AndroidHealthClinic

Mooiste plekjes op aarde

Echt wel. Vooral de wat rustigere plekken of langs het water zijn in Nederland wonderschoon.

Dat is dan wel het voordeel aan België, de redelijk ongerepte ardennen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Westerkade Rotterdam
Duingebied Scheveningen-Noordwijk
Uiterwaarden langs diverse rivieren

Foto's volgen ;)

Vorig jaar nog geweest, Lake Bunyonyi in Oeganda.

Volgens mij werd het pas zo mooi nadat jij er was geweest Eric

hihi

Woon daar vlakbij, ging daar wel is mountainbiken.
Mooi gebied, maar veel wandelaars, mountainbikers enz.

Woon daar vlakbij, ging daar wel is mountainbiken.
Mooi gebied, maar veel wandelaars, mountainbikers enz.

In de weekenden is het er iid erg druk, door de weeks is het beter te doen... Alleen dan kom je soms andere 'toeristen' tegen. Met zon muts op enzo.

Hier heb ik al gevaren!

Ik heb zelf nog helaas nauwelijks mooie plaatsen bezocht, ik wil hier in de toekomst zeker verandering in brengen

De gorges du verdon is ook een erg mooi gebied.

We bespreken vaak 1x per week het beleid vsn het forum, dan delen we wat kaarten uit aan overtreders en kijken we wat we in de toekomst willen met het forum.

In dat geval jelly as fack
Gaan jullie ook wel eens samen opstap... Gewoon samen gek doen enzo:o

Vorig jaar nog geweest, Lake Bunyonyi in Oeganda.

Wat ik zo jammer vind is dat Afrika een prachtig continent is, met zoveel prachtige plekjes. Moest er wat minder corruptie zijn en iets meer organisatie (of weet ik veel) dan zou Afrika, door toerisme alleen al, het rijkste continent op aarde worden. Ik overdrijf een beetje, ik weet het, maar mijn god, wat zijn er veel mooie plekjes in Afrika. Voor elk wat wils.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Feb 2013 om 10:44 ----------

De gorges du verdon is ook een erg mooi gebied.

Prachtig inderdaad, als ik de foto's zo zie. Ben je er al geweest? Zijn er daar charmante hotelletjes?

ALs ik even mag, zou ik jullie vragen of jullie weet hebben van een rustig verlaten strand, om het even waar, waar het strand zo goed als leeg is. Ik haat namelijk stranden waar er teveel volk is; In het algemeen verdraag ik niet goed de drukte van een volksmassa.

Ik zou graag ergens een klein hotelletje vinden, waar je dan niet ver van het strand, of eventueel zelf een "cabane" op het strand, kan vertoeven. Het enige wat ik kon vinden was de Seychellen maar dat kost meer dan een nieuwe wagen.

Greetz

Terug
Naar boven