- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Maar doe je wel gel of andere haarstyling middelen in je haar? En zo ja, krijg je dat überhaupt goed uit je haar puur met douchen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar doe je wel gel of andere haarstyling middelen in je haar? En zo ja, krijg je dat überhaupt goed uit je haar puur met douchen?

Ik slik geen multivit nee. Is dat belangrijk voor je haar dan?

Vraag was niet op mij bedoeld maar je moet gewoon die waterstraal een paar minuten op je hoofd houden, dan spoelt het goed weg en is nog lekker ontspannend ook.
Ik gebruik ook al 2 maand geen shampoo meer, mijn haar is veel gladder en vetter geworden.
Ik was het alleen als ik mijn haar echt perfect wil hebben en dan een bepaalde haarspray heb gebruikt, sommige haarsprays zijn echt rotzooi.
.. maar ik zal 't eens gaan proberen, thanks voor 't advies!Uitval tegengaan zit imo veel meer in voeding en algehele gezondheid. Tussen m'n 18-20e ging het bij mij even heel snel, elke ochtend kussens bezaaid met haren, doucheputje/wasbak dagelijks ontharen. Veel populaire middeltjes toegepast, met weinig resultaat, bleef verslechteren.
Eenmaal begonnen met trainen ook m'n voeding na een tijdje helemaal omgegooid, van saucijzenbroodjes naar avocado's. Kon de vooruitgang met de week merken, inmiddels (22j) totaal geen last meer van uitval. Inhammen zijn vooralsnog beperkt gebleven, maar met een vader die al kaal was voor z'n 30e ziet de toekomst er niet leuk uit.![]()
.. mijn pa is nu begin 50 en heeft inhammen en is achterop kaal en begint ook dunner haar voor te krijgen. Echter hij heeft dun golvend/krullend haar.
, dan is nu de vraag of ik mijn opa's of mijn vader's genen heb, qua DHT gevoeligheid op haarzakjes..ik zou ook weleens willen stoppen met shampoo, maar ik moet serieus n flinke laag wax in mn haar pleuren wil t n beetje goed gaan zitten. Na pakweg 2 dagen is t megavettig en krijg ik t niet meer goed als ik mn haren niet was. Hoe ging dit bij jullie dan??
En wat is nu beter voor dikker haar, de shampoo van Martynn of die speciale middeltjes?
voor de mensen die nog benieuwd waren waar het te kopen viel:
Kruidvat 7 euro
lol 7 euro voor een flessie shampoo wat hoogstwaarschijnlijk helemaal niks doet....
glas is altijd halfleeg bij jou he.Hey! hij is er weer onze grootte internet pessimistglas is altijd halfleeg bij jou he.
Heb die shampoo nu al maanden en het werkt gewoon, stop alsjeblieft met je negatieve posts want je lijkt me best een aardige/grappige meneer.
Ik gooi regelmatig me eigen glazen in, en dan zijn ze vrij snel leeg.
Sorry dat ik best een aardige/grappige meneer lijk, dat was niet de bedoeling.

he kerel, waar kan ik dit kopen ?Deze shampoo meesterj, haar is echt een stuk dikker en meer volume.
mijn haar is zo dik en stug dat alleen als ik het gewassen heb het normaal in model krijg..
Iedere keer nadat ik mijn haar had gewassen met normale shampoo was het veel te dun en kreeg ik het niet in model

mijn haar is zo dik en stug dat alleen als ik het gewassen heb het normaal in model krijg.![]()
Deze shampoo meesterj, haar is echt een stuk dikker en meer volume.