AndroidHealthClinic

mooie tijd voor een eerste kuur.

snoeren89

Cool Novice
Waardering
13
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
Beste Dbb-ers,

Ik ben nu 15 maanden zeer serieus aan het trainen.
Dit houd in dat ik 5x per week ga, goed op mijn eten let en voldoende slaap.

toen ik begon woog ik 72kg met 16% vet.
dit is na 15 maanden 83 kg geworden met 11% vet.
ik ben 1,78m, een goede prestatie vind ik zelf:)

nu wil ik toch graag eens meemaken wat aas met iemand doet en het dus graag zelf ondervinden.

ik zit er zelf aan te denken om een anavar of winstrol kuurtje te proberen aangezien ik geen grote fan ben van naalden en ik het me niet kan veroorloven om niet fatsoenlijk te kunnen lopen en of te zitten.

ik weet dat veel bb-ers te vroeg beginnen met een kuur en wil er hier zelf geen van zijn.

wat is jullie mening hierover en andere ideeen over een kuur worden zeker gewaardeerd.

alvast bedankt!

De naald is je beste vriend. Met winstrol of dianabol only zul je niet hebben wat je ook met 500 test E zou kunnen halen. Ik zou daar eens serieus over nadenken en alleen anavar gaat je ook niet veel brengen. Als je echt geen naald wilt dan pak je winstrol of dbol 50ed 5-6 weken

Er zal zeker gevraagd worden om je eet/workout schema te posten.

Daarbij zal je ook verteld worden dat je eerder 36 maanden ( 3 jaar ;) ) training achter de rug moet hebben en je fysieke barriere bereikt hebben.

Desalniettemin beginnen er veel mensen te kuren met veel slechtere stats.

Als je het toch doet lees je dan zeer goed in over de sides van de producten die je gebruikt!

Veel succes

• Topic Starter Topic Starter
De naald is je beste vriend. Met winstrol of dianabol only zul je niet hebben wat je ook met 500 test E zou kunnen halen. Ik zou daar eens serieus over nadenken en alleen anavar gaat je ook niet veel brengen. Als je echt geen naald wilt dan pak je winstrol of dbol 50ed 5-6 weken

thx voor je reactie.
In tab vorm, waar houd ik het meeste mee over?
mijn werk houd in: veel op en afstappen en veel zitten/rijden. als ik dan een ei op mijn kont of bovenbeen heb komt dat niet goed ben ik bang;)
plus met een test-e zal ik er ook niet aardiger op worden tegen andere mensen haha. ik kan al snel uit mijn slof schieten en wil niet spontaan iemand op zijn bek slaan omdat die zegt dat ik een lelijk shirt aanheb ofzo:p

ik weet dat veel bb-ers te vroeg beginnen met een kuur en wil er hier zelf geen van zijn.
alvast bedankt!

Beetje tegen strijdig wat je zegt: in de serieuse periode ben je erg goed bezig geweest. En dan ga je nu al kuren, wacht ermee tot je niet meer verder komt.

voedingsschema is geschreven, zal deze morgen over typen en hier plaatsen.
als ik ga kuuren zal daar wel wat bij mogen aangezien ik dan automatisch meer voedingsstoffen binnen moet krijgen.

Beetje tegen strijdig wat je zegt: in de serieuse periode ben je erg goed bezig geweest. En dan ga je nu al kuren, wacht ermee tot je niet meer verder komt.

verkeerd gezegd, hoe ik het bedoel is meer dat er veel mensen beginnen met kuuren zonder een gedegen training voeding en motivatie.
ik weet dat het hier bij mij goed zit en dat ik volgens de 'regels' alleen te vroeg begin.
alle andere aspecten van het gebruik van aas zitten bij mij wel goed.

ik weet dat ik ook zonder een kuur nog kan groeien, maar ik ben heel benieuwd wat het met kan.

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 12:43 ----------

alsof dat met winstrol of dbol zal helpen zal niet eens een kilo zijn wat je eruit zult halen

je zegt letterlijk dat ik een kilo over houd met een winstroll kuur...
je weet zelf ook wel dat dit meer is als er goed gekuurt word lijkt mij

verkeerd gezegd, hoe ik het bedoel is meer dat er veel mensen beginnen met kuuren zonder een gedegen training voeding en motivatie.
ik weet dat het hier bij mij goed zit en dat ik volgens de 'regels' alleen te vroeg begin.
alle andere aspecten van het gebruik van aas zitten bij mij wel goed.

ik weet dat ik ook zonder een kuur nog kan groeien, maar ik ben heel benieuwd wat het met kan.

