Fitness Seller

Nieuws Moslims eigenen wijk op in Engeland

Bezoekers in dit topic

ZIE JE WEL. Gvd! Heb m'n steyr aug al geladen, voor je het weet staan ze voor m'n deur :mad:
 
ZIE JE WEL. Gvd! Heb m'n steyr aug al geladen, voor je het weet staan ze voor m'n deur :mad:


Morgen lezen we overal dat jij bent opgepakt door deze uitspraak:p
 
Stayr aug is een noob wapen man met die waardeloze halve zoom :trollface: , maar ot. vind dit wel te ver gaan. Dit is idd een poging van een aantal debielen om de verschillende gemeenschappen tegen elkaar op te zetten, terwijl het juist te bedoeling moet zijn om er samen uit te komen.
 
Laatst bewerkt:
Daar vreesde ik dus al voor, Breivik's acties hebben een omgekeerd effect.

Is gewoon een groepje debielen, dus lijkt me sterk

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 08:23 ----------

Ja want die debiel spreekt natuurlijk voor alle moslims, dat andere moslims zijn ideeën afwijzen maakt natuurlijk niks uit. Is gewoon Takkiejakkie (Taqiyya) allemaal, niet te vertrouwen dat volk!

Mijn mening over jou begint toch een beetje te veranderen :p
 
Mijn mening over jou begint toch een beetje te veranderen :p


Hoe voelt het om te beseffen dat een blanke atheist meer kennis van zaken over de Islam heeft dan jou?
 
Ga ik ook doen man
 
Denk dat we morgen worden overgenomen, Europa wordt wakker!! Het Paard van Troje gaat open!!

Toch liever een gekke bekeerde moslim die een spandoek of poster ophangt dan een gekke christelijke Noor die bijna 80 man vermoordt.

ik weet het ik quote je veel, te veel

maar is het niet die gekke moslim met zijn spandoek die de christelijken gek maakt?
 
Daarom ben ik nou anti-theïst
 
Is gewoon een groepje debielen, dus lijkt me sterk
Het zal in alle lagen van de bevolking een effect hebben vrees ik, van de debielen tot de hoogopgeleide linkerzijde die de aanslagen alweer als bevestiging zien dat rechts sowieso 'gevaarlijk' is.
 
hmmm :coffee: UmadBro?




In you'r face GODDAMIT!:exactly:
 
Laatst bewerkt:
Ga ik ook doen man

jullie hebben al molenwijk, moerwijk en schilderswijk hier in NL, wtf man is dat niet genoeg ofzo? of wil jij wereld overnemen ofzo GL dan man
 
Het zal in alle lagen van de bevolking een effect hebben vrees ik, van de debielen tot de hoogopgeleide linkerzijde die de aanslagen alweer als bevestiging zien dat rechts sowieso 'gevaarlijk' is.

Als een moslim die aanslagen had gepleegd was het natuurlijk aan rechterzijde niet anders geweest qua perceptie.
 
Weer een hoop gezeur om niets..
Zal allemaal wel meevallen.
Ik vraag me de laatste tijd wel meer af wanneer er zo'n Hitler figuur opstaat en hetzelfde gaat uitvoeren als Hitler met de joden deed.
Lijkt wel alsof het anti moslim en anti koran in de wereld steeds groter word.

Niet dat ik het hoop..
 
Een Hitler figuur zal niet snel meer opstaan maar het dehumaniseren van bepaalde groepen binnen de samenleving kan wel leiden tot een splitsing in de samenleving die echt alles ontwricht. Men is niet meer bezig met de problemen in de samenleving maar vooral met het elkaar de schuld geven wie de problemen nou heeft veroorzaakt. Dat speelt overigens zowel aan linkerzijde als aan rechterzijde van het spectrum.
 
Een Hitler figuur zal niet snel meer opstaan maar het dehumaniseren van bepaalde groepen binnen de samenleving kan wel leiden tot een splitsing in de samenleving die echt alles ontwricht. Men is niet meer bezig met de problemen in de samenleving maar vooral met het elkaar de schuld geven wie de problemen nou heeft veroorzaakt. Dat speelt overigens zowel aan linkerzijde als aan rechterzijde van het spectrum.

Die splitsing zie je nu al bij de jongeren
 
Ach laat die moslims toch. Het is al erg genoeg dat ze een hersenhelft missen en dan gaan we ze ook nog eens beperkingen opleggen?

Ik vind het niet kunnen.
 
Ach laat die moslims toch. Het is al erg genoeg dat ze een hersenhelft missen en dan gaan we ze ook nog eens beperkingen opleggen?

Ik vind het niet kunnen.

Uiteindelijk zou jij toch met een Arabische vrouw moeten trouwen man, wil jij nog kans maken op subsidies in de toekomst, en uiteindelijk krijg jij dan ook marokkaanse kindjes, en vind jij ze opeens zo dom niet meer. feelsgoooodman
 
Back
Naar boven