XXL Nutrition

Gevonden MP3 speler

FadderMakker

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
250
Ben dus op zoek naar een mp3/4 speler voor tijdens het sporten.

- redelijk compact / stevig
- display (geen ipod shuffle oid)
- 2 gb of meer
- fatsoenlijk volume

Heeft iemand iets liggen dan hoor ik dat graag. Oordopjes hoeven er niet bij te zitten.

ik heb hier nog een sandisk 8GB mp3 speler, net nieuw 25 euro mag je hem over nemen, 42 voor betaald. ;)

Weet niet wat je ermee wilt gaan doen, maar degene waar nog een harde schijf in zit met lezer kunnen gauw stuk gaan bij beweging, omdat die naald dan heen en weer gaat (gebeurt met mijn ipod)

Heb zelf een nano, is 120 eu, maar dan heb je wel kwaliteit en 16gb

• Topic Starter Topic Starter
ik heb hier nog een sandisk 8GB mp3 speler, net nieuw 25 euro mag je hem over nemen, 42 voor betaald. ;)

Welk model is het precies? Aangezien je de gewone sandisk clip hebt, maar bv ook laatst de sport variant. Of de clip zip.

Weet niet wat je ermee wilt gaan doen, maar degene waar nog een harde schijf in zit met lezer kunnen gauw stuk gaan bij beweging, omdat die naald dan heen en weer gaat (gebeurt met mijn ipod)

Heb zelf een nano, is 120 eu, maar dan heb je wel kwaliteit en 16gb

Ja met een hardeschijf is idd niet ideaal, ga hem voornamelijk tijdens het sporten gebruiken. Flash geheugen is dan ideaal. Nano zag ik laatst bij de mediamarkt, verbaasde me over hoe klein dat apparaatje wel niet is maar zoveel wil ik er niet aan uit geven. Bovendien zit je dan met iTunes.

Kan ook zonder iTunes.

koop een sony nwz. Staat bekend voor subliem geluid. Echt waar.

• Topic Starter Topic Starter
Voor dat geld kan je er niet echt een buil aan vallen denk ik. Sansa clip bevalt in ieder geval goed, vind het altijd wel handig om een display te hebben. Geluidskwaliteit is ook dik in orde.

Terug
Naar boven