Fitness Seller

Moeders uw dochters kunnen weer vrij rondlopen!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Het Awa-gevaar uit Leeuwareden zit -voorlopig- 1,5 jaar achter tralies en mag daarna langdurig aan zijn ziel bevoeld worden door pyschiaters.

Hieronder volgt een rechtbank-verslag van mijn vrienden van GeensT, van twee weken geleden toen slechts nog de eis bekend werd. Hou gevaarlijke voorwerpen bij je uit de buurt want je zal gerust enorm kwaad gaan worden als je het leest.

"Awa is een psychopatische narcist"

Vandaag staat Awa Pannenkoek terecht. De zaak zal nog tot een uur of vijf vanmiddag duren, dus dan weten we ook wat het O.M. gaat eisen. Maar een ding is uit de zaak al duidelijk naar voren te komen: meneer is niet in zes jaar -de maximale tijd voor jeugddetentie- te fixen. Sterker nog, volgens het psychiatrische rapport is Awa "Een psychopatische narcist die zeer behandelingsresistent is". Dus lang opsluiten en niet meer vrij laten is de beste oplossing. De experts stelden ook hun vragen bij de Awa-rap die we afgelopen zomer opduikelden: "Hij betuigt dan wel spijt, maar die rap is vooral zeer narcistisch en niet serieus te nemen als echte spijt."
Awa zelf had voor de gelegenheid een kekke witte trui aangetrokken en een brilletje opgezet om een paar IQ-puntjes intelligenter over te komen.
UPDATE: De eis is 1,5 jaar gevangenisstraf plus TBS volgens het volwassenenrecht. Toen de rechter meldde dat de borsten van het slachtoffer mogelijk geamputeerd moesten worden vanwege de brandwonden zei Awa tegen de rechter: "Dat is dan haar eigen schuld"... Uiteraard bedreigde Awa de psychiater toen hij inzage gaf in zijn rapport.

Maar ondanks de bril viel Awa snel door de mand. Awa verklaarde het in de brand steken van het meisje namelijk als het resultaat van lange relatieproblemen. Pas toen de rechter in Jip en Janneke taal ging uitleggen dat 'een jongen en een meisje een relatie dan verbreken', leek er heel even een lichtje te branden.

Ook de verklaring van zijn advocaat dat hij een oorlogsverleden heeft als verzachtende omstandigheid is ongegrond: experts hebben daar naar gezocht, maar in het geheel niets gevonden.

Over het feit dat hij zijn twee ex-vriendinnen de gehele zomer mishandelde en uiteindelijk in de fik stak zei hij: "Ik heb er wel spijt van, maar ik sloeg niet lang en hard, en bovendien had ze wel straf verdiend."

De rechtbank had als speciale eis gesteld dat belangstellenden boven de 18 moesten zijn en een geldig legitimatiebewijs moesten hebben. Dit om zijn vrienden buiten de zaal te houden. Dat is gelukt, buiten staan twee pliesies om iedereen te controleren.

Awa is volgens de onderzoekers -letterlijk- een gozert die extreem snel op zijn korte pik is getrapt en daarop extreem heftig reageert.'

EUH...lieverd vergeet jij een jopie?;)

• Topic Starter Topic Starter
Jopie is for entertainment-purposes only. Schroef met een cam levert meer waarheidsgetrouwe feiten dan iemand die 10000 keer 'rukken' roept! :D

DBC01 zei:
Jopie is for entertainment-purposes only. Schroef met een cam levert meer waarheidsgetrouwe feiten dan iemand die 10000 keer 'rukken' roept! :D
Euh weet niet of ik er blij moet zijn dat ik in nette woorden word omschreven ,Als erger dan jopie :D

Over het feit dat hij zijn twee ex-vriendinnen de gehele zomer mishandelde en uiteindelijk in de fik stak zei hij: "Ik heb er wel spijt van, maar ik sloeg niet lang en hard, en bovendien had ze wel straf verdiend."

HAHAHAHAHAHAHAH, wat een stakkerds halen we toch binnen. Ik snap werkelijk waar niet waarom vrouwen zich laten vernederen, hollandse vrouwen welteverstaan. Vrouwen waarvan je mag verwachten dat ze ontwikkeld zijn. Jammer te zien dat het tegendeel vaak bewezen wordt. Hoe dom kan je als Nederlandse vrouw nu zijn? BLOND?

Stenigen die Awa ! Ze willen toch een sharia dan wil ik best de eerste steen werpen. Keizelsteentjes natuurlijk dan duurt het heerlijk lang.

Hoop dat hij nooit meer vrij komt.

Jordees zei:
HAHAHAHAHAHAHAH, wat een stakkerds halen we toch binnen. Ik snap werkelijk waar niet waarom vrouwen zich laten vernederen, hollandse vrouwen welteverstaan. Vrouwen waarvan je mag verwachten dat ze ontwikkeld zijn. Jammer te zien dat het tegendeel vaak bewezen wordt. Hoe dom kan je als Nederlandse vrouw nu zijn? BLOND?

Dat heeft niet echt met domheid te maken, meer met psychologische achtergronden bij bepaalde vrouwen.

Dan ben ik misschien maar een simpele ziel, maar je moet als vrouw toch weten dat bepaalde mannen niet bekend staan om hun vrouwvriendelijkheid...

Jordees zei:
Dan ben ik misschien maar een simpele ziel, maar je moet als vrouw toch weten dat bepaalde mannen niet bekend staan om hun vrouwvriendelijkheid...

niet simpel, maar vrouwonvriendelijke mannen hebben vaak kwaliteiten waar dat soort vrouwen erg door aangetrokken worden, je kan t als obsessief gedrag zien. Vaak zijn die vrouwen bereid de klappen te weerstaan.

Ik had persoonlijk liever 20 jr + TBS gezien als straf voor die kloothommel.

Of zn benen amputeren en m dan net over de grens in een bos dumpen. :D

doodstraf..

ik ken ook een meisje die met m omging.. die heeft ie ook vaak geslagen heb ik gehoord

heb nog wel een foto.. die is toegestuurd naar een meisje die ik ken.. door die gozer op de achtergrond

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zie m stoer kijken

Wat heeft die mong**l nou op zijn harses ?

Ik hoop dat ie in de gevangenis nog flink veel in elkaar geslagen wordt net zoals ie dat met die meisjes heeft gedaan :mad:

Zo, als hij met met mijn dochter had gehad, had ie zulke harde klappen gehad niet normaal man!

Met z'n oorlogstrauma, fl**ker op!

Doodstraf is de enige juiste straf voor mensen die nooit zullen verbeteren!

ik hoop dat de beste man dag in dag uit in z`n reet word genaait door de grootste n*ger van het huis van bewaring waar deze idioot in bivakeert..

Awa Pannenkoek

???

Terug
Naar boven