Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
@yasmine,
Ik ben er geweest en heb daar een bekende wandeling gedaan door de bossen, op de berg, door grotten, langs de kloof en naar beneden richting de bergrivier. Een hele mooie ervaring was dat, vooral t punt waarbij ik hoog stond en zo de kloof zag tussen twee beboste delen met daaronder de rivier
Ik heb geen hotelletjes in de buurt, althans geen ervaring mee. Ik sliep in Arles en we zijn daar naar het romeinse bouwwerk gegaan en dan ook richting de gorges du verdon een hele dag. Ik kan me echter prima voorstellen om daar langer dan 1 dag te blijven, misschien ga ik nog wel een x terug bedenk ik me als ik er zo over nadenk.
Kep ook nog in Nimes geslapen, mooie stad was dat ook
Ik ben er geweest en heb daar een bekende wandeling gedaan door de bossen, op de berg, door grotten, langs de kloof en naar beneden richting de bergrivier. Een hele mooie ervaring was dat, vooral t punt waarbij ik hoog stond en zo de kloof zag tussen twee beboste delen met daaronder de rivier
Ik heb geen hotelletjes in de buurt, althans geen ervaring mee. Ik sliep in Arles en we zijn daar naar het romeinse bouwwerk gegaan en dan ook richting de gorges du verdon een hele dag. Ik kan me echter prima voorstellen om daar langer dan 1 dag te blijven, misschien ga ik nog wel een x terug bedenk ik me als ik er zo over nadenk.Kep ook nog in Nimes geslapen, mooie stad was dat ook
Laatst bewerkt: