XXL Nutrition

Mogelijk test flu en pijn in linker bal

teeering man hopelijk vangt je andere bal niet deze aids en kan je nog koters krijgen top lel

Ik heb dit dus ook gehad bij me eerste kuur .
ben er mee na het ziekenhuis geweest omdat ik dacht dat mjn bal gedraait was ,
na een echo bleek dat niet zo te zijn.

Bij mij kwam het door het krimpe van de balle , zolang ik hcg mee laat lope naast me kuur heb ik nergens last van.
Misschien voor de zekerheid toch naar laten kijken hij kan toch gedraait zijn

Denk inderdaad verdraaid of wellicht omhoog geschoten?

Heb ik ook wel eens gehad, dat komt niet door AAS

Raar dat je ballen zeer gaan doen van niet gebruiken.

Spieren doen toch ook geen zeer als je gaat stoppen met trainen, of in het gips zit of zo ?

Nooit last van gehad,mijn kroonjuwelen blijven mooi op grootte.

• Topic Starter Topic Starter
Kom net van de dokter af. Ze moesten er met twee man naar kijken.

Uiteindelijk zijn ze tot de conclusie gekomen dat het acute bijbalontstekking is.

Ik heb hiervoor een antibiotica kuur gekregen voor 10 dagen. Is dit een probleem tijdens m'n kuur?

Ik was wel opgelucht. Of het door de AAS komt weet ik dus niet...???

Maandag heb ik opnieuw een afspraak en zal ik wel laten weten hier of het genezen is. De dokter zegt dat het geen enkel probleem moet zijn. OPLUCHTING DUS! :D

Dacht echt dat ie eraf moest ofzo :hahaha:

Thanks voor reacties bro's! :thumb:

Heb je je dokter wel het hele verhaal gedaan (AAS-gebruik)? Meestal willen die nogal snel alles daarop steken (lees: ik ben verwondert dat ze niet als oorzaak eenvoudigweg je AAS-gebruik opnioemen en vragen onmiddellijk ermee te stoppen...)

Keep us posted m8.

nice:D

Kom net van de dokter af. Ze moesten er met twee man naar kijken.

Uiteindelijk zijn ze tot de conclusie gekomen dat het acute bijbalontstekking is.

Ik heb hiervoor een antibiotica kuur gekregen voor 10 dagen. Is dit een probleem tijdens m'n kuur?

Ik was wel opgelucht. Of het door de AAS komt weet ik dus niet...???

Maandag heb ik opnieuw een afspraak en zal ik wel laten weten hier of het genezen is. De dokter zegt dat het geen enkel probleem moet zijn. OPLUCHTING DUS! :D

Dacht echt dat ie eraf moest ofzo :hahaha:

Thanks voor reacties bro's! :thumb:

Ik heb dit zovaak gehad dat ik na het aftrekken of nken pijn in me ballen kreeg tijdens een kuur. Weet zeker dat dit komt omdat ze kleiner worden, hoe weet je huisarts dat het een infectie is ? Natte vingerwerk daar zeg :roflol:

Ik heb dit zovaak gehad dat ik na het aftrekken of nken pijn in me ballen kreeg tijdens een kuur. Weet zeker dat dit komt omdat ze kleiner worden, hoe weet je huisarts dat het een infectie is ? Natte vingerwerk daar zeg :roflol:

Wat jij nou zegt is pas natte vingerwerk.

Bij mij is er wel degelijk sprake van een infectie omdat de linker bijbal opgezet was. Huisarts zal wel meer weten als jij. :o

durf te wedden dat ze geen bijbalontsteking zou zeggen als je zei dat je zit te roiden maja :roflol:

durf te wedden dat ze geen bijbalontsteking zou zeggen als je zei dat je zit te roiden maja :roflol:

Gast, ze hebben ernaar zitten kijken en eraan gevoeld. Met twee man sterk.

Roid = Lage weerstand = Kans op opsteking in testikels

Ik had al koorts, tijdens koorts coïtus gehad en dan kan zoiets ontstaan.

Update:

Vandaag dus naar de huisarts geweest voor tweede controle. Daar heeft hij besloten een spoedverwijzing naar de uroloog te maken in het ziekenhuis. Daar aangekomen is er een echo gemaakt aangezien het nog heel veel pijn deed.

Het bleek toch om een bijbalontsteking te gaan. Nu heb ik pijnstillers mee gekregen en verlening van de antibiotica kuur.

Ik heb al 5 dagen niet kunnen sporten en verwacht dit de komende week ook nog niet te kunnen.

Hopelijk verdwijnt de pijn zsm! Wat raden jullie aan, test kuur afmaken of stoppen?

Ik denk dat bridgen het beste is om nu te doen. 0,5/1ml per week tot je je beter voelt en dan de kuur verder afmaken

Ik denk dat bridgen het beste is om nu te doen. 0,5/1ml per week tot je je beter voelt en dan de kuur verder afmaken

Zou ik ook deze kuur nu stop kunnen zetten, en over 2 maanden aan een nieuwe kuur beginnen? Of is dat gewoon niet wijselijk om te doen?

zou ik niet doen of je moet al gaan nakuren en over een paar maanden een nieuwe kuur starten

Terug
Naar boven