MuscleMeat

Moszkowicz eist verbod op film Submission 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
DBC01 zei:
Je blijft wel lang genoeg om te lezen Ernesto, waarschijnlijk omdat je intelligentie niet zo hoog is om meer dan 1 zin per minuut te kunnen lezen.

Haleluya wat zijn ze toch eenvoudig uit hun tent te lokken die zogenaamde Moslims: Een paar woorden en ze slaan door en geven hun echte mening; vrije meningsuiting vinden ze gewoon niks! :D

Ik tel je posts in deze thread Ernesto maar in nog geeen ééntje heb je je uitgelaten over het onderwerp. En dat is dat een Joodse advocaat Moslims bijstaat in hun eis om een tweede deel van een film te laten verbieden.

Alleen maar roepen en schelden. Onvolwassener kan niet. En je bent niet bepaald een vorbeeld op dit foum voor je Moslim-genootjes, eerder een aanfluiting en een benadrukking van de mening die heerst: Moslims kunnen niet de hand in eigen boezem steken.

Beng, die kwam hard aan.

@centaur

Jij weer met je spam!! Kijk je postcount.. en dan te bedenken dat je korter lid bent dan mij

DBC01 zei:
Je blijft wel lang genoeg om te lezen Ernesto, waarschijnlijk omdat je intelligentie niet zo hoog is om meer dan 1 zin per minuut te kunnen lezen.

Haleluya wat zijn ze toch eenvoudig uit hun tent te lokken die zogenaamde Moslims: Een paar woorden en ze slaan door en geven hun echte mening; vrije meningsuiting vinden ze gewoon niks! :D

Ik tel je posts in deze thread Ernesto maar in nog geeen ééntje heb je je uitgelaten over het onderwerp. En dat is dat een Joodse advocaat Moslims bijstaat in hun eis om een tweede deel van een film te laten verbieden.

Alleen maar roepen en schelden. Onvolwassener kan niet. En je bent niet bepaald een vorbeeld op dit foum voor je Moslim-genootjes, eerder een aanfluiting en een benadrukking van de mening die heerst: Moslims kunnen niet de hand in eigen boezem steken.

Precies, ik kan mij mening hierover niet geven omdat jij elke keer weer iets doms roept en ik me weer genoodzaakt voel om dat recht te zetten. Dus we kunnen hier stellen dat jij eigenlijk veel discusies verpest en alleen maar autochtonen een slechte naam bezorgt? Maar ga er vooral mee door keyboard-hero, zoveel frustratie moet er toch uit bij jou.

Hier mijn mening: als dat wijf die tweede film wil maken laat haar lekker dan! Ik heb er echt geen probleem mee en als iemand dat wil voorkomen dan moet dat toch ook kunnen? We leven toch in een vrij land?

Ik heb ook meer nuttige mededelingen dan jou. :thumb:

ERNESTO M. zei:
Dus we kunnen hier stellen dat jij eigenlijk veel discusies verpest en alleen maar autochtonen een slechte naam bezorgt?
eh....de meeste discussies begint hij zelf...dus wie komt ze nu eigenlijk verpesten? ;)

Kunnen we on-topic blijven ? Dat gezeik van een paar oude wijven zit niemand op te wachten.

ERNESTO M. zei:
Hier mijn mening: als dat wijf die tweede film wil maken laat haar lekker dan! Ik heb er echt geen probleem mee en als iemand dat wil voorkomen dan moet dat toch ook kunnen? We leven toch in een vrij land?

Een vrij land met recht op vrije meningsuiting dus. Spreek je jezelf nou niet een beetje tegen :roflol:

Hoeveel posts buiten dit soort discussies heb je al gedaan Ernesto?
Anders ga je de boel lekker ergens anders verpesten!!

Dit is geen discussie meer....

Mijn reactie: De meeste moslims zijn niet anti-joden, maar anti-israeli's...dat is een verschil. Joden geloven ook zoals ons in 1 god en leven volgens 1 boek, en ze waren er al voor de moslims. Israeli's hebben land ingepikt (imo) en behandelen de oorspronkelijke bewoners niet echt oké (bijvoorbeeld huizen van palestijnen afbreken en huizen bouwen, en deze aanbieden aan ethiopische en russische joden).
Tot zover moslims vs Joden

Ontopic: Ik denk dat alleen een moslim zich geraakt kan voelen door die beledigingen en opvattingen van Hirshi Ali, en als ze er een zaak van willen maken om een tweede deel te bestrijden mogen ze dat van mij best. Misschien alleen beter ipv dat mensen naderhand weer met aanslagen komen met als reden deze film. Dat wil niet zeggen dat dan de moslims "gewonnen" hebben ofzo, dan zie ik het alleen als middel om de orde te handhaven en om het makkelijker te maken om met lange termijn oplossingen te komen.

