XXL Nutrition

Mooiste plekjes op aarde

Prachtige foto's, heren. ;)

Mazury, Polen.

mazury.jpg

Mazury_cud_natury_3423798.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tatra gebergte, Polen
m1dyuwcwk6pn.jpg

Tatra gebergte, Polen. uitzicht vanuit de piek van de hoogste berg, Rysy, 2503m.
Widok_z_Rysow_na_polskie_Tatry_550_500.jpg

Hier ben ik zelf vorig jaar geweest, ook ongelooflijk mooi om daar te wandelen, als je van de bergen houdt. Beskid Slaski, Polen.

Wil er wel even bij vermelden dat Polen een relatief goedkoop vakantieland is, dus mocht je voor weinig geld veel willen zien, is dit een aanrader. In het zuiden (bij de bergen) kun je binnen een paar uur rijden bijvoorbeeld ook Auschwitz bezoeken, het is best heftig om dat te zien.

Kan je alles over t eiland vertellen, waar je wel en niet moet zitten, pm me gerust met wat je daar wilt doen etc, dan leg ik je alles uit!
Laganas wil je niet zitten, mits je met vrienden heen gaat, alleen maar engelse jongeren, en heeeeel veel. Erger dan chersonisos. Verder zijn de meeste plekjes klein, weinig te doen. Het beste zit je in Argassi! Leuke winkelstraat met hoop barretjes en winkeltjes, en vlak bij zakynthos stad...

Laatst bewerkt:
Heb zelf op de Burj Khalifa gestaan in Dubai, pretty impressive
en zeker ook een heel mooi uitzicht!

Zal vanmiddag als ik thuis ben even foto's maken van mn bed.

Zal vanmiddag als ik thuis ben even foto's maken van mn bed.

Wel een goedkope oplossing i.p.v. zo'n dure reis.

Wat kost dat nou, 20 euro voor een retourtje?

Normandië, Etretat. Ook wel een mooie streek.

Bump I know :o

Maar zag dit net op 9gag.. dit zou ik ook een keer willen zien!

En hoe kom ik aan het geld om hiernaartoe te gaan ???

Kijk de film "Into the wild" Dat is 2 uur vol prachtige natuur in Alaska..

Of de film "Tracker" uit 2010 (is wel lastig te vinden op torrent sites ivm die naam) speelt zich af in Nieuw Zeeland, ook prachtig gebied.

Verder heb ik zelf in Sicilië echt prachtige plekjes gezien, gewoon ergens langs de weg de auto in de schaduw zetten en lekker gaan lopen, dan kom je echt op prachtige strandjes zonder al die klote toeristen uit, met mooie krabben, vissen en helaas ook supergrote wespen (of iets wat er op lijkt, leek wel alsof er een ****ing B 52 bommenwerper over kwam vliegen, renne 4 life b*ch:p)

geweldig topic dit!

nee maar dat staat zeker op de (lange termijn, stervensduur) planning :o

Damn, als ik deze foto zie heb ik echt zin om op vakantie te gaan. Nog ander halve maand en dan vluchten voor dit waardeloze klimaat.

Lombok - Indonesië:
anca-lombok-rinjani.jpg

Lombok33.jpg

Naast de mooiste plekken op aarde, welke plaatsen in Nederland zijn eigenlijk de moeite waard om te bezoeken?

Nederland en mooie plekken :roflol:

Terug
Naar boven