AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

HOOFDDORP - De fout die ervoor zorgde dat PlayStation 3-gebruikers niet konden inloggen op het Playstation Network en diverse games niet af konden spelen, is opgelost. Dit meldt Sony vandaag.
© Gamer.nlHet probleem was alleen van toepassing bij oudere PS3-modellen en kwam voor omdat de kalender in de console zo was ingesteld dat de console dacht dat het om een schrikkeljaar ging. De kalender sprong op 1 maart dus op 29 februari.

Dit zorgde er voor dat diverse games niet gespeeld konden worden en er niet ingelogd kon worden op PlayStation Network. Inmiddels moet het probleem dus verholpen zijn.

Excuses

Sony heeft zijn excuses aangeboden voor het ongemak. Het bedrijf adviseert vandaag om zelf de datum goed te zetten op de PlayStation 3 als die nog fout staat.
Excuses? ben ik vet mee. Veel playtime kwijt ja :mad:

ik dacht al wat raar, internet deed t wel maar kon niet inloggen

Mensen hier die ik kan adden voor mw2

kunne we is samen ownen :D

PC

Laatst bewerkt:
PC = RingKKKing

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.026
Yo koen, vandaag operatie gehad dus wordt vanavond en morgen denk ik veel gamen/herstellen! Ik zal wel stierenballen zuigen vanwege narcose en sowieso geen headset aanhebben maar ben er wel denk ik.

Yo koen, vandaag operatie gehad dus wordt vanavond en morgen denk ik veel gamen/herstellen! Ik zal wel stierenballen zuigen vanwege narcose en sowieso geen headset aanhebben maar ben er wel denk ik.
haha dan verwacht ik binnen de korste keren 3.00 te zien he!
hoe was de operatie verlopen aan je neus toch of zoiets dat je beter kan ademenen.

• #2.028
haha dan verwacht ik binnen de korste keren 3.00 te zien he!
hoe was de operatie verlopen aan je neus toch of zoiets dat je beter kan ademenen.
Ja klopt, om de S-bocht in mn tussenschot recht te zetten en te zorgen dat ik weer fatsoenlijk kan ademhalen.
Die 3.00 gaat er niet aankomen, ik speel veel S&D en ik heb nu gestaag mijn ratio 0,01 omlaag zien gaan (is overigens weer verholpen met twee potjes demo en 2 nukes, nu weer 2,74:D).
Anyways, ik ben zo suf enzo dat ik waarschijnlijk waardeloos speel.

Ja klopt, om de S-bocht in mn tussenschot recht te zetten en te zorgen dat ik weer fatsoenlijk kan ademhalen.
Die 3.00 gaat er niet aankomen, ik speel veel S&D en ik heb nu gestaag mijn ratio 0,01 omlaag zien gaan (is overigens weer verholpen met twee potjes demo en 2 nukes, nu weer 2,74:D).
Anyways, ik ben zo suf enzo dat ik waarschijnlijk waardeloos speel.
Aint nothing to do, but to do it! probeer eens misschien speel je nu zelf beter door je high.

njah k/d boeit niet zoveel zolang je er plezier in hebt toch. (zeg ik omdat ik maar 1.14 heb:()
herstel ze Stef en ik verwacht nu wel dat je trainingen ook voorruitgang gaan boeken nu je uber veel lucht in je longen;/spieren zal pompen:cool:

• #2.030
Aint nothing to do, but to do it! probeer eens misschien speel je nu zelf beter door je high.

njah k/d boeit niet zoveel zolang je er plezier in hebt toch. (zeg ik omdat ik maar 1.14 heb:()
herstel ze Stef en ik verwacht nu wel dat je trainingen ook voorruitgang gaan boeken nu je uber veel lucht in je longen;/spieren zal pompen:cool:
ghehe eigenlijk komt het allemaal wel goed uit, want ik heb nu precies tijd genoeg om Mark z'n boek uit te lezen dus kan precies knallen als ik hersteld ben:D

Doe is lezen, simpel!

Net gespeeld ging wel lekker

me killstreaks 2 keer allemaal gehaald in 1 potje :D doe ik niet vaak haha. K/D wat naar beneden want speel nu met Mini UZI en Marathon, die shit master ik nog niet helemaal.

• #2.033
Pics ? :D

die is van saved by the bell toch ?

• #2.037
Yes Yes Yes!
Tiffany Amber Thiessen, had ik als klein jochie natuurlijk een 'Tv-crush' op

GVD! Voor de 2de keer in mijn cod-carriere een ac130 gehaald. Weer maar 3 kills mee!!! Beter maar een chopper gunner nemen?

Ik vind van wel ja, AC130 vind ik ook maar kak.

Terug
Naar boven