Hicham

(is dit lang genoeg DBC? :D )

RichardV zei:
Hoeveel posts buiten dit soort discussies heb je al gedaan Ernesto?
Anders ga je de boel lekker ergens anders verpesten!!

Niet erg veel maar ik ben toch ook nieuw hier dus ik zal er wat meer van maken :cool:
En als ik het voor jou verpest doordat ik mijn mening geef die anders is dan die van jou dan klopt er iets niet bij jou, wel? :eek:

ERNESTO M. zei:
Niet erg veel maar ik ben toch ook nieuw hier dus ik zal er wat meer van maken :cool:
En als ik het voor jou verpest doordat ik mijn mening geef die anders is dan die van jou dan klopt er iets niet bij jou, wel? :eek:
Oké je geeft je mening, maar een mening is meer dan alleen een standpunt uitkramen. Een mening moet je onder bouwen, een onderbouwing heb ik bij jou niet vaak gezien.
Wat RichardV denk ik bedoeld met de boel verpesten (althans dat denk ik, ik kan natuurlijk niet voor iemand anders spreken) is dat jij je ongegronde mening zomaar spuit over het board.
Dit is nog altijd een bodybuilding forum, bedoeld om elkaar wijzer te maken over bodybuilding.
Heb je al veel nuttige dingen over bodybuilding gepost, volgens mij niet he? Misschien zou je eens eerst wat meer nuttige info moeten posten en niet steeds door iedere discussie heen moeten bleren met je gezeur. Dat we het niet altijd met elkaar eens zijn is alleen maar goed, anders zou t zo saai worden he. Maar deze verschillen van mening onderbouwen we normaal gesproken, moet jij ook maar eens gaan doen in de toekomst. En kom nu niet aan met een of andere onzinnige opmerking met dat je geen tijd hebt. Ik zit ook niet de hele dag achter de comp.

andrew zei:
Oké je geeft je mening, maar een mening is meer dan alleen een standpunt uitkramen. Een mening moet je onder bouwen, een onderbouwing heb ik bij jou niet vaak gezien.
Wat RichardV denk ik bedoeld met de boel verpesten (althans dat denk ik, ik kan natuurlijk niet voor iemand anders spreken) is dat jij je ongegronde mening zomaar spuit over het board.
Dit is nog altijd een bodybuilding forum, bedoeld om elkaar wijzer te maken over bodybuilding.
Heb je al veel nuttige dingen over bodybuilding gepost, volgens mij niet he? Misschien zou je eens eerst wat meer nuttige info moeten posten en niet steeds door iedere discussie heen moeten bleren met je gezeur. Dat we het niet altijd met elkaar eens zijn is alleen maar goed, anders zou t zo saai worden he. Maar deze verschillen van mening onderbouwen we normaal gesproken, moet jij ook maar eens gaan doen in de toekomst. En kom nu niet aan met een of andere onzinnige opmerking met dat je geen tijd hebt. Ik zit ook niet de hele dag achter de comp.

Mee eens, van mij mogen al die sub-forums hier allemaal verwijderd worden (behalve Geile Hanehok natuurlijk :D ). We komen hier toch voonamelijk om wijzer te worden over BB!

Precies, ik kan mij mening hierover niet geven omdat jij elke keer weer iets doms roept en ik me weer genoodzaakt voel om dat recht te zetten.

Waarom kan je je mening dan niet geven? Je kan het toch juist het beste rechtzetten door een goed onderbouwde mening te geven ???

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:

Ik vind dit best zwak van je DBC01, dit neigt toch naar racisme, weet je dan niet dat dat strafbaar is in Nederland?

Je antwoordt in korte zinnetjes zonder INHOUD, zonder op een ander z'n woorden in te gaan. En dat is waar velen zich aan irriteren. Ze willen discussieren met jullie maar er komt niks beters uit dan 'jullie generaliseren' en 'wat een vooroordelen'.

