Borstkas
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
Jij ook bro voor je informatie en medeleven +1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nooit last van gehad,mijn kroonjuwelen blijven mooi op grootte.

Kom net van de dokter af. Ze moesten er met twee man naar kijken.
Uiteindelijk zijn ze tot de conclusie gekomen dat het acute bijbalontstekking is.
Ik heb hiervoor een antibiotica kuur gekregen voor 10 dagen. Is dit een probleem tijdens m'n kuur?
Ik was wel opgelucht. Of het door de AAS komt weet ik dus niet...
Maandag heb ik opnieuw een afspraak en zal ik wel laten weten hier of het genezen is. De dokter zegt dat het geen enkel probleem moet zijn. OPLUCHTING DUS!
Dacht echt dat ie eraf moest ofzo
Thanks voor reacties bro's!![]()

Ik heb dit zovaak gehad dat ik na het aftrekken of nken pijn in me ballen kreeg tijdens een kuur. Weet zeker dat dit komt omdat ze kleiner worden, hoe weet je huisarts dat het een infectie is ? Natte vingerwerk daar zeg![]()

Wat jij nou zegt is pas natte vingerwerk.
Bij mij is er wel degelijk sprake van een infectie omdat de linker bijbal opgezet was. Huisarts zal wel meer weten als jij.![]()
Dat heb ik ook vaak gehad, heb je uberhaubt wel gezegd dat je roid?
durf te wedden dat ze geen bijbalontsteking zou zeggen als je zei dat je zit te roiden maja![]()
Ik denk dat bridgen het beste is om nu te doen. 0,5/1ml per week tot je je beter voelt en dan de kuur verder afmaken