XXL Nutrition

Mooie body maar geen BB

nu heb ik spijt van mijn opmerking :( dacht dat t weer een of andere o o m oli was.. aka braadkip, enfin mijn excuses..

tm030614 zei:
Thanks!

En ik zal de resultaten laten weten!

En wie weet nog ooit een echte six-pack. Want eerlijk is eerlijk sommige wasbordjes maken mij toch jaloers :D

Wat betreft dat bier.... tja je moet er iets voor over hebben.

Als je voldoende informatie opzoekt en genoeg doorvraagt kan jij binnen 2 a 3 maanden zo droog als een kurk zijn.

Het is zo makkelijk, als je het maar echt daadwerkelijk wil!

• Topic Starter Topic Starter
-jeffrey- zei:
nu heb ik spijt van mijn opmerking :( dacht dat t weer een of andere o o m oli was.. aka braadkip, enfin mijn excuses..

Ik kan wel wat hebben, en hou ook wel van een grappige opmerking!
Daarbij ben ik binnen 2 maanden net zo breed als jij nu bent :D :D :D

Ff serieus, hoelang doe je over zoiets? 2 jaar ofzo?

tm030614 zei:
Ik kan wel wat hebben, en hou ook wel van een grappige opmerking!
Daarbij ben ik binnen 2 maanden net zo breed als jij nu bent :D :D :D

Ff serieus, hoelang doe je over zoiets? 2 jaar ofzo?

dat verschilt natuurlijk per persoon, 2jr? hmm durf het niet te zeggen, 1 redt het makkelijk ander komt er langer niet, ligt erook aan hoe je traint, hoe je eet etc. maar 2 jaar doe je er vast wel over.

Damn de kerst is nog niet over en de beachboys betreden sportschool en fora.. :cool:

Daarvoor hoef je toch niet te trainen? Denk dat gewoon een sport doen beter voor jou is...

Damn de kerst is nog niet over en de beachboys betreden sportschool en fora..

Beter nu al en zeggen dat ze willen leren en er voor willen gaan. Dan dat ze dalijk zeggen: Mensen hoe kan ik voordat ik naar Salou ga nog een wasbordje krijgen + freaky biceps en borst. ps. heb de anabolen, creatine en whey al ingekocht :rolleyes:

sanniejj zei:
Niet dit forum bevuilen met dit soort fitness dieet crap van een of andere muts :D

Gezien de vraag leek me dit een behoorlijk uitgebreide bron van kennis voor de poster. Precies wat hij nodig heeft om zijn doel te bereiken (en eenmaal bezig krijgen we hem vast wel over naar de dark-side van hardcore BB :rolleyes: )

PS: Edith is niet "een of andere muts". Een beetje respect graag.

lol schitterende foto
ik zie niet in waarom je voor zo'n buik zelfs maar 1 oefening zou moeten doen....

Terug
Naar boven