MuscleMeat

Motor gejat :(

wat kostte de motor eigelijk DvO? Als ik dat mag vragen?

• Topic Starter Topic Starter
11k

why? :)

Omdat ik benieuwd was of je meer of minder dan de dagwaarde had betaald voor je bike!

hehe oke!

Nou de echte dagwaarde hoor ik morgen.
Zal em wel ff posten dan!

ze hebben offiicieel 20 dagen wacht tijd die ze moeten hebben omdat er altidj kans is dat ie word terug gevonden etc.

En ik hoop voor je dat ze hem niet meer terug vinden, vaak zijn ze er zo slecht aan toe da tje beter af bent als ze weg blijven....

ok, dus als ik hem tegen zou kunnen komen hier op Curacao...........dan zeg ik het je wel over 3 weken; ok?

:D

is goed :P

expert was er net, krijg 10350 terug :)

Jammer hoor, voor 650 in je bips genomen door een stel kansloze motordieven! Nu snel hopen dat je weer iets moois kan vinden ;)

Ik denk dat ik niet mag klagen :)

****ed up bro. voor 10k mag je mijn ZX-6R kopen, deal? :D

Ik denk dat ik niet mag klagen :)

En ga je weer dezelfde halen met dat geld?:)

Volgende keer iig beter opletten. Niet dat je er veel aan kan doen maar ik zou em sowieso niet buiten laten staan. Tenzij hij ergens aan vast zit maar dan zou ik nog bang zijn dat ie geript werd. Gewoon netjes binnen zetten dan blijven die kansloze gastjes die zelf geen geld hebben voor zon ding er wel vanaf.

Volgende keer iig beter opletten. Niet dat je er veel aan kan doen maar ik zou em sowieso niet buiten laten staan. Tenzij hij ergens aan vast zit maar dan zou ik nog bang zijn dat ie geript werd. Gewoon netjes binnen zetten dan blijven die kansloze gastjes die zelf geen geld hebben voor zon ding er wel vanaf.

Ja, ik ga ook niet meer met de motor weg, als ik em niet binnen kan zetten. :)

Ja, ik ga ook niet meer met de motor weg, als ik em niet binnen kan zetten. :)

spijtig genoeg is het zo, vroeger zou je hem bij wijze van spreken met de sleutel nog op het contact kunnen laten buiten staan :(

He DVO, ff topic kick..

gezien je busje verhaal moest ik direkt aan je denken..

In Haarlem is zondagochtend een 36-jarige man opgepakt nadat hij slapend was aangetroffen in een gestolen bestelbus. De bus stond midden op de weg met draaiende motor. De politie verzocht de man de motor af te zetten, maar de man kreeg dat niet voor elkaar omdat hij niet in het bezit was van de sleutels.

De agenten waren rond negen uur gewaarschuwd door de meldkamer omdat een bus de Kinderhuissingel blokkeerde. Na inspectie bleek dat achter in de bus een motor stond, die eveneens gestolen was.

De bestelbus en de motor zijn in beslag genomen. De slaperige autodief is in hechtenis gesteld

Ik zou zelf ff bellen DvO, je weet maar nooit.. Politie is niet zo snel met het afleveren van gestolen goederen :p

Ik zou zelf ff bellen DvO, je weet maar nooit.. Politie is niet zo snel met het afleveren van gestolen goederen :p

Heb inderdaad even gebeld met mn vrienden van de politie :P
Het betreft een gestolen motor uit Duitsland. In ieder geval een blije duitser!

Terug
Naar boven