MuscleMeat

Moet zwaar lichamelijk werk veel sterker beloond worden?

Bullshit?
Ik neem aan dat de oefeningen die wij doen anatomisch gezien verantwoord zijn!Ik neem aan dat een metselaar die ook voegjes zet en veelal ook boven zijn hoofd werkt ook goed bezig is.
Ooit gehoord van de ARBO wet?
Daarin zul je al snel lezen dat veelvuldig boven je hoofd werken niet mag!Jammer dat je mijn post onderuit probeert te halen, maar zoek op internet maar eens naar de statistieken van de mensen die richting WAO gaan en in welke branche dit het meeste voorkomt.
Ik durf er mijn handjes voor in het vuur te steken dat meer dan 50% toch echt mensen zijn met zwaar lichamelijk werk!
noem mij eens 1 pesroon die na 20 jaar serieus trainen geen rug of gewrichtsklachten heeft?veelvuldig boven je hoofd werken mag niet?damn dan worden er geen plafonds gepleisterd in nederland of wat?

Salarissen liggen nooit op gelijke lijn, heb er maar vrede mee.
Gemiddelde startsalarissen verschillen al tussen universitaire studies onderling, terwijl dat al niks zegt over de studielast per studie (want die is bij iedere studie gelijk).

noem mij eens 1 pesroon die na 20 jaar serieus trainen geen rug of gewrichtsklachten heeft?veelvuldig boven je hoofd werken mag niet?damn dan worden er geen plafonds gepleisterd in nederland of wat?

Iemand die zwaar traint is niet te vergelijken met iemand die een emmer met water tilt he!
Ooit gehoord van de ARBO-wet?
Ik zeg niet dat je niet boven je hoofd mag werken, maar het mag niet constant!

Iemand die zwaar traint is niet te vergelijken met iemand die een emmer met water tilt he!
Ooit gehoord van de ARBO-wet?
Ik zeg niet dat je niet boven je hoofd mag werken, maar het mag niet constant!

dan heb jij nog niet veel zwaar getraind vrees ik jongen
3/4 van de mensen die ik ken die al jaren trainen hebben last van pezen, gewrichten, rug of dergelijke.

de arbo wet ken ik niet, wat bedoelen ze met constant? niet een hele dag? niet een heel uur?

Terug
Naar boven