AndroidHealthClinic

Mockmeet PHM 24 mei aanstaande

Wanneer je 300 deadlift is alles je vergeven Hoody

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga later even reageren op iedereen en de OP updaten, maar laten we hier aub geen slowchat topic van maken. Ik ben soms langere tijd niet online en wil dan wel het overzicht houden graag. Bvd.

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Erg tof om al zo veel animo te zien trouwens!

mischien dat ik tegen die tijd ook wel weer eens gezellig langs kom. Ligt er denk ik aan ook hoe komende periode trainen gaat. Mss dat ik wel anders gewoon kom helpen indien er hulp gewenst is

Laat het nog wel horen,
groenten.

Ik ben nog te zwak helaas mss volgend jaar leuk initiatief iig

Hier kan ik in elk geval al wel van zeggen dat dat totale onzin is en absoluut geen reden moet zijn om niet te komen. Of je nou 60 kilo of 260 kilo squat maakt geen reet uit, als je de juiste instelling en motivatie hebt ben je van harte welkom. Dus laat je daar alsjeblieft niet door tegenhouden. Juist zo'n mockmeet is dan veel laagdrempeliger dan een echte wedstrijd lijkt mij.

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Ga je met de auto?

Ik kom zelf uit Zutphen dus wellicht kunnen we wat fixen?

Btw: super initiatief trouwens Tymboo.

Ik hoor t wel.

Thanks. Kunnen we chreiz en jou ook nog zo ver krijgen misschien?

in voor events en eten

blabla: ik kom uit almelo dus mss wel wat te regelen

OK ik zet je er bij

"mede DBB-er" HOOOHOOOII
ga jij ook fantasy? of ga je fresh?

---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:55 ----------

zou graag willen komen, echt jammer dat ik ook een festival hrb een dag van te voren :(

top idee

Liften na een dagje zuipen kan prima

Ben natuurlijk aanwezig

Alleen even kijken of ik a liften. De week daarvoor natuurlijk nk geared junioren en 3 weken daarna WK raw

Aight g

Ik ben waarschijnlijk in.

Eten weet ik niet, heb nooit zo'n honger na een training :o

Top. Alles wat onder 'waarschijnlijk' valt zet ik er dan ook maar bij.

Ja, ik doe mee met PL only

Leuk plan. Ik ga geen echte wedstrijden meer doen, maar het zou wel grappig zijn om het voor de leuk te doen.

Belangrijke vraag: ook IPF kledingvoorschriften? Want mijn worstelpakje is al jaren de deur weer uit.

Mooi.
Ja, goede vraag. Zal het ook even in de OP nog zetten: singlet is niet verplicht (mag natuurlijk zeker). Zorg er in elk geval voor dat je een korte broek draagt tot boven de knie en bij het deadliften lange sokken. Verder gewoon een t-shirt.

ik heb zoals het nu lijkt geen wedstrijden die dag en misschien een toernooi, zal het dus nog niet zeker zeggen maar waarschijnlijk ben ik er bij.

eten moet ik toch dus als dat daar kan is het wel zo makkelijk;)
PL meet of strongman events maakt mij niet zo veel uit, beiden lijkt mij leuk om te doen.

OK, ik zet je er bij.

Dan ben ik er bij, louter om dj_phreak te supporten. Mee-eten zit er niet in ivm een voedselallergie.

Prima.

mischien dat ik tegen die tijd ook wel weer eens gezellig langs kom. Ligt er denk ik aan ook hoe komende periode trainen gaat. Mss dat ik wel anders gewoon kom helpen indien er hulp gewenst is

Laat het nog wel horen,
groenten.

'Misschiens' voeg ik dan nog even niet toe, we horen het wel.

Laatst bewerkt:
meet kan ik niet aan mee doen maar misschien kom ik wel langs voor de lol.

of bench only :P

als dat mag :o

Laatst bewerkt:
dacht dat er met officiele regels bedoeld werd dat je ook singlet/goedgekeurde belt etc moet hebben maar dat is dus niet het geval? dan zou ik eventueel ook wel mee willen doen met het powerliften als mijn knie tegen die tijd weer werkt. laat het wel weten :)

dacht dat er met officiele regels bedoeld werd dat je ook singlet/goedgekeurde belt etc moet hebben maar dat is dus niet het geval? dan zou ik eventueel ook wel mee willen doen met het powerliften als mijn knie tegen die tijd weer werkt. laat het wel weten :)

goedgekeurde belt is bij de NPB ook niet, alleen bij de IPF/EPF

meet kan ik niet aan mee doen maar misschien kom ik wel langs voor de lol.

of bench only :P

als dat mag :o

Dat mag zeker. Bench only mag ook nog wel wat mij betreft. Heb je een blessure?

ik wist het:roflol:

Deze reactie niet te serieus nemen! Leuk initiatief PHM:thumbs:

Thanks. Kom je ook?

Ok is goed.
We willen het laagdrempelig houden, als iedereen weer van alles aan moet schaffen om hier aan mee te doen is het dat niet. Verder wat meaantje zegt idd.

Dat mag zeker. Bench only mag ook nog wel wat mij betreft. Heb je een blessure?

ja ondderrug, al heb ik vandaag voor het eerst in 3 weken weer gesquat en het was zelfs tot 80%( niet hoger gegaan) volledig pijnloos dus ik kan ook wel squatten, misschien 70% deadlift er bij doen voor het idee en dan pak ik gewoon de hele meet :)

Hoody :roflol:

Thanks. Kunnen we chreiz en jou ook nog zo ver krijgen misschien?

Deze ronde niet. Chris staat op het WK 14 Juni en ik pak die DRC Cup. De datum is te dicht op beide wedstrijden, dan zijn we al bezig met afbouwen.

Misschien dat de volgende beter uitkomt!

ja ondderrug, al heb ik vandaag voor het eerst in 3 weken weer gesquat en het was zelfs tot 80%( niet hoger gegaan) volledig pijnloos dus ik kan ook wel squatten, misschien 70% deadlift er bij doen voor het idee en dan pak ik gewoon de hele meet :)

Ok dan zet ik je er bij. Eten ook?

Deze ronde niet. Chris staat op het WK 14 Juni en ik pak die DRC Cup. De datum is te dicht op beide wedstrijden, dan zijn we al bezig met afbouwen.

Misschien dat de volgende beter uitkomt!

Snap t, alhoewel je t ook zou kunnen zien als zware/zwaarste training voor deze wedstrijden natuurlijk.

Wat moeten we zelf meenemen?

Terug
Naar boven