XXL Nutrition

Mooier & dikker haar + vertraagd kaal worden.

• Topic Starter Topic Starter
Waar is jou onderbouwing openen van een topic en iets aanraden?

Zoals je ziet is er veel interesse voor en spreek uit persoonlijke ervaring, kan je toch zien? heb het product al echt maanden en als het voor mij super werkt dan werkt het hoogst waarschijnlijk ook voor een ander :) Ervaring in de praktijk heb je het meest aan.

Interesseert me verder geen hol of iemand het koopt aangezien ik er 0 belang bij heb. Deel graag producten die echt werken en ik weet dat er behoefte aan is door het topic wat over het niet wassen van de haren ging(om zo dikker haar te creëren)

Zoals je ziet is er veel interesse voor en spreek uit persoonlijke ervaring, kan je toch zien? heb het product al echt maanden en als het voor mij super werkt dan werkt het hoogst waarschijnlijk ook voor een ander :) Ervaring in de praktijk heb je het meest aan.

Interesseert me verder geen hol of iemand het koopt aangezien ik er 0 belang bij heb. Deel graag producten die echt werken en ik weet dat er behoefte aan is door het topic wat over het niet wassen van de haren ging(om zo dikker haar te creëren)
Als je het gewoon over mooi haar hebt cosmetisch ja, maar als je het over haaruitval hebt dan studies vs ervaring en praktijk dan ga ik toch voor studies.

Maar als je haaruitval hebt dan is het beter een ketoconazole shampoo te gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Zoals je ziet zeg ik niets over haaruitval in mijn beginpost aangezien ik dat niet kan testen, is inderdaad puur cosmetisch:) ook niet geheel onbelangrijk.

Nog meer ervaringen met dit spulletje ? Moet zeggen dat ik benieuwd ben maar milimeteren klinkt ook niet slecht wat mijn eigen haar betreft hehe.

pics voor en naa ?

Het klinkt vies maar wat wel helpt is een rauwe ei in je haar te wrijven. Pure proteïne voor je haar! Take it or leave it.

Hey guys,

Sinds 4-5 maanden heb ik nu deze combo getest ( linker flesje niet )
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb altijd heel dun haar gehad en krijg inhammen.
Iedere keer nadat ik mijn haar had gewassen met normale shampoo was het veel te dun en kreeg ik het niet in model, ben zelfs een tijd gestopt met shampoo en toen was het wat dikker maar het voelde niet fris.

Sinds ik dit spul gebruik is me haar een stuk dikker, mooier en het is nog helemaal fris ook. Volgens de fabrikant stelt het ook het haaruitval uit, dit kan ik niet bevestigen.

Aangezien er een topic gaande is waar mensen gestopt zijn met shampoo vond ik dit nuttig om te melden.

als caffeine de werkzame stof is kan je toch ook gewoon een paar capsules caffeine openmaken en toevoegen aan je shampoo?:D

Terug
Naar boven