MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit.
Alhoewel een reactie zou kunnen zijn dat je die achterste vent een harde trap tegen het hoofd geeft![]()
De wet zegt dat je enkel verplicht bent te helpen als je jezelf niet in gevaar brengt. Dus enkel 112 bellen maakt je niet medeplichtig.zoiezo dat als je niks doet of alleen stom 112 gaat bellen, je gewoon medeplichtig bent. Want JIJ had er wat aan kunnen doen...
De wet zegt dat je enkel verplicht bent te helpen als je jezelf niet in gevaar brengt. Dus enkel 112 bellen maakt je niet medeplichtig.
de wet is toch harstikke krom. ik had erachter moeten zetten, vind ik. Maar eerlijk als je zoiets ziet en je grijpt niet in vind ik echt dat je jezelf behoorlijk schuldig mag voelen. Ik zou dat wel hebben en zou t zeker mezelf niet kunne vergeven.
Dus jij rent weg? Lekker ben je dan, ik zou niet kunnen leven met zo een gewetensgevoel.
Dus jij rent weg? Lekker ben je dan, ik zou niet kunnen leven met zo een gewetensgevoel.