AndroidHealthClinic

Mooier & dikker haar + vertraagd kaal worden.

Maar doe je wel gel of andere haarstyling middelen in je haar? En zo ja, krijg je dat überhaupt goed uit je haar puur met douchen?

Vraag was niet op mij bedoeld maar je moet gewoon die waterstraal een paar minuten op je hoofd houden, dan spoelt het goed weg en is nog lekker ontspannend ook.;)

Ik gebruik ook al 2 maand geen shampoo meer, mijn haar is veel gladder en vetter geworden.

Ik was het alleen als ik mijn haar echt perfect wil hebben en dan een bepaalde haarspray heb gebruikt, sommige haarsprays zijn echt rotzooi.

Uitval tegengaan zit imo veel meer in voeding en algehele gezondheid. Tussen m'n 18-20e ging het bij mij even heel snel, elke ochtend kussens bezaaid met haren, doucheputje/wasbak dagelijks ontharen. Veel populaire middeltjes toegepast, met weinig resultaat, bleef verslechteren.

Eenmaal begonnen met trainen ook m'n voeding na een tijdje helemaal omgegooid, van saucijzenbroodjes naar avocado's. Kon de vooruitgang met de week merken, inmiddels (22j) totaal geen last meer van uitval. Inhammen zijn vooralsnog beperkt gebleven, maar met een vader die al kaal was voor z'n 30e ziet de toekomst er niet leuk uit. :(

Vraag was niet op mij bedoeld maar je moet gewoon die waterstraal een paar minuten op je hoofd houden, dan spoelt het goed weg en is nog lekker ontspannend ook.;)

Ik gebruik ook al 2 maand geen shampoo meer, mijn haar is veel gladder en vetter geworden.

Ik was het alleen als ik mijn haar echt perfect wil hebben en dan een bepaalde haarspray heb gebruikt, sommige haarsprays zijn echt rotzooi.

Ik gebruik vaak haarspray, ik heb erg dik haar wat blijkbaar nog zwaar is ook.. gel/wax haalt vrij weinig uit bij mijn haar.. haarspray daarintegen zit in een seconde goed en blijft de hele dag netjes in model :D.. maar ik zal 't eens gaan proberen, thanks voor 't advies!

Uitval tegengaan zit imo veel meer in voeding en algehele gezondheid. Tussen m'n 18-20e ging het bij mij even heel snel, elke ochtend kussens bezaaid met haren, doucheputje/wasbak dagelijks ontharen. Veel populaire middeltjes toegepast, met weinig resultaat, bleef verslechteren.

Eenmaal begonnen met trainen ook m'n voeding na een tijdje helemaal omgegooid, van saucijzenbroodjes naar avocado's. Kon de vooruitgang met de week merken, inmiddels (22j) totaal geen last meer van uitval. Inhammen zijn vooralsnog beperkt gebleven, maar met een vader die al kaal was voor z'n 30e ziet de toekomst er niet leuk uit. :(

Veel sterkte :eek:.. mijn pa is nu begin 50 en heeft inhammen en is achterop kaal en begint ook dunner haar voor te krijgen. Echter hij heeft dun golvend/krullend haar.

Mijn opa (moeders kant) heeft dik stijl haar en heeft niks van zijn haar verloren en is al in de 80. Mijn moeders kant is grotendeels indonesisch, mijn vaders kant echt nederlands met sproeten enzo.

Ik heb de gelige huid, dikke wenkbrauwen, dikke jukbeenderen en 't dikke stijle haar overgenomen van mijn moeder kant, evenals de beperkte baardgroei :rolleyes:, dan is nu de vraag of ik mijn opa's of mijn vader's genen heb, qua DHT gevoeligheid op haarzakjes..

Na aanleiding van dit topic ook maar eens gaan proberen.
Gebruik het nu twee maanden, shampoo om de dag, liquid elke dag/dagen dat ik geen shampoo gebruik. Ik moet zeggen dat mijn haaruitval een stuk verminderd is, van veel naar bijna niet, normaal denk ik. Blijf het iig gebruiken.

ik zou ook weleens willen stoppen met shampoo, maar ik moet serieus n flinke laag wax in mn haar pleuren wil t n beetje goed gaan zitten. Na pakweg 2 dagen is t megavettig en krijg ik t niet meer goed als ik mn haren niet was. Hoe ging dit bij jullie dan??
En wat is nu beter voor dikker haar, de shampoo van Martynn of die speciale middeltjes?

• Topic Starter Topic Starter
ik zou ook weleens willen stoppen met shampoo, maar ik moet serieus n flinke laag wax in mn haar pleuren wil t n beetje goed gaan zitten. Na pakweg 2 dagen is t megavettig en krijg ik t niet meer goed als ik mn haren niet was. Hoe ging dit bij jullie dan??
En wat is nu beter voor dikker haar, de shampoo van Martynn of die speciale middeltjes?

Deze shampoo meesterj, haar is echt een stuk dikker en meer volume.

• Topic Starter Topic Starter
lol 7 euro voor een flessie shampoo wat hoogstwaarschijnlijk helemaal niks doet....

Hey! hij is er weer onze grootte internet pessimist :D glas is altijd halfleeg bij jou he.

Heb die shampoo nu al maanden en het werkt gewoon, stop alsjeblieft met je negatieve posts want je lijkt me best een aardige/grappige meneer.

Hey! hij is er weer onze grootte internet pessimist :D glas is altijd halfleeg bij jou he.

Heb die shampoo nu al maanden en het werkt gewoon, stop alsjeblieft met je negatieve posts want je lijkt me best een aardige/grappige meneer.

Ik gooi regelmatig me eigen glazen in, en dan zijn ze vrij snel leeg.

Sorry dat ik best een aardige/grappige meneer lijk, dat was niet de bedoeling.

dus op 1e pagina alleen de laatste 2 flesjes tog niet de 1e

Conditioner gebruiken ipv shampoo wilt ook wel eens helpen

Terug
Naar boven