AndroidHealthClinic

Moeten moskeen verboden worden in NL??

Peiling Peiling Moeten moskeen verboden worden in NL?

• Ja

Stemmen: 42 47,7%
  • Nee

Stemmen: 22 25,0%
  • Nee, maar wel onder voorwaarden namelijk (verduidelijk in post)

Stemmen: 24 27,3%

• Totaal stemmers
    88
  • Topic Starter Topic Starter
dave hawk zei:
Wanneer een alloch een strafbaar feit pleegt, straf uit laten zitten en verwijderen naar het land van herkomst, dus geen Nederlandse paspoorten afgeven aan alloch's. Binnen een paar jaar betekent dat minder gevangenissen, minder politie nodig, lagere verzekeringspremie, minder afdracht aan WW-premie, minder alloch projecten binnen
gemeenten, minder verloedering in de grote steden en zo kan ik nog wel een tijdje door
gaan......... :)
De mensen die minder nodig zijn in de gevangenissen, bij de politie enz., kunnen worden ingezet in de zorg, die krijgt dan een kwaliteitsimpuls gezien de vergrijzing de komende jaren. Verder kan Nederland haar troepenmacht permanent met 250 man uitbreiden voor vredes operaties in bananenrepublieken waar fundies met baarden de boel opstoken. :evil2:
Prognoses wijzen uit dat met deze aanpak de criminaliteit in Nederland met 38% zal dalen en dat de welvaart met 11% zal toenemen, verder zal er meer sociale controle zijn (vooral richting alloch's) en zullen belangrijke normen en waarden waar Nederland
voor staat herstellen. Door de extra inzet aan manschappen voor vredesoperaties krijgt Nederland ook meer invloed binnen de NAVO enz. enz. :hedbang:
De alloch's die overblijven zijn dan ook echt van goede wil, staan voor vrede, hebben normen en waarden, en kunnen respect opbrengen voor een cultuur die 100 jaar voorloopt op de gemiddelde bananenrepubliek :coolnana: :laugh:
Nu alleen de uitvoering door de politiek nog ! :help:

Is daar een onderzoek naar geweest?? Jammer dat dit in een land als NL nooit zou kunnen worden uitgevoerd. Waarom niet, omdat we te links zijn en veel te sociaal. Jammer, want in landen zoals Denemarken kan het wel gewoon.

BigNL zei:
Het probleem zijn de extreemisten en de politiek en we hebben het alleen maar over marokanen en moskeen. :D

Omdat in een aantal van deze moskeeen de extremistische ideologie wordt overgebracht. Ik las gisteren dat de Marokkaanse organisaties in NL het vingertje wijzen naar de orthodoxe moskeeen.

Dus ook de goede Marokkanen weten blijkbaar al langer waar deze rotzooi gepredikt wordt. Mss hadden ze met die informatie al aan de bel moeten trekken.

BigNL zei:
Ik hoor veel mensen zeggen dat ze Nederland verlaten en gaan emigreren.

Als ik Nederland zou verlaten is het wel om het weer :D

Ik zou nooit of te nimmer weggaan omdat een zooitje tuig de democratie loopt te bedreigen. Dan koop ik van mn vakantiegeld nog liever een Uzi. ;)

Ja. Ik neem wel aan dat u die moskeen bedoelt die fundi zijn? Niet alle moskeen? Dan is het weer Nee.

Nooit alle moskeeen verbieden natuurlijk, per geval bekijken. Geldt trouwens ook voor kerken en andere gebouwen waar fabeltjes aan de man worden gebracht.

Bij een verbod verander je in een zelfde schurkenstaat als waar dit soort freaks vandaan komen.

Terug
Naar boven