AndroidHealthClinic

model gezocht

marieke, hoe vergevorderd wil je dat je model is? dat je zien dat diegene traint of moet het écht een ****ing beest zijn? misschien wel makkelijk om te weten ;)

marieke, hoe vergevorderd wil je dat je model is? dat je zien dat diegene traint of moet het écht een ****ing beest zijn? misschien wel makkelijk om te weten ;)
/pointless, je denkt toch niet dat ze naar het lezen van de reacties ooit nog op deze site verschijnt?:roflol:

Health City, Hier (Hilversum) is dat een gay gebeuren met alleen maar meiden die er niet trainen om te trainen maar om gezien te worden.
De hardcore builder die er zat mocht er niet meer trainen omdat ie in tanktops liep. Werd zelfs een bericht met foto in het locale suffertje.

No way dat ik daar gezien wil worden.
idem ier in antwerpen healt city en van dat fitness gedoe willen geen bodybuilders hun zwaarste haltertjes is 28 laat me niet lachen mijn vriendin traint met meer dan dat!:p

• Topic Starter Topic Starter
gevonden!!!!!

Even zonder gein, deze meneer traint ook bij ons in Olympia:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f42/roy-menig-114438/

Misschien is het mogelijk dat je hem kunt benaderen, Marieke?

Vanavond bij Olympia geweest en Roy Menig was daar aan het trainen. Hij wil mij wel helpen met mijn project!! Ik heb mijn model gevonden!!!! Dus mensen, vooral Luukste voor de tip, allemaal bedankt voor jullie reacties, ook de minder relevante, het was zeer amusant om die te lezen. ;)

Vanavond bij Olympia geweest en Roy Menig was daar aan het trainen. Hij wil mij wel helpen met mijn project!! Ik heb mijn model gevonden!!!! Dus mensen, vooral Luukste voor de tip, allemaal bedankt voor jullie reacties, ook de minder relevante, het was zeer amusant om die te lezen. ;)

oke mooi dat je gelukkig bent :D

Denk niet dat hier al mensen op het forum zitten die al groot genoeg zijn, buiten een aantal

Ik ben blij dat je wat aan mijn tip hebt gehad. Ik denk ook wel dat je een goede aan hem hebt, hij komt op me over als een vriendelijke en behulpzame kerel.

Succes met je project.

post maar een end :D ik ga pitten.

Ok Cya, ik kap ook eens voor vandaag denk ik:D

Terug
Naar boven