Hi allemaal,
Na lang te hebben getwijfeld, wil ik het hier toch plaatsen. Ik ben nu 19, en rook en blow vanaf mijn 13e/14e redelijk constant, tot groot ongenoegen. Ik heb havo er door verkloot, menig ruzie gehad thuis et cetera.
Ik ben nu op een punt gekomen dat het stukken beter gaat in mijn leven. Ik studeer, ben gelukkiger dan eerst en train 5 keer per week.
Ik zit alleen nog met een punt, daar waar de topictitel om draait. Ik weet niet of ik het hier mag posten, maar kon ook niets vinden over de regels betreft posten, mijn telefoon werkt niet zo handig atm

.
Ik ben op een punt gekomen dat ik echt dolgraag wil stoppen met roken en blowen, maar hier echt veel moeite mee heb. Ik woon op kamers, en een ommetje naar de shop is zo gemaakt.
Elke keer wanneer ik 1 a 2 dagen gestopt ben, denk ik van och het kan wel weer, en haal ik weer voor 12.50 op een dag aan wiet en sigaretten.
Ik kom hierdoor af en toe ook in geldnood, motivatietekort en slecht humeur. Toch is er elke keer iets waardoor ik het toch haal, en ik kan me dat niet kwalijk nemen op mijn add/adhd.
Mijn vraag is nu aan jullie; hebben jullie tips of motivatieboosts op het gebied van stoppen hiermee? Ik wil het dolgraag, maar het is me tot nu toe niet gelukt.
Ik hoop op een beetje begrip, aangezien ik het nu wel zat ben en serieus verder wil.
Hartelijk bedankt,
Tentstok
PS: als het niet toegestaan is om hier over te posten, word ik hier graag op geattendeerd!