Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Worden reiskosten en eten ook vergoed?(serieuze vraag)

Alle vooroordelen over Bodybuilders worden weer eens bevestigd hier!
@Marieke- ik weet niet welk niveau BB'er je zoekt, maar als je een willekeurige sportschool bij je in de buurt binnenloopt zijn er altijd wel een paar fanatieke jongens te vinden. Bij Health City Den Bosch (club manager ken ik) lopen geloof ik wel een paar fanatieke rond.
Zoek je echt wedstrijd jongens, dan moet je echt een hardcore school in de buurt zoeken.
Health City, Hier (Hilversum) is dat een gay gebeuren met alleen maar meiden die er niet trainen om te trainen maar om gezien te worden.
Health City, Hier (Hilversum) is dat een <s>gay</s> gebeuren met alleen maar meiden die er niet trainen om te trainen maar om gezien te worden.

PB kukishu (lid) eens. Die is vast wel over te halen xd .
Hmmm, hier heb je ook een Health City. Zal er eens naar binnen lopen![]()

moet je gebruiken voor onderstrepen. Maar maakt niet uit, we snappen wat je bedoelt.![]()

Health City, Hier (Hilversum) is dat een <s>gay</s> gebeuren met alleen maar meiden die er niet trainen om te trainen maar om gezien te worden.

Health City, Hier (Hilversum) is dat een gay gebeuren met alleen maar meiden die er niet trainen om te trainen maar om gezien te worden.
De hardcore builder die er zat mocht er niet meer trainen omdat ie in tanktops liep. Werd zelfs een bericht met foto in het locale suffertje.
No way dat ik daar gezien wil worden.
denk dat de kans op dbb idd erg klein is. de helft hier traint niet eens.oh god wat een orgineel idee zeg. Er waren alleen minstens 10 andere je voor. En om je meteen op weg te helpen. Bedenk een ander project, want de kans is erg klein dat iemand met een fatsoenlijk fysiek wilt mee werken.
Waarom komen er altijd van die kinderachtige reacties, iemand vraagt gewoon wat in een aardige/serieuze post. Als je er geen interesse in hebt reageer dan gewoon niet..