AndroidHealthClinic

mooie meid gezocht uit de sbs6 programma "tuinruimers"

Bezoekers in dit topic

Je kunt mij niet vinden op het internet, want ik gebruikt nooit mijn eigen naam...!

Ik heb wel een HYVES-site, maar nogmaals niet onder mijn echte naam...

Noenie is trouwens mijn roepnaam, dus in een telefoonboek vindt je ook geen N.hendriksen...

Op schoolfoto.nl vindt je niks, ik ben gratis lid geworden en wilde daarna ook niet betalen. Dus ik heb daar geen pagina in mogen vullen...

De eerste foto die `Gorill0r - Huge Freak´ heeft geplaats is mijn moeder, DUS geen slecht woord over haar...

Ik woon trouwens zelf niet in Hilversum, die roze schutting is bij mijn ouders geplaatst (ik had hen opgegeven voor het programma)...

Maar ik heb er zelf goed voor gezorgd dat ik niet te vinden ben online en dan kom ik m´n naam tegen op een forum waar ik nog nooit van gehoor heb en waar ik lid van moet worden om te kunnen reageren op een onderwerp dat volledig over mij gaat...

Op zich wel geinig!:D


:roflol:

omg nu pis ik echt in mijn broek :roflol
 

een account met tuinruimster die even het verhaal uitlegt..

iez grappig..

ik had ook in mijn broek gepist van het lachen als in het marty edah meisje topic een accoutn kwam met edahmeisje..

kloon of niet.. ik kon er om lachen

noot* ik werk in hilversum.. ik kan wel even bij de rozeschutting op de koffie gaan.. lijkt me een gezellige tuin ;)
 
PM dan ff, bitch
 
een account met tuinruimster die even het verhaal uitlegt..

iez grappig..

ik had ook in mijn broek gepist van het lachen als in het marty edah meisje topic een accoutn kwam met edahmeisje..

kloon of niet.. ik kon er om lachen

noot* ik werk in hilversum.. ik kan wel even bij de rozeschutting op de koffie gaan.. lijkt me een gezellige tuin ;)

Zeg maar wanneer je langs wil komen, dan zorg ik ervoor dat de koffie bij mijn ouders klaar staat! :p
 
Zeg maar wanneer je langs wil komen, dan zorg ik ervoor dat de koffie bij mijn ouders klaar staat! :p

:roflol: :roflol:


:scratch: wel het internet controleren op je naam, dus erg voorzichtig.. maar dan wel zomaar iemand bij je moeder uitnodigen?

rare dingen gebeuren er.. maar ik kan dinsdagavond.. kom ik na het werk.. uurtje of half 7.. of ik moet eerst wat gaan eten.. dan wordt het tegen half 9 voordat ik er ben.. schikt het ?

heb jij vanavond nog wat te doen ? zoek nog iemand die meegaat!
 
:roflol: :roflol:


:scratch: wel het internet controleren op je naam, dus erg voorzichtig.. maar dan wel zomaar iemand bij je moeder uitnodigen?

rare dingen gebeuren er.. maar ik kan dinsdagavond.. kom ik na het werk.. uurtje of half 7.. of ik moet eerst wat gaan eten.. dan wordt het tegen half 9 voordat ik er ben.. schikt het ?

heb jij vanavond nog wat te doen ? zoek nog iemand die meegaat!
en als ik daar nou op tegen ben? :whip: :P
 
tuinruimster :roflol:

ik ruik een kloontje
 
:roflol: :roflol:


:scratch: wel het internet controleren op je naam, dus erg voorzichtig.. maar dan wel zomaar iemand bij je moeder uitnodigen?

rare dingen gebeuren er.. maar ik kan dinsdagavond.. kom ik na het werk.. uurtje of half 7.. of ik moet eerst wat gaan eten.. dan wordt het tegen half 9 voordat ik er ben.. schikt het ?

Als je bij mijn ouders op visite komt, zijn we niet alleen met z´n tweeèn en je weet nog steeds niet waar ik zelf woon...! Maar dinsdag schikt rond half negen! (maar dan is het al wel donker, kun je misschien niet goed controleren of het de goede achtertuin is?:p) Zeg het maar, dan spreken we bij het sportcentrum af (da´s vlakbij het ouderlijk huis) gezien ik natuurlijk niet het adres online ga neerzetten! ;)
 
Als je bij mijn ouders op visite komt, zijn we niet alleen met z´n tweeèn en je weet nog steeds niet waar ik zelf woon...! Maar dinsdag schikt rond half negen! (maar dan is het al wel donker, kun je misschien niet goed controleren of het de goede achtertuin is?:p) Zeg het maar, dan spreken we bij het sportcentrum af (da´s vlakbij het ouderlijk huis) gezien ik natuurlijk niet het adres online ga neerzetten! ;)

na :sad:
 
ik zie dat je al met 2 mensen wil daten, mischien een derde? :roflol: die hardcorebuilder is niks voor jou
 
Als je bij mijn ouders op visite komt, zijn we niet alleen met z´n tweeèn en je weet nog steeds niet waar ik zelf woon...! Maar dinsdag schikt rond half negen! (maar dan is het al wel donker, kun je misschien niet goed controleren of het de goede achtertuin is?:p) Zeg het maar, dan spreken we bij het sportcentrum af (da´s vlakbij het ouderlijk huis) gezien ik natuurlijk niet het adres online ga neerzetten! ;)

we hoeven toch niet met z'n tweeen te zijn?

Ik zou echt in mijn broek pissen van het lachen als we daar met z'n 4-en die tuin aan het bekijken zijn. (of je nou een kloon bent of niet.. dat is gewoon grappig)

Pm je hyves adres dan maar als verificatie ;)

bij het sportcentrum.. prima. hoever is dat van de marathon af ?
 
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:



HCbuilder.. kom op.. dat gaan we regelen.. ik wil je wel zien zitten bij moeders op de koffie :roflol:
ow ik vind het niet erg hor
meestal kan ik meestal goed opschieten met ouders :thumbup:
vind ik ook wel belangrijk trouwens, kun je beetje zien, hoe hun dochter in elkaar zit :)
maar ik wil jouw er niet bij hebben :D
 
Back
Naar boven