AndroidHealthClinic

Modern warfare I multiplayer beter dan modern warfare II???

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Gisterenavond zat ik met de anderen rond de pokertafel en het gesprek daalde opeens af richting het onderwerp online gaming...ik zei trots dat ik eerder op de avond Modern warfare 2 had ontvangen en er wel vrij tevree mee was, eerlijk gezegd, in de wolken, wat een geweldige game...

Toen zei der iemand, ja maar de online mode van deel 1 was toch een tikkeltje beter, want in dit deel word je helemaal verrekt geschoten door ofwel een bitchass helicopter of heb je helemaal geen kans tegen een nucliaire attack en dat vind ik wel k*t....daarom gaat mijn vote naar deel één..

nuja big question is, is modern warfare online beter dan deel twee of niet?? en zoja word ie nog online gespeeld en is het nog de moeite dat ik die haal of mag ik m'n lucky stars prijzen dat ik deel twee al heb ??

Gisterenavond zat ik met de anderen rond de pokertafel en het gesprek daalde opeens af richting het onderwerp online gaming...ik zei trots dat ik eerder op de avond Modern warfare 2 had ontvangen en er wel vrij tevree mee was, eerlijk gezegd, in de wolken, wat een geweldige game...

Toen zei der iemand, ja maar de online mode van deel 1 was toch een tikkeltje beter, want in dit deel word je helemaal verrekt geschoten door ofwel een bitchass helicopter of heb je helemaal geen kans tegen een nucliaire attack en dat vind ik wel k*t....daarom gaat mijn vote naar deel één..

nuja big question is, is modern warfare online beter dan deel twee of niet?? en zoja word ie nog online gespeeld en is het nog de moeite dat ik die haal of mag ik m'n lucky stars prijzen dat ik deel twee al heb ??

In MWI heb je wel private servers etc en dat heb je in MWII niet voor zover ik weet. Ook zijn de beloningen voor killstreaks een beetje uitgerekt in MWII.

Ken iemand die Prestige 10 had in MW1, heeft nu tijdje MW2 gespeeld en is al trg overgeschakeld naar MW1 ...

Choppers zijn soms wel k*t maar die kun je ontwijken in een gebouw, gewoon aan de andere kant van een muur staan, cold-blooded, afschieten, ...
En je kan ze zelf ook oproemen hé

Alleen chopper gunner is soms k*t omdat je daar meestal weinig kans tegen maakt, zeker op Afghan waar je soms gewoon bij de chopper gunnner respawnt, wat nergens op slaat ...

En nukes irri? Ben ik nog maar 3 keer tegengekomen in 1200 potjes ...

Maar heb nooit de kans gehad om MW1 te spelen dus kan er moeilijk mee vergelijken.

MW1 had geen problemen met servers en verbindingen. Nu duurt het soms onwijs lang dat je een game vindt. Ook veel trage verbindingen. Ligt overigens niet aan mij. De poorten van mijn router staan open en ik heb een dikke verbinding.
Over die killstreak awards.... daar heb ik weinig problemen mee. Ben wel benieuwd of MW1 nog regelmatig gespeeld wordt op de 360. Misschien eens gaan kijken :D

MW1 is leuker door de dedicated servers. Soms ga je bij MW2 in een game, zie je het menu nog en de map die gekozen is, dan laadt het spel en is het opeens een andere map. Dat is wel bijzonder irritant. Dus de afwezigheid van dedicated servers is wel een minpunt.
Verder vind ik de killstreaks heel leuk. Diegenen die zeuren over chopper gunners en dergelijke kunnen waarschijnlijk zelf niet spelen. Met cold blooded en een stel hersens ben je al een stuk verder ;) Dan moet je zelf ook maar goed spelen en chopper gunners halen.
Voor de rest vind ik het een topgame die erg leuk speelt, hoewel je soms wel paranoide wordt van de respawns.

Choppers zijn supermakkelijk te counteren, zwak argument tbh. Gewoon class aanmaken met coldblooded, een stinger, of allebij.

Persoonlijk vind ik MW2 beter. Veel uitgebreider en meer mogelijkheden. Ik was laatst weer cod4 aan het spelen, maar vergeleken met MW2 is het toch behoorlijk saai geworden (3 vaste killstreaks etc).

Choppers zijn supermakkelijk te counteren, zwak argument tbh. Gewoon class aanmaken met coldblooded, een stinger, of allebij.

Persoonlijk vind ik MW2 beter. Veel uitgebreider en meer mogelijkheden. Ik was laatst weer cod4 aan het spelen, maar vergeleken met MW2 is het toch behoorlijk saai geworden (3 vaste killstreaks etc).

Maar wat ben je met al die uitbreidingen?
Vanaf dat er een serieuse competitie is gestart gaan er toch restricties zijn qua kill streak awards, perks en wapens. Ik bedoel maar, voor mensen die serieus dit spel willen geven met eventueel een clan, is er niet zoveel meer voordeel dan MWI. Althans, dat is mijn mening.

Maar wat ben je met al die uitbreidingen?
Vanaf dat er een serieuse competitie is gestart gaan er toch restricties zijn qua kill streak awards, perks en wapens. Ik bedoel maar, voor mensen die serieus dit spel willen geven met eventueel een clan, is er niet zoveel meer voordeel dan MWI. Althans, dat is mijn mening.

De mogelijkheden zijn voor iedereen hetzelfde he...

Ken MW1 niet maar choppers schiet je zo uit de lucht, net als harriers. Tactical nuke ben ik een aantal keer tegengekomen maar ja, dan moet je beter je best doen zodat iemand geen 25 kills in a row haalt toch?

MW heeft dedicated server, dus ook private servers zodat je tenminste normaal wars kunt spelen zonder lag.

als je meer van casual houdt en alleen wat rondbaggert in publics kun je prima MW2 blijven spelen.

argument van je vriend dat 1 beter is dan 2 is totaal op niks gebaseerd, iedereen heeft gelijke kansen in het spel, punt! Hij moest volgens mij gewoon ff zijn frustratie kwijt

argument van je vriend dat 1 beter is dan 2 is totaal op niks gebaseerd, iedereen heeft gelijke kansen in het spel, punt! Hij moest volgens mij gewoon ff zijn frustratie kwijt

True, als je slecht scoort ligt het meestal aan jezelf :D

als ik moet kiezen... hmm...
ik denk toch MW2,
want zover ik me herinner waren de maps die in MW1 beschikbaar waren veel te goed geschikt voor snipers,
niet dat dat bij 2 niet zo is, maar toch een stuk minder vind ik.. en wat betreft die killstreaks... als je ze zelf haalt vind je het dan nog erg?:P en die nuke... daar kijk ik nie eens meer naar:P ... da is toch onmogelijk voor mij :P

MW 1 duidelijk.

MW2, ik hou van mijn nukes :heart:

Predator, harrier, chopper, en daarna ff ownen met m'n nuke. :heart:

Alhoewel ik MW2 een goed spel vind en er al meer playtime op heb dan MW1,
vind ik dat MW1 toch wat beter was.
Vooral voor snipers dan; heb op MW2 constant hitmarkers, zelfs met acog-scope.
Terwijl je op MW1 met acog altijd 1-shot kill had...

Terug
Naar boven