XXL Nutrition

Moddervet bovenbenen

cardio + dieet + squats

Ikw eet me echt geen raad meer, ik weet echt niet hoe eraf te komen:(

Zowel de kuiten, binnenant van de bovenbenen en knieen zijn zo blubberachtig:(
Voor sommige vrouwen is het "gewoon" hun gestel...
Ik weet niet hoe het bij jou is natuurlijk.
Volg een verstandig dieet, en ga sporten.
Kniebuigen, lunges, en cardio.
Ik ben zelf veels te dik, dus niet echt een expert, maar dat is denk ik wat je nodig hebt.
Oh ja, ga eens flink Google'n!
Veel succes er mee! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter

welke cardio, op welke hartslag en hoelang?

welk dieet?

hoeevel squats?

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Voor sommige vrouwen is het "gewoon" hun gestel...
Ik weet niet hoe het bij jou is natuurlijk.
Volg een verstandig dieet, en ga sporten.
Kniebuigen, lunges, en cardio.
Ik ben zelf veels te dik, dus niet echt een expert, maar dat is denk ik wat je nodig hebt.
Oh ja, ga eens flink Google'n!
Veel succes er mee! :thumb:

het kan inderdaad een gestel zijn, maar dit zijbn geen beenderen maar echt vet!:(

dank je, jij ook veel succes!

welke cardio, op welke hartslag en hoelang?

welk dieet?

hoeevel squats?

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

het kan inderdaad een gestel zijn, maar dit zijbn geen beenderen maar echt vet!:(

dank je, jij ook veel succes!
Er zijn vrouwen die er op een gegeven moment niet meer uitzien van boven hun heupen, omdat ze zo mager zijn, en nog steeds flinke/dikke benen en een brede/dikke kont hebben.
Dat bedoel ik met gestel! ;)
Misschien is het verstandig enkele keren/week op de crosstrainer te gaan staan, en als je dat niet meer volhoud nog even een half uurtje op de fiets! :D
Doe 2-3x/week krachttraining voor je cardio.
Squats 3-5x10-15 herhalingen, en lunges hetzelfde.

Als je wilt afvallen met behulp van cardio training dan moet je hartslag niet hoger zijn dan 65% van je maximale hartslag. Je kunt dit exact berekenen, maar een makkelijkere manier is om er voor te zorgen dat je nog normaal kunt praten tijdens de oefening. Als je kunt praten zonder buiten adem te raken dan is je hartslag ongeveer goed om vet te verbranden. Raak je wel buiten adem dan is je hartslag te hoog en kun je beter iets langzamer bewegen of de weerstand lager instellen van het apparaat.

Veel succes! :thumb:

Ja, zoals Hummer al aangaf vrouwen hebben een bepaalde bouw om vanaf de heupen gewoon 'breed' te zijn. Soms valt daar gewoon niks aan te doen. Maar ja zoals ook al eerder aangegeven, een goede voedingsschema+ cardio + Squat doet meer dan genoeg. En ehh.. Je kan niet alleen je benen in vet verminderen, het is geheel de lichaam wat een vetverbranding ondergaat, hou daar rekening mee! :D

Er zijn vrouwen die er op een gegeven moment niet meer uitzien van boven hun heupen, omdat ze zo mager zijn, en nog steeds flinke/dikke benen en een brede/dikke kont hebben.
Dat bedoel ik met gestel! ;)

Veel succes! :thumb:

:(

Maar het kan altijd erger,heb ooit eens een meisje met een enorme onderkin gezien.Nee,ze was verder gewoon slank,maar dat was echt lullig.

:(

Maar het kan altijd erger,heb ooit eens een meisje met een enorme onderkin gezien.Nee,ze was verder gewoon slank,maar dat was echt lullig.
:roflol:
Maar idd wel lullig... :o

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

:cool:Geen kin is ook zo erg!
Heb eens zo'n scharreltje gehad, was wel lief, maar had geen kin! :roflol:
Sorry... :o

Nee, dan liever een paar "stevige stappers" :cool:

Laatst bewerkt:
het blijft een lastig verhaal , maar ik zeg altijd , tijd , de tijd moet je er voor nemen.
zelf train ik nooit bewust mijn benen , maar voor mijn werk sta ik van s`morgens 6 tot 17:00
mijn favo voor een been training is nog altijd de loopband , stel deze in op minimaal 10%
en wandel op minimaal 5 km per uur stevig door en concentreer je op je benen .
of zoek een flinke trap op en vlieg deze onbeperkt op en af , en sla enkele treden over .
ook leuk is de crosstrainer , stel deze in op de max en wandel stevig door zonder de stangen te gebruiken.
dit is allemaal voor de benen , en je verbrand ook nog eens het vet .
spinning is ook wel aardig , maar daar heb je weer een goeden conditie voor nodig.

Terug
Naar boven