MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

@mooijboy; :o

Had ik laatst ook heb me toen via playstation network online (gewoon op me pc) weer opnieuw aangemeld en toen deed ie het ook weer op me playstation..

Je hebt wel de laatste updates van playstation geinstalleerd?
als het goed is wel..afgelopen week nog upgedate.
ik ga het nog eens proberen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.983
hmmmmmmmmmm

ff m'n topic opfleuren

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek:

hij zegt nog steeds; er is een fout opgetreden. u bent afgemeld bij playstation network (getallen)

Oeh bij mij doet die het wel :$! Bij een vriend van me niet.

160gig ps3 ftw!

hmm wil hem misschien ook nog op de pc kopen, maar pc+ xbox is wel overdone, begin net aardig te spelen op de 360

:eek:

hij zegt nog steeds; er is een fout opgetreden. u bent afgemeld bij playstation network (getallen)
gebeurt af en toe bij mij, vooral 's avonds;
ergste is dat het pas tegen 's morgens terug in orde is :(
foutje van ps3 denk ik

...playstation network meld zich niet aan???
hij geeft steeds een fout aan, iemand enig idee hoe dit komt of wat ik kan doen.

hierdoor

Oude PlayStation 3-consoles kunnen niet meer online

Het PlayStation Netwerk kampt wereldwijd met grote problemen. Eigenaars van oude PlayStation 3-modellen kunnen niet meer inloggen of contact maken met het netwerk. Dat maakt ook games als 'Heavy Rain', die niet online worden gespeeld maar wel contact zoeken met het netwerk, onspeelbaar. Ook zijn behaalde trofeeën verdwenen.

De fout zou volgens Wired te maken hebben met firmware- en DRM-problemen. Zo is de datum bij de consoles teruggezet naar 31 december 1999 - wat handmatig niet eens mogelijk is - of 1 januari 2000, zoals bij onze eigen console. Dat zou dan weer geleid hebben tot problemen bij het DRM-systeem dat intellectuele rechten controleert.

Enkel oude consoles hebben last van het probleem. De nieuwe dunne versies werken normaal. Sony zegt op zijn blog en Twitteraccount te werken aan een oplossing. Wereldwijd gebruiken 38 miljoen gebruikers het netwerk. (sam)

heb hem sinds kort voor de pc.
hij is echt gaaf. wat een chaos om je heen.

idd wrong topic;
en het spel suckt btw, demo is me dik tegengevallen;

mw2 all the way :thumbs:

afwisseling, maar een demo zegt niet zo veel, natuurlijk mw2 is wel meer close combat ( infanterie )

en met BF heb je dan weer voertuigen etc.

lijkt me wel een vet spel, heb altijd de battlefield reeksen top gevonden

en COD natuurlijk ook

Heb die Meukfout ook.. Kan ook geen mw1 spelen:treuren:

Oude PlayStation 3-consoles kunnen niet meer online

Het PlayStation Netwerk kampt wereldwijd met grote problemen. Eigenaars van oude PlayStation 3-modellen kunnen niet meer inloggen of contact maken met het netwerk. Dat maakt ook games als 'Heavy Rain', die niet online worden gespeeld maar wel contact zoeken met het netwerk, onspeelbaar. Ook zijn behaalde trofeeën verdwenen.

De fout zou volgens Wired te maken hebben met firmware- en DRM-problemen. Zo is de datum bij de consoles teruggezet naar 31 december 1999 - wat handmatig niet eens mogelijk is - of 1 januari 2000, zoals bij onze eigen console. Dat zou dan weer geleid hebben tot problemen bij het DRM-systeem dat intellectuele rechten controleert.

Enkel oude consoles hebben last van het probleem. De nieuwe dunne versies werken normaal. Sony zegt op zijn blog en Twitteraccount te werken aan een oplossing. Wereldwijd gebruiken 38 miljoen gebruikers het netwerk. (sam)

ja potverdomme

LOL mijn oude doet het wel hihi!

Rare fout.

Maar mijnen werkt gelukkig.

ik nu eens proberen of die het weer doet, duim voor me

Ik doe mee..

Nope.. werkt niet.

Laatst bewerkt:
hier ook niet, wtf!!?!
gister deed die het nog gewoon

Terug
Naar boven