XXL Nutrition

mooie meid gezocht uit de sbs6 programma "tuinruimers"

Bezoekers in dit topic

:roflol: het wordt ook steeds gekker hier.
 
Jullie zien al heel wat voor je geloof ik...

jeffreyl: Het is niet zo zeer dat ik onzeker ben (naja, misschien een beetje), maar meer omdat ik geen zin heb om dit hele forum over mijn site heen te krijgen...

Mikeh18: Heb ik van een vriendin van mij! Zij kwam een site tegen die waar onder haar naam een persoon een pagina was begonnen en waar heel veel foute dingen op gebeurden waar zij niet zo blij mee was...

Sinlath: Betaald jij het feestje...? Dan regel ik wel ergens een huwelijkje!:D
 
kan er niets meer van begrijpen............
;)
 
Jullie zien al heel wat voor je geloof ik...

jeffreyl: Het is niet zo zeer dat ik onzeker ben (naja, misschien een beetje), maar meer omdat ik geen zin heb om dit hele forum over mijn site heen te krijgen...

Mikeh18: Heb ik van een vriendin van mij! Zij kwam een site tegen die waar onder haar naam een persoon een pagina was begonnen en waar heel veel foute dingen op gebeurden waar zij niet zo blij mee was...

Sinlath: Betaald jij het feestje...? Dan regel ik wel ergens een huwelijkje!:D

ehm... ligt er een beetje aan.. om nou de receptie te betalen voor een huwelijk.. zie ik dan weer neit zo zitten.. maar ergens aanschuiven bij een receptie is geen probleem :D
 
ehm... ligt er een beetje aan.. om nou de receptie te betalen voor een huwelijk.. zie ik dan weer neit zo zitten.. maar ergens aanschuiven bij een receptie is geen probleem :D
jij word mooi niet uitgenodigd he :D
 
Leuk Leuk! een echte BN'er.
 
ach, hardcorebuilder verteld je vast wel zovaak hoe mooi je wel niet bent. hoef je ook niet naar fitness..
 
ach, hardcorebuilder verteld je vast wel zovaak hoe mooi je wel niet bent. hoef je ook niet naar fitness..

feest zou ik ook niet willen betalen maar een brilletje voor HCbuilder wel :D
 
misschien helpt een HD tv ook?
 
Vandaag, 21:59
Hardcorebuilder

nou mensen, ik ga er weer vandoor
heb het wel weer gehad met jullie.

truste :wave:
En nu zit hij hier noch steeds word hopeloos die kerel :D
 
Don't hate me I am only telling the truth.
En hou jij je nu maar bezig met je tuinruimstertje en voor de rest shtttttt :D.
 
hehe... prachtig topic weer! :roflol:
 
Ben nu wel benieuwd naar het gezicht achter "Tuinruimster" :rolleyes:
 
Back
Naar boven