Fitness Seller

Mooier & dikker haar + vertraagd kaal worden.

Bol.com, kruidvat, overal

bol.com is het 8.14, is kruidvat goedkoper? moet je ook die middelste en die ene rechts sowieso elke wasbeurt allebei gebruiken?

Voor al die mensen die hun haar niet wassen etc.
Allemaal heel leuk, maar als ik op café ga of naar een rokerige ruimte ruikt mn haar serieus naar sigaretten de volgende week, behlave als ik het met shampoo was oid.

Wat moet dat dan zijn als je het maanden aan een stuk doet..
Gewoon met water wassen helpt niet bij mij

Voor al die mensen die hun haar niet wassen etc.
Allemaal heel leuk, maar als ik op café ga of naar een rokerige ruimte ruikt mn haar serieus naar sigaretten de volgende week, behlave als ik het met shampoo was oid.

Wat moet dat dan zijn als je het maanden aan een stuk doet..
Gewoon met water wassen helpt niet bij mij

Heb er ook wel eens last van, maar als ik dan mijn haar weer doe de volgende dag ruikt het weer naar wax. :P

ik word ook steeds kaler. Mijn haar begon te verdunnen rond mijn 22e. Er is sindsdien niet heel veel haarverlies geweest maar als de zon schijnt zie je al een eiland verschijnen. ik denk dat ik de 30 niet haal. ik was mij haar regelatig, want ik ga elke week op stap.

**** my life.

Douchen jullie niet elke dag ofzo..smeerlappen. Of gaan jullie alleen met je lichaam onder de douche haha

ik word ook steeds kaler. Mijn haar begon te verdunnen rond mijn 22e. Er is sindsdien niet heel veel haarverlies geweest maar als de zon schijnt zie je al een eiland verschijnen. ik denk dat ik de 30 niet haal. ik was mij haar regelatig, want ik ga elke week op stap.

**** my life.

ik ben 17 en bij mij schijnt het al door. genetisch gezien hoor ik pas rond mijn 50e kaal te worden, maar ik denk dat als ik 30 ben er allang een middeltje tegen is dat haargroei zelfs uitermatig stimuleert.

Middelen om haaruitval tegen te gaan:

Van goedkoop naar duur:

Minoxidil lotion
Nizoral shampoo
Proscar (finasteride)
Dutasteride
Haarimplantatie
HGH

Weten jullie nog meer middelen?

ik ben 17 en bij mij schijnt het al door. genetisch gezien hoor ik pas rond mijn 50e kaal te worden, maar ik denk dat als ik 30 ben er allang een middeltje tegen is dat haargroei zelfs uitermatig stimuleert.

hoeft nog niet veel te zeggen. Wat ik al zei bij mij is het al bijna 4 jaar al hetzelfde. Het gaat niet snel maar je kan al duidelijk zien dat ik niet lang meer heb

Na haaruitval door chemotherapie kwam mijn haar terug als babyhaar, een soort donshaar. Inmiddels geberuik ik een soort kokosolie en heb ik weer een volle bos haar als voorheen. Ik weet zo niet hoe dit product heet, al kan ik het wel eens opzoeken voor mensen die erin geïnteresseerd zijn. Ruikt ook nog eens erg lekker naar kokos.

die olie is om te wassen?

Na haaruitval door chemotherapie kwam mijn haar terug als babyhaar, een soort donshaar. Inmiddels geberuik ik een soort kokosolie en heb ik weer een volle bos haar als voorheen. Ik weet zo niet hoe dit product heet, al kan ik het wel eens opzoeken voor mensen die erin geïnteresseerd zijn. Ruikt ook nog eens erg lekker naar kokos.

is het ook niet zo dat als je haar terugkomt na chemo je een veel betere haarlijn hebt? zeg maar zoals je als kind had?

Geloof dat ik ook kaal word terwijl het niet in mijn familie zit :mad:
Ik heb totaal geen haaruitval, maar sinds mijn laatste kapper bezoek heb ik plotseling 2 kale plekken als inhammen erbij gekregen en bovenop zijn mijn haren ook erg dun. Ga wel ff kijken voor die shampoo. Ik ga in ieder geval geen DHT blockers gebruiken als finasteride, lijken me niet bepaald goed voor je.

Niet die shampoo kopen, koop dan eentje waar er ketoconazole inzit. bv revita, nizoral

dude kan je eens opzoeken hoe dat product noemt:)

• Topic Starter Topic Starter
Niet die shampoo kopen, koop dan eentje waar er ketoconazole inzit. bv revita, nizoral

Waarom is volgens jou die shampoo niet goed dan? ik merk echt duidelijk verschil sinds ik het gebruik en stop ook niet met gebruiken.

Graag wel even onderbouwen voordat je iets aanraad.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Feb 2013 om 13:35 ----------

dude kan je eens opzoeken hoe dat product noemt:)

Kan gewoon kokosvet bij de toko kopen, helpt inderdaad erg goed. Kan je trouwens voor je gezicht,lichaam alles gebruiken.

Waarom is volgens jou die shampoo niet goed dan? ik merk echt duidelijk verschil sinds ik het gebruik en stop ook niet met gebruiken.

Graag wel even onderbouwen voordat je iets aanraad.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Feb 2013 om 13:35 ----------

Kan gewoon kokosvet bij de toko kopen, helpt inderdaad erg goed. Kan je trouwens voor je gezicht,lichaam alles gebruiken.
Waar is jou onderbouwing openen van een topic en iets aanraden?

Terug
Naar boven