XXL Nutrition

model gezocht

marieke73

Novice
Waardering
0
hallo allemaal,

Ik weet dat het forum niet helemaal hiervoor bedoeld is en excuses daarvoor maar ik ben op zoek naar een bodybuilder of -ster die voor mij model wil staan.
mijn naam is marieke viergever en ik studeer fotografie aan de kunstacademie in Den Bosch. Wat houdt het precies in?
mijn studierichting houdt zich voornamelijk bezig met documentaire fotografie wat betekent dat ik leer om beeldend een verhaal te vertellen.
Voor mijn opdracht wil ik het verhaal vertellen van een bodybuilder (-ster) en wat hij/zij allemaal moet doen om het gewenste lichaam te krijgen. Het is ook een beetje een onderzoek hoor. Het verhaal krijgt vorm gedurende het proces.
Ik heb deze opdracht zelf verzonnen en de reden waarom ik een verhaal over een bodybuilder wil vertellen is omdat ik gefascineerd ben in de discipline die iemand moet opbrengen om tot dat ideale lijf te komen. Het worden geen naaktfoto's maar het wordt een reportage over sporten en uithoudingsvermogen! Zelf sport ik erg veel en soms moet ik door de pijngrens heen, vooral op wedstrijden. Ik ben redelijk gespierd maar totaal niets in vergelijking met de meesten van jullie.
Weten jullie misschien iemand die in de buurt van Den Bosch woont (eindhoven en tilburg is ook oke) die mee zou willen werken aan mijn project? Of weten jullie een sportschool in de buurt waar ik kan informeren?
Als tegenprestatie krijgt de persoon ook de foto's die ik maak voor dit project. De foto's worden alleen voor mijn studie gebruikt en verder niet gepubliceerd. Dus privacy is gewaarborgd.
Dus als je iemand weet of je wilt zelf meewerken, laat het me dan weten!

Alvast hartstikke bedankt voor jullie medewerking!

Laatst bewerkt:
Ik wil wel. Ik poseer wel het liefst zonder slipje, is dat een probleem?

Ik denk wel dat je op dit forum een buffel zult vinden die zal willen helpen. ;) Succes.

ik ben wel een ster, dus count me in!

Leuke opdracht, ben zelf alleen nog niet groot genoeg.

Op dit forum zit niemand die traint marieke73.

Leuke opdracht, hopelijk vind je iemand.

Je moet even contact opnemen met heavyd8.

Toch niet normaal hier komt er iemand vragen voor een model word er direct een zoektocht gestart achter foto's van die persoon . Precies de gestapo :p

Hoop dat je wat deftige reacties krijgt op je vraag !

heerlijk al zo'n niveau na 16 posts :roflol:

Ik ben niet buff genoeg...:sad:

Alle vooroordelen over Bodybuilders worden weer eens bevestigd hier!:D

@Marieke- ik weet niet welk niveau BB'er je zoekt, maar als je een willekeurige sportschool bij je in de buurt binnenloopt zijn er altijd wel een paar fanatieke jongens te vinden. Bij Health City Den Bosch (club manager ken ik) lopen geloof ik wel een paar fanatieke rond.
Zoek je echt wedstrijd jongens, dan moet je echt een hardcore school in de buurt zoeken.

Laatst bewerkt:
marieke,

stap de flashgym in den bosch binnen, of ga naar Olympia beiden in de buurt van de leen bakker (nieuwe politie bureau) vast wel iemand die je in levende lijven kan vragen of ie tijd en zin heeft om aan dit project mee te werken;)

oh god wat een orgineel idee zeg. Er waren alleen minstens 10 andere je voor. En om je meteen op weg te helpen. Bedenk een ander project, want de kans is erg klein dat iemand met een fatsoenlijk fysiek wilt mee werken.

Huntelaar wil wel meewerken.

Terug
Naar boven