MuscleMeat

Monster Energy

bwa al gedronken maar merk en proef niet echt een verschil tussen dit en gewone redbull.

geef mij liever dit dan:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
80cent en voor mij hetzelfde effect als 4 redbulls :p

Was dat dan :P? verkopen ze da ergens in gwne winkels?

En redbull heeft gwn de beste smaak, bij alle andere proeft ge tehard zo'n suikersmaak of ander nevensmaak, redbull is verfijnde smaak :P.

Nee hoor, geef mij 10 verschillende energy drinks en ik haal de redbull er zo uit :D.
Ik heb al zo vaak wllen overschakelen naar goedkoper merk omda redbull gwn ****ing duur is maar niks overtreft die smaak :).

Maar ik heb liever da ze de prijs van energy drinks is laten zakken in discotheken/events.

5 euro of meer, wtf! ze kopen het wss aan tegen 1 of minder :P.

Huh, die heb ik nog nooit gezien?
Ik ken alleen die normale golden power:eek:

Aah meen je dat, die moet je zeker drinken in de cut hoor, geeft goed veel energie!! Je vind hem idd wel niet in elke Aldi :)

Drink er nu 2 per dag in de keto, 0 carbs all the way!!!

Toch wel een merk dat niet kijkt op een centje meer of minder qua sponsering. De laatste tijd in de cross ook heel opvallend aanwezig.

nog niet gehad, ben er wel benieuwd naar.. ziet 't ook vaak als sponsor voor motorsporten enzo :p

Toch wel een merk dat niet kijkt op een centje meer of minder qua sponsering. De laatste tijd in de cross ook heel opvallend aanwezig.

Dat is de enigste manier om Redbull enigzins te beconcurreren, dat merk heeft zijn imperium opgebouwd uit sponsoring en alomtegenwoordig zijn op allerhande hippe evenementen, races,...da's een schoolvoorbeeld als het op vlak van marketing aankomt.

Er zijn al veel concurrenten die geprobeerd hebben de strijd aan te gaan (Burn bvb, van niemand minder dan Coca-Cola) en zijn daar zwaar in gefaald.

Monster begint ook meer en meer aan te slaan, maar Redbull stoten ze niet van de troon, toch niet op wereldniveau. Die naam en het imago staan als een huis.

Edit: loopt trouwens ook een topic van in supplementen geloof ik??

Low Carb versie van monster is lekker.

Maar de beste blijft toch wel Go Fast, enige waar ik wat van merk en die goed smaakt.

"energie" drankjes blijft gewoon vergif, colour scheme is goed uitgekozen door deze fabrikant

Wat speelt er in je hoofd af dat je babylotion gaat proeven?

Om die smaak te weten, zullen ze ooit al in contact zijn geweest met het eten van bodylotion... Als er idd aroma's aanwezig zijn in Monster energydrink, zal hun geheugen de gedachte van babylotion triggeren en een duidelijke afkeer ontwikkelen...

Ik vind dat de Monster energydrink niet naar bodylotion smaakt, maar ik heb ook nog nooit bodylotion gegeten. Als ik dat wel zou doen, dan zou mijn beeld mss veranderen... Maar het blijft wel een vreemde trigger...

Laatst bewerkt:
vindt het verschrikkelijk smaken zo zoet, drink het alleen op zondag ochtend om weer een beetje energie te krijgen

tastes like shit

dat is al in verscheidene onderzoeken gedaan, zoek ze zelf op :P

Toevallig al gedaan, en het enige wat ik gelezen heb is: het is "tijdelijk" schadelijk aka de tijd nadat je het drinkt moet je hart etc harder werken wat voor mensen met zwak hart kan schadelijk zijn, maar niks wijst erop dat na uitwerking van het drankje er iets beschadigd achterblijft.

Terug
Naar boven