Zit daar dan helemaal geen kern van waarheid in? Meestal beginnen mensen het meteen te hebben over "de Marokkanen" "de buitenlanders" of bijvoorbeeld "de moslims", het grappige is dat je bijna nooit een groep als een geheel kan beschouwen en er ook zo over te oordelen.

Verder kijken mensen niet altijd verder, het feit dat bv allochtonen de meerderheid vormen in de gevangenis hoeft niet te betekenen dat het aan de afkomst ligt. Opvallend is dat men vaak alleen daar naar kijkt, en niet naar andere omstandigheden, bv: positie in de maatschappij, werk, scholing of misschien zelfs grootte van de famillie die mee zou kunnen spelen.

Ik bedoel, ik ben allochtoon en ik ben nog nooit in aanraking gekomen met de politie, ik heb daar geen behoefte toe, ik heb een relaxed leventje. Waarom zou ik de criminele pad opgaan.

We zijn zo langzamerhand lang genoeg dat gekloot van allochtonen in de samenleving zat dat we een GRONDIG oordeel kunnen vormen over hun gedrag met regelgeving die thuishoort in de 2e eeuw. Pas je aan aan de wetten en regels die hier gelden, heb je nergens last van.

Ik merk wat haat bij je en haat maakt blind, daardoor wordt het oordeelvermogen aangetast denk ik. Volgens mij heb je het over de reljongeren, maar die heb je in alle kleuren en maten, alleen zie je de Nederlandse "versie" vaker in plaatsen buiten de Randstad.

Je bent toch vrij om in Nederland iedereen aan te klagen die je wil? Daarbij komt ook nog kijken dat Godslastering gewoon bij de wet is verboden. Verder ben ik het eens dat mensen zich gewoon aan de wetten van een land moeten houden, maar wat bedoel je precies met regels?

Dus stop je één-zinnetje antwoordjes want je zegt in principe gewoon niks.
Ga es in op het onderwerp! Kom eens met oplossingen!
Maar da's te heet voor je. En je weet het hè, als het te warm voor je is, blijf buiten de keuken maar ga niet om het hoekje lopen schreeuwen!

Ik vind persoonlijk dat de grenzen van de vrijheid van vrijheid van meningsuiting eens duidelijk moeten worden, mag je mensen beledigen? Mag je je racistisch uiten? Mag je mensen de dood wensen? Mag je roepen dat mensen het land uitmoeten etc etc

Nu zijn de grenzen niet echt duidelijk er is geen duidelijke moraal, iedereen roept maar wat en probeert de grenzen te verleggen. Van mij mag de vrijheid van meningsuiting best beperkt worden, ik ga er namelijk vanuit dat de wetgever ons destijds niet de vrijheid van meningsuiting heeft gegeven zodat het een rotzooi kon worden in Nederland.

Daarbij komt ook nog kijken dat we door de radicalisering in Nederland toch al beperkt zullen worden in andere vrijheden, denk maar aan onze privacy, de overheid die zich meer zal bemoeien etc.

DonnieBrasco zei:
Ik vind dit best zwak van je DBC01, dit neigt toch naar racisme, weet je dan niet dat dat strafbaar is in Nederland?
ja hoor!! het is weer zo ver..

als je iemand die geen nederlandse afkomst heeft een aapje noemt ben je maar weer gelijk racist. Maar als de allochtoon een nederlander een kaaskop noemt dan is er niks aan de hand.

Jullie moeten eens stoppen alles zo letterlijk te nemen, en niet ieder woord aan je huidskleur koppelen.

Meten met 2 maten noem ik dat. :mad:

Centaur zei:
als je iemand die geen nederlandse afkomst heeft een aapje noemt ben je maar weer gelijk racist. Maar als de allochtoon een nederlander een kaaskop noemt dan is er niks aan de hand.

Jullie moeten eens stoppen alles zo letterlijk te nemen, en niet ieder woord aan je huidskleur koppelen.

Meten met 2 maten noem ik dat. :mad:

Heb ik het over huidskleur? :p ;)

Het ging me niet om het "aapje" als los 'scheldwoord', maar om het koppelen van de afkomst erbij, waar is dat voor nodig? Ik vind het zitten in de categorie 'kankerjood'.

Verder scheld ik niet zo vaak, als ik het doe is het als grap wetende dat die persoon het kan hebben. Ik hanteer dus ook niet het woordje kaaskop in normale gesprekken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven