting season. Mijn vader woont 15 minuten vanaf Middelburg dus ik rond juni/juli zeker een x langs voor een training als het mogelijk is (y)

alleen voor hoody zou je eigenlijk al moeten komen

Hoelaat begint het eigenlijk T?
Wil komen maat moet erna werken....wil ook niet in de nacht thuiskomen.
En mogen Belgen wel binne :)

• Topic Starter Topic Starter
Wat moeten we zelf meenemen?

Ik denk dat we t wat eten betreft wel zelf regelen, we zullen dan wel een bijdrage pp vragen. Ws in de richting van 15 of 20eu pp ofzo als je lift en eet. Puur om de kosten te dekken. Ik geloof dat de meesten fan zijn van een bbq. Dat laten we nog weten.

Meende het niet hoor, wil er graag bij zijn maar ik struggle zo erg met blessures dat ik niet ga maxen.
Bovendien is mei cutting season. Mijn vader woont 15 minuten vanaf Middelburg dus ik rond juni/juli zeker een x langs voor een training als het mogelijk is (y)

Oké top!

ja gezellig, BBQ zou wel echt leuk zijn!

Oké je staat erbij.

alleen voor tymboo zou je eigenlijk al moeten komen

Idd.

Hoelaat begint het eigenlijk T?
Wil komen maat moet erna werken....wil ook niet in de nacht thuiskomen.
En mogen Belgen wel binne :)

Zeker, ook Belgen zijn welkom.
Ik weet nog niet hoe laat het begint, zal afhankelijk zijn van het aantal deelnemers. Dat laat ik wel op tijd weten.
En regel dat nou maar gewoon met je werk ;)

Wreed moeilijk verlof te nemen bij ons. Zal morgen eens checkenaar vrees ervoor. En ik ben niet zo aan ziektedagen faken...

Als ik vrij ben wil ik ook wel langswippen helaas weet ik dat pas begin mei.

bbquen is altijd goed.

Wel interesse alleen kan ik dat weekend niet :( zou de perfecte plek zijn om me techniek eens te verbeteren op de main lifts.

Up

Nog meer geïnteresseerden?

ik ben out vrees ik. tot nu toe geen interesse hier uit de buurt en heb om heel eerlijk te zijn geen zin om weer 10 uur te reizen.

TTT

Best wel zin in deze wedstrijd. Mijn schouder valt er van narigheid af (moet ik ook maar luisteren naar de chirurg en niet gaan bankdrukken vorig weekend!) maar dat compenseer ik dan hopelijk op andere onderdelen.

ik ben out vrees ik. tot nu toe geen interesse hier uit de buurt en heb om heel eerlijk te zijn geen zin om weer 10 uur te reizen.

Jammer man

TTT

Best wel zin in deze wedstrijd. Mijn schouder valt er van narigheid af (moet ik ook maar luisteren naar de chirurg en niet gaan bankdrukken vorig weekend!) maar dat compenseer ik dan hopelijk op andere onderdelen.

Top, wij hebben er ook zin in!
Hopelijk gaat het tegen die tijd wat beter met je schouder.

Morgen gaan we ons platform bouwen waarop gelift zal gaan worden.

Top, wij hebben er ook zin in!
Hopelijk gaat het tegen die tijd wat beter met je schouder.

Dank je. Als ik een beetje overhead blijf doen, dan hoef ik het niet te trainen, dus dan heb ik ook bijna geen pijn.

Plus ik mag het niet erger maken: het weekend erna mijn eerste strongman wedstrijd. Dus zolang ik 140+ druk is het genoeg.

Platform gefixt voor de mockmeet

haUVUXK.jpg

Op de middenplaat komt nog een stug rubber matje met ons logo er mooi op.

Hier zal in elk geval op gesquat en gedeadlift worden.

ziet er goed uit!

Thanks.

Ik heb besloten om 7,50 te vragen voor deelname aan alleen de wedstrijd en 20 euro als je ook mee bbq't. Diegenen die alleen komen helpen/supporteren maar wel mee-eten betalen dan 12,50 voor de bbq. Dat lijkt me best redelijk.

is de overgang tussen rubber en hout goed? Anders is het kut voor de sumo pullers.

Zit een mm of twee hoogteverschil, vandaar dat er nog een rubber matje op komt zoals gezegd ;)

Terug
Naar boven