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 12:43 ----------

je zegt letterlijk dat ik een kilo over houd met een winstroll kuur...
je weet zelf ook wel dat dit meer is als er goed gekuurt word lijkt mij

Oke ja nu zeg je andere dingen, klopt het belangrijkste is als alles goed zit.
Je kan beginnen met met winstrol en ben er zelf ook mee bezig.
Begon op 76kg 12% en zit nu met bijna 6 weken op 80kg met 12%.

graag zou ik dan willen weten wat mensen mij aanbevelen met mijn vetpercentage.
ik weet dan je van winstroll wat droger word maar dat is niet mijn doel, dboll zou nog een optie zijn maar ben wat terughouden ivm de gyno die je er van kunt krijgen aangezien ik dat van mezelf al een klein beetje heb.
anavar hoor ik hier dat het niet echt opschiet.
verder is er nog turinaboll maar daar lees ik vrij weinig echt goede dingen over.

graag zou ik dan willen weten wat mensen mij aanbevelen met mijn vetpercentage.
ik weet dan je van winstroll wat droger word maar dat is niet mijn doel, dboll zou nog een optie zijn maar ben wat terughouden ivm de gyno die je er van kunt krijgen aangezien ik dat van mezelf al een klein beetje heb.
anavar hoor ik hier dat het niet echt opschiet.
verder is er nog turinaboll maar daar lees ik vrij weinig echt goede dingen over.

Winstroll is een goede optie.
Dianabol zou ook kunnen alleen hou je daar weinig van over na je kuur.

Mwah vind Anavar voor een eerste keer kuren (receptoren zijn nog maagd) niet heel slecht vergeleken met Winstrol. Allebei wordt je wat droger en harder van met een kleine winst als je eten en training op orde zijn (kilo of 3 is haalbaar). Wil je puur voor massa gaan dan is oral gewoon niet de beste keuze (tenzij je het als kickstart gebruikt). Ik heb beide gedaan en als ik vanaf nul dezelfde keuzes zou moeten maken zou test-e 500 only mijn keuze zijn. De sides waar je bang voor bent is gewoon altijd een isseu als je kuurt (met een paar kleine uitzonderingen) en prima op te vangen door bijv. nolva/clomid. Als je echt helemaal para wordt van die risico's is niet kuren de beste optie

bedankt voor alle reacties.
ik merk dat test-e toch wel de beste optie is voor mij als ik kijk naar mijn wensen.
zal me er is wat meer in verdiepen en me stoppen met aanstellen voor een naaldje..

bedankt voor alle reacties.
ik merk dat test-e toch wel de beste optie is voor mij als ik kijk naar mijn wensen.
zal me er is wat meer in verdiepen en me stoppen met aanstellen voor een naaldje..

Injecteer dan best ook in je quads, makkelijk zelf te doen en heb je enkel last van bij het opstaan ( als je er al last van zou hebben).

dus om de week bil en bovenbeen?
had al gelezen dat het kan voelen als zware spierpijn...
daar sla ik me ook altijd wel doorheen dus dat zou wel goed moeten komen.
ga me nu toch serieus interesseren in test-e.
alleen vraag ik me af hoe ik persoonlijk ga veranderen, maar dat is voor iedereen verschillend uiteraard

Als je gewoon goed en stabiel in je vel zit en je shit op orde is er weinig aan de hand, roid rage zal echt wel loslopen.

komt wel goed dan! zit top in me vel en motivatie zit ergens op 30000 voet haha

zou gewoon 500 mg test e zetten ! heb je langer plezier van als een dianabol kuurtje , en van diana kan je ook flink in je koppie veranderen. als je goeie spullen koopt krijg jij geen ei op je kont !!!!

Zeker Test e man, je zou als eerste kuur ook minder dan 500 kunne zetten, gainen zul je toch wel. 250 of 375 bijvoorbeeld.

MAar zorg uiteraard wle dat je voeding tiptop is!

Zit ongeveer in dezelfde situatie als TS (al heb ik een langere trainingshistorie). Zelf heb ik gekozen voor winstrol als eerste kuur omdat ik vooral wat droge kilo's wil winnen. Voedings en training worden de komende weken geoptimaliseerd (ben enige weken hersteld van een blessure). Eigenlijk is alles geregeld, moet alleen nog ergens de benodigde gear zien te scoren.

Terug
Naar boven