Fitness Seller

Mortal Kombat Legacy

Heyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, als kombat-fan kan ik dit alleen maar toejuichen. Still remember het kennismaken met de arcadekast van MK II. De trailer van deze serie met reptile, johnny cage, scorpion en twee seconden van all time favorite sub zero hadden me wel laaiend enthousiast maar als ik nu de first episode bekijk lijkt het me wel een aflevering van CSI..

Wtf people, mortal kombat conquest vond ik wel nog ubertof om zelf naar te kijken ook al was het ook voor kinderen erbij bedoeld maar hier mag men het toch lekker gory enzo maken zoals de trailer deed vermoeden

ps: mortal kombat negen komt binnen een dikke week uit....bijna m'n Kollector's edition

Laatst bewerkt:
Demo al gespeeld van Mk9. Speelt erg goed, alleen zal online play wel weer zuigen. De serie boeit me totaal niet.

• Topic Starter Topic Starter
Heyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, als kombat-fan kan ik dit alleen maar toejuichen. Still remember het kennismaken met de arcadekast van MK II. De trailer van deze serie met reptile, johnny cage, scorpion en twee seconden van all time favorite sub zero hadden me wel laaiend enthousiast maar als ik nu de first episode bekijk lijkt het me wel een aflevering van CSI..

Wtf people, mortal kombat conquest vond ik wel nog ubertof om zelf naar te kijken ook al was het ook voor kinderen erbij bedoeld maar hier mag men het toch lekker gory enzo maken zoals de trailer deed vermoeden

ps: mortal kombat negen komt binnen een dikke week uit....bijna m'n Kollector's edition

het zal hopelijk nog wel loslopen, eerste ep is idd geen mk gedoe

****ing vet... eerlijk gezegd vind ik deze eerste episode al dope, al is het maar een opwarmertje :D

wanneer komt de volgende?

Ik hoop dat het niet te lang duurt, ik moet de trailer nog zien waar je iedereen blijkbaar inziet

Ontzettende anus serie.
Als fan ben ik wel benieuwd naar de nieuwe MK game alleen ben ik erg benieuwd of ze het voor elkaar krijgen dit keer wel diepgang in het vechtsysteem te krijgen.
Van wat ik gespeeld heb zijn het vooral dial up combo's en bestaat het hele systeem aan in blok jabben en meter opbouwen dat je de volgende dialup combo van je tegenstander kan breaken.

De serie is trouwens weer zon stomme spin-off die compleet niks met MK te maken heeft op de namen van de characters na.
Baraka is een mens die vroeger gefaald was als chirurg en toen maar messen in zen armen heeft gezet?
wutwut? wat is er gebeurd met de multirealms en het verhaal dat shaokahn earthrealm over wil nemen?

Beetje jammer dit, en de eerste ep was ook nogal tam.

Vechtspellen zijn uit, verwacht er maar niet teveel van dus.

Over de serie, ik ben benieuwd.

Sorry maar dit vechtspel is toch wel een van de betere die ik in m'n handen gehad heb

Schijnt beste MK game te zijn sinds 10 jaar :)

Schijnt beste MK game te zijn sinds 10 jaar :)

Is ook correct. Speel het al sinds m'n achtste en dit is toch wel veruit de beste versie sinds jaren. Speelt goed vlot, de storyline is geweldig. De online is ook best te pruimen en straks eens wat verder story en online doen en de krypt beginnen unlocken.

Echt naast MK2 de beste kombat game ever :)

Ik voel me enkel wat gedoet op de kollector's edition met het beeldje dat we erbij kregen maar als kombat fan accepteer ik alles

Laatst bewerkt:
Ik heb gister mk 9 besteld, krijg morgen binnen!! :)D:D:D:D:D:D:D::D:D YES YES YES :D:D::D:D:D:D:D:: YES YES YEEEH YEEEH YES YES YES :D:D:D:D:D

epic.

Super, mogen ze een echte serie/film van maken imo ipv van die webisodes. Hoewel, dit is gratis en toch in 1080p :)

Game ga ik zeker spelen, films van Mk vond ik altijd al beetje corny, maar ik geef het wel een kans.

Vierde episode is slecht :(

Terug
Naar boven