Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Och gotsie, je leeft nu toch ook gewoon verder wetend dat er miljoenen kinderen in Afrika niks te eten hebben ? of Maakt het niet uit als je er zelf niet bij bent ?
dat slaat echt nergens op, de dingen die daar in afrika gebeuren zijn niet de taak voor de burgers om dat op te lossen en ook zeker niet de schuld van burgers. Hier hebben de hoge pieten die in hun strakke pak op hun dure kantoor zitten en de regeltjes uitmaken de schuld van. Niet op dit moment maar dan heb ik het vooral over vroeger. Terwijl er wel nu wat aan gedaan kan worden als die mensen ook een eerlijke kans krijgen. En t maakt zeker uit of je er zelf bij bent want dan kan je fysiek er ook wat aan doen.
ach ja, altijd naar andere mensen wijzen.
Je moet toch echt bij jezelf beginnen.
In essentie doen die mensen hetzelfde, hopen dat iemand anders het oplost.
Och gotsie, je leeft nu toch ook gewoon verder wetend dat er miljoenen kinderen in Afrika niks te eten hebben ? of Maakt het niet uit als je er zelf niet bij bent ?
inb4 ik maak hem helemaal kapot met mijn e-buffheid zodat hij nooit meer opstaat.
Te laat, check vorige reacties. Iets met "zou hem helemaal kapot schoppen".
ligt aan de situatie. Wie is het slachtoffer en wie is de dader. Indien het slachtoffer bijv een marokkaan is zou ik een paar trappen tegen zijn borstkas geven zodat hij snel geen lucht meer heeft en zijn verzet staakt. Moord is dan snel gepleegd en dan kan de dader ook weer vertrekken.

Ligt aan de situatie. Wie is het slachtoffer en wie is de dader. Indien het slachtoffer bijv een marokkaan is zou ik een paar trappen tegen zijn borstkas geven zodat hij snel geen lucht meer heeft en zijn verzet staakt. Moord is dan snel gepleegd en dan kan de dader ook weer vertrekken.
AgreedZonder wapens had ik wel iets gedaan, als er wapens zijn ga ik gewoon Usain Bolten..