Fitness Seller

Motor gejat :(

• Topic Starter Topic Starter
Verzekering betaald waarschijnlijk de dagwaarde uit.

Dat is 11200 euro.
Maar ik moet daar 20 dagen op wachten voordat hij 'officieel' echt weg is.
Worden 20 lange dagen :(

Sterkte dude, wij zijn er minstens nog 20 dagen voor je!

op een of ander manier verdenk ik de vorige eigenaar ervan :rolleyes:
hoeveel karma loof je uit voor de gouden tip :p

hoop dat die snel en heel terug is :(

Ik heb em bij een dealer gekocht.. En het is ook niet thuis gebeurd.. :P

Karma doet altijd goed :D

Maar ben je blij met die dagwaarde?

K*t voor je DVO. Zorg dat je er betere motor voor terug krijgt!

Las het op MF, me meis had er al gereageerd en vertelde het me. k*ttig hoor.

:)

Weer wat opheldering in de zaak.

Binnen 20 dagen is er een xpert langsgeweest en heb ik geld op mn bankrekening staan. Klinkt al wat beter dan 20 dagen wachten en dan pas bericht

Ik heb nog de camerabeelden van toen ze mijn booster steelden (2jr geleden)... niets opgeleverd! Gelukkig ben je verzekerd! Anders diep in de shit.:eek!:

Ik hoor net van een paar mensen die denken dat ze em gezien hebben

In een oud rood busje, in ypenburg.

Mensen daar uit de buurt?

Zo moet het busje er ongeveer uit zien:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Denk te hebben gezien... Politie bellen?

crap.... ben bang dat je hem niet meer terug ziet... die is al op transport.

Succes met de afhandeling. Hier wordt je toch doodziek van he....

zeg dat nou niet te snel.. mijn seat leon is ook terug gevonden na slechts een maand in mijn bezit te zijn geweest. total los welliswaar.. maargoed.

zeg dat nou niet te snel.. mijn seat leon is ook terug gevonden na slechts een maand in mijn bezit te zijn geweest. total los welliswaar.. maargoed.

Hoop dat de dief zich ook kapot rijdt op mijn motor..
Maar dan niet dood, maar gewoon verlamd.. Dat ik em uit kan lachen.

De expert komt morgen al :d

:)

Weer wat opheldering in de zaak.

Binnen 20 dagen is er een xpert langsgeweest en heb ik geld op mn bankrekening staan. Klinkt al wat beter dan 20 dagen wachten en dan pas bericht

ze hebben offiicieel 20 dagen wacht tijd die ze moeten hebben omdat er altidj kans is dat ie word terug gevonden etc.

En ik hoop voor je dat ze hem niet meer terug vinden, vaak zijn ze er zo slecht aan toe da tje beter af bent als ze weg blijven....

K*t bro.

Stelletje hufters zijn het die niet van andersmans spullen hun poten kunnen afhouden.

ze hebben offiicieel 20 dagen wacht tijd die ze moeten hebben omdat er altidj kans is dat ie word terug gevonden etc.

En ik hoop voor je dat ze hem niet meer terug vinden, vaak zijn ze er zo slecht aan toe da tje beter af bent als ze weg blijven....

Dat heb ik ook al vaker gehoord, dat als ze hem kapot ergens terugvinden, dat er een kans bestaat dat je minder terugkrijgt :(

Dat heb ik ook al vaker gehoord, dat als ze hem kapot ergens terugvinden, dat er een kans bestaat dat je minder terugkrijgt :(

Nouja dan zelf uit elkaar halen, in onderdelen verkopen en dan dat geld bij het verz. geld steken en nieuwe R1 uit 2004 halen.

Terug
Naar boven