XXL Nutrition

model gezocht

marieke73

Novice
Waardering
0
hallo allemaal,

Ik weet dat het forum niet helemaal hiervoor bedoeld is en excuses daarvoor maar ik ben op zoek naar een bodybuilder of -ster die voor mij model wil staan.
mijn naam is marieke viergever en ik studeer fotografie aan de kunstacademie in Den Bosch. Wat houdt het precies in?
mijn studierichting houdt zich voornamelijk bezig met documentaire fotografie wat betekent dat ik leer om beeldend een verhaal te vertellen.
Voor mijn opdracht wil ik het verhaal vertellen van een bodybuilder (-ster) en wat hij/zij allemaal moet doen om het gewenste lichaam te krijgen. Het is ook een beetje een onderzoek hoor. Het verhaal krijgt vorm gedurende het proces.
Ik heb deze opdracht zelf verzonnen en de reden waarom ik een verhaal over een bodybuilder wil vertellen is omdat ik gefascineerd ben in de discipline die iemand moet opbrengen om tot dat ideale lijf te komen. Het worden geen naaktfoto's maar het wordt een reportage over sporten en uithoudingsvermogen! Zelf sport ik erg veel en soms moet ik door de pijngrens heen, vooral op wedstrijden. Ik ben redelijk gespierd maar totaal niets in vergelijking met de meesten van jullie.
Weten jullie misschien iemand die in de buurt van Den Bosch woont (eindhoven en tilburg is ook oke) die mee zou willen werken aan mijn project? Of weten jullie een sportschool in de buurt waar ik kan informeren?
Als tegenprestatie krijgt de persoon ook de foto's die ik maak voor dit project. De foto's worden alleen voor mijn studie gebruikt en verder niet gepubliceerd. Dus privacy is gewaarborgd.
Dus als je iemand weet of je wilt zelf meewerken, laat het me dan weten!

Alvast hartstikke bedankt voor jullie medewerking!

Laatst bewerkt:
Ik wil wel. Ik poseer wel het liefst zonder slipje, is dat een probleem?

Ik denk wel dat je op dit forum een buffel zult vinden die zal willen helpen. ;) Succes.

ik ben wel een ster, dus count me in!