AndroidHealthClinic

Model wanted (no full nudity)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Piratenkledij?
Een keertje in een strak maatpak en eentje met het shirt van de sponsor.
Voor de krant had ik ooit eens shirt aangedaan van de Facebook baardengroep van een vriend om verdoken reclame te maken :roflol:
 
Een keertje in een strak maatpak en eentje met het shirt van de sponsor.
Voor de krant had ik ooit eens shirt aangedaan van de Facebook baardengroep van een vriend om verdoken reclame te maken :roflol:
Wil je wel eens zien in spandex.
 
heren, ik hoef niemand naakt te zien, mijn post is geen vermomde datingpost en ik hoop dat "erotisch" denkende mensen die om een andere reden dan post posten, hun kick ergens anders zullen krijgen.
Neem alsjeblieft een foto in de sportschool waar ik kan zien. Bedankt!
 
De tekeningen zijn meer je ding.
thanks but what you can see of my works by just googling or searching instagram is not by far good and finished work. Think in the box and you will find only in the box.
 
heren, ik hoef niemand naakt te zien, mijn post is geen vermomde datingpost en ik hoop dat "erotisch" denkende mensen die om een andere reden dan post posten, hun kick ergens anders zullen krijgen.
Neem alsjeblieft een foto in de sportschool waar ik kan zien. Bedankt!
Heb je een voorbeeld, zodat wij kunnen zien wat voor artiest je bent?
 
Heb je een voorbeeld, zodat wij kunnen zien wat voor artiest je bent?
mongraffito on instagram. I didnt want to "promote" my work with profiles and portfolios. Do you only pose for Michelangelo? My add listed money as reward, not fame and fortune.
 
Ik weet niet of ik heel blij wordt van deze kwaliteit beelden...



Jesus Fucking Christ

oh ik snap m nu. Je was me voor.

 
Waarom praat je de ene keer Nederlands en dan weer Engels? Is dat je schizofrenie die opspeelt?
now you're a psychiatrist as well as belly builder?
My ad was google translated. I speak some Dutch but can't write. The number of people who just post buggeries here taking pleasure in being annoying is tremendous. I won't take the time to google translate every response. Im surprised Im even taking the time to respond but I got some manners. Do you understand the notion of manners?
 
I'm grateful for you promoting my drawings, I thought this forum was not for such a purpose.
However, I wrote here looking for sculpture models and not many of my statues are displayed online in a finished form. Not because of the subject (the male nude, always the male nude) but because statues dont look good in 2d, unless photographed by a professional (which I am not). And also because most men, even here, a decent website (I thought), most responders need to behave unfriendlily and get into a conversation although they have nothing to offer to that conversation.
The extent to which people go to be the dog dirt that you step into while walking in the park...
 
Nee ik hoef geen naakt enzo
Laat je piemol eens zien?

Faker exposed
 
Wat een eng mannetje.

Het beste kan hij Robin na kleien, die is zo extra smal dat kost zo goed als geen klei.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven