Fitness Seller

model gezocht

Worden reiskosten en eten ook vergoed?(serieuze vraag)

Waarom komen er altijd van die kinderachtige reacties, iemand vraagt gewoon wat in een aardige/serieuze post. Als je er geen interesse in hebt reageer dan gewoon niet..

Nu ben ik wel buff genoeg.

Maar zo iemand als marieke moet mij maar eens aanspreken in real-life. Als je een degelijk vrouwtje bent, ga een gym binnen en spreek een buffe gast aan. Daar ben je vrouw voor.

Via internet zijn het bijna altijd homocoïtusuele mannen die van mijn part volgens de sharia berecht mogen worden voor hun praktijken.

• Topic Starter Topic Starter
Hi sportfood, ectorob en de anderen die serieus gereageerd hebben op mijn vraag:

zeer interessant al die reacties op mijn post :eek!::eek!:
Bedankt voor jullie serieuze reacties ik zal zeker bij Health City en de andere gyms in Den Bosch binnenlopen.

Thanx!

Alle vooroordelen over Bodybuilders worden weer eens bevestigd hier!:D

@Marieke- ik weet niet welk niveau BB'er je zoekt, maar als je een willekeurige sportschool bij je in de buurt binnenloopt zijn er altijd wel een paar fanatieke jongens te vinden. Bij Health City Den Bosch (club manager ken ik) lopen geloof ik wel een paar fanatieke rond.
Zoek je echt wedstrijd jongens, dan moet je echt een hardcore school in de buurt zoeken.

Health City, Hier (Hilversum) is dat een gay gebeuren met alleen maar meiden die er niet trainen om te trainen maar om gezien te worden.
De hardcore builder die er zat mocht er niet meer trainen omdat ie in tanktops liep. Werd zelfs een bericht met foto in het locale suffertje.

No way dat ik daar gezien wil worden.

Healthy City? ga eens kijken bij flashgym en olympia, daar ga je meer kans van slagen krijgen denk ik...

Najah, ligt er natuurlijk ook aan wat je onder een bb-er verstaat natuurlijk...

PB kukishu (lid) eens. Die is vast wel over te halen xd .
Health City, Hier (Hilversum) is dat een <s>gay</s> gebeuren met alleen maar meiden die er niet trainen om te trainen maar om gezien te worden.

Hmmm, hier heb je ook een Health City. Zal er eens naar binnen lopen :D

Health City, Hier (Hilversum) is dat een gay gebeuren met alleen maar meiden die er niet trainen om te trainen maar om gezien te worden.
De hardcore builder die er zat mocht er niet meer trainen omdat ie in tanktops liep. Werd zelfs een bericht met foto in het locale suffertje.

No way dat ik daar gezien wil worden.

Ik weet het, bij de meeste HC vestigingen zul je weinig tot geen BB'ers tegenkomen.
Alleen is de HC in Den Bosch eerst een ander centrum geweest die HC heeft overgenomen en er schijnen nog wel een paar stevige jongens uit ''de oude tijd'' rond te lopen. Geen idee, welk niveau verder.

In olympia zijn zeker een paar buffe gasten te vinden ja.

Ik ben modderbuff.

Dat klopt ja, jammer dat je de foto's uit je account hebt gehaald anders had men dat met eigen ogen kunnen zien. Een voorbeeld voor velen.

post eerst even een foto van jezelf! een man kleed zich liever uit voor een mooie dame dan een mindere :)

oh god wat een orgineel idee zeg. Er waren alleen minstens 10 andere je voor. En om je meteen op weg te helpen. Bedenk een ander project, want de kans is erg klein dat iemand met een fatsoenlijk fysiek wilt mee werken.
denk dat de kans op dbb idd erg klein is. de helft hier traint niet eens.

Terug
Naar boven