AndroidHealthClinic

Mooie body maar geen BB

tm030614

Novice
Waardering
0
Zoals de titel al zegt, ik wel een mooi body, maar absoluut geen BB type zeg maar.
Breed hoeft niet, maar wat zichtbare spieren zijn nooit weg ;).

Om een beetje een idee te geven wat ik wil een foto'tje.

http://www.raddiscount.de/images/shop/P02080_BILD2GROSS.jpg
(Let niet op dat ding, dat wil ik niet gebruiken!, het gaat alleen om de body)

Dit is dus buikspier genoeg voor mij. Maar hoe bereik ik dat? Heb al wat gelezen maar er staat hier zoooo veeeel info.
De een zegt, veel buikspieren trainen, dan ander weer niet teveel... en als 'leek' heb ik er totaal geen verstand van. Dus hoop op jullie hulp.
Het lijkt mij dat dit meer een kwestie is van 'op de voeding letten'? En niet echt iets is van kracht training? Of heb ik het helemaal mis???

Ik hoop op wat hulp :D En alvast bedankt natuurlijk!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als je zulke ??? buikspieren ??? wil kun je beter 2x per week bij de mac donnalds eten in plaats van te posten op een BB board :finger:

ik zou maar zo snel mogelijk dit forum verlaten als ik jou was...want elke seconde dat je hier bent groei je, straks kan je niet eens meer door de deur man, echt waar! :eek:

mooie body ??? Gelukkig dat smaken verschillen :p

• Topic Starter Topic Starter
En bedankt... :rolleyes:

je moet gewoon veel nken..

Tip:.. eiwitten omhoog..

maar ff ontopic: Cardio (dus oefeningen waarmee je droger wordt) en buikspieren trainen... voor wat je hierboven ziet op t plaatje

het gaat inderdaad allereerst om het vetpercentage wat je hebt. Je vetpercentage moet onder de 12% zitten om de buikspieren goed te kunnen zien. Dus als je vetpercentage hierboven zit moet je allereerst wat vet zien kwijt te raken. Buikspiertraining, 2x in de week is genoeg om goede buikspieren te krijgen.

Laten we het dan een 'platte buik' noemen. :D
Dat het voor jullie de naam buikspieren niet mag dragen kan ik begrijpen ;) :D

Maar bedankt voor de info! Nu weet ik dat mijn vetpercentage van 16,9% nog een flink stukkie moet zakken.

Dus flink op de crostrainer en chips, snoept etc. laten staan? Of pak ik het dan weer helemaal verkeerd aan?

Die gast hierboven zit op een vetpercentage van +/- 12% Niet echt bepaald mooi en droog.. (niet dat ik dat nu ben, maar who cares its winter)

tm030614 zei:

Vertel anders eerst eens wat je NU zoal aan sport doet, en wat je maten zijn, heb je overgewicht?, bierbuik?, wat je zoal eet op een dag?
Dat is nuttige info waar we je meer mee kunnen helpen. :)

dat wat je hierboven ziet is in een poep en een scheet te bereiken,
zoek eens op het trefwoord cutten en verdiep je daarin.

meld je trouwens ook aan bij de sportschool, ga KT doen, raak verslaafd, en dan zien we je nog wel een aantal jaar :clap:

misschien dat je over een paar jaartjes dan het lichaam van freaks like Ronnie Coleman wilt nastreven :D

Wat Rob zegt, wat is je huidige omvang?

tm030614 zei:
Laten we het dan een 'platte buik' noemen. :D
Dat het voor jullie de naam buikspieren niet mag dragen kan ik begrijpen ;) :D

Maar bedankt voor de info! Nu weet ik dat mijn vetpercentage van 16,9% nog een flink stukkie moet zakken.

Dus flink op de crostrainer en chips, snoept etc. laten staan? Of pak ik het dan weer helemaal verkeerd aan?

Als je lager wilt in je vet kun je beter die rommel als chips laten staan ja.
Maar goed, een vet% van 16,9 % hoeft niet eens zo slecht te wezen, je bent dan niet droog maar goed...

Adema zei:
dat wat je hierboven ziet is in een poep en een scheet te bereiken,
zoek eens op het trefwoord cutten en verdiep je daarin.

meld je trouwens ook aan bij de sportschool, ga KT doen, raak verslaafd, en dan zien we je nog wel een aantal jaar :clap:

Wijze woorden :cool:

Vroeger moest ik niets hebben van die spierbundels (kleinederde beenige anabolen patsers :o )

Nu wil ik niks anders meer :cool:

Nu sport ik 2x in de week en over het algemeen doe ik alleen loopband en crostrainer. (Liefst de laatste omdat die veel calloriën verbrand).

Ben 180lang, en weeg 80Kg, BF 16,9 met andere woorden een bierbuik!

Wat ik zoal eet:

Ochtend meestal 2 krackers
Middag 3 broodjes met vleeswaren
Avond aardappels, vlees, groente

Met 'tussendoortjes' ben ik gestopt evenals met chips enzo. In de weekende pak ik nog wel eens wat maar niet veel.

Woog voorheen zo'n 87Kg en ben in zo'n 3 maanden dat ik bovenstaande doe (dus ook het sporten) zo'n 7Kg kwijt.

Zo doorgaan, of iets aanpassen?

tm030614 zei:
Nu sport ik 2x in de week en over het algemeen doe ik alleen loopband en crostrainer. (Liefst de laatste omdat die veel calloriën verbrand).

Wat ik zoal eet:

Met 'tussendoortjes' ben ik gestopt evenals met chips enzo. In de weekende pak ik nog wel eens wat maar niet veel.

Woog voorheen zo'n 87Kg en ben in zo'n 3 maanden dat ik bovenstaande doe (dus ook het sporten) zo'n 7Kg kwijt.

Minimaal 6 maaltijden op een dag eten. Zo veel mogelijk over de dag verspreiden om je metabolisme te stimuleren. Daarnaast nog veel eiwitten ipv. verzadigte vetten en wat koolhydraten voor en na je training.

Voor de rest kan je genoeg vinden in de FAQ van deze sectie.

sanniejj zei:
Wijze woorden :cool:

Vroeger moest ik niets hebben van die spierbundels (kleinederde beenige anabolen patsers :o )

Nu wil ik niks anders meer :cool:

Wel respect voor de mensen die het bereiken, maar zo denk ik er nu ook over. Maar je weet nooit wat de toekomst brengt.

tm030614 zei:

Wat ik zoal eet:

Zorg gewoon dat je genoeg gezond eet en geen zin krijgt in vette tussendoortjes.
Zorg verder voor een goed ontbijt , eventueel een drinkontbijt en eet in totaal minimaal 3 keer per dag.
Als je daarnaast onder een beetje begeleiding 3 keer per week gaat cardio'en ben je wel op de goede weg en verdwijnt die bierbuik ook wel.... bier wel laten staan he ;) :thumb: succes

Thanks!

En ik zal de resultaten laten weten!

En wie weet nog ooit een echte six-pack. Want eerlijk is eerlijk sommige wasbordjes maken mij toch jaloers :D

Wat betreft dat bier.... tja je moet er iets voor over hebben.

Terug
Naar boven