MuscleMeat

Mr. C. Foto's

cedric1992

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal, Hier wat foto's van mij. 1m79, 69 kg, 17 jaar. Graag opbouwende kritiek.;) Ik train ongeveer 1,5 jaar. bedankt alvast! Als er nog vragen zijn, hoor ik het wel.

Groeten,

Mr. C

Afb005.jpg

Afb006.jpg

Afb007.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Daar zijn ze, ging wat fout sorry :)

Heey cedric.
Leuk dat je hier je fotos plaatst. Zijn vast mannen die zichzelf er plezier mee doen.

2 goede armen heb je, ben benieuwd hoe t met je 3e arm is gesteld.

Flink droog, weinig massa. Kortom, jij zit gebakken deze zomer, de chicks diggen deze shit.

Goed droog, mist overal wel beetje massa.
Hoofdzakelijk schouders en bicep denk ik.

Misschien een idee om eens te gaan eten :roflol:

totaal niet grappig shortcut boy

Prima basis heeft TS. Goed droog en die massa komt vanzelf.

Come again?! Ken niet veel mensen waarbij de massa vanzelf komt.

TS heeft inderdaad een prima basis maar als zijn doel massa is en hij traint al 1,5 jaar had er toch wel wat meer ingezeten voor bvb schouders en biceps. Heb je pics benen btw?

En je moet niet 'hopen' op meer massa. Je moet er gewoon voor gaan en dan wéét je wel dat je meer massa zal krijgen :-)

Succes!

Come again?! Ken niet veel mensen waarbij de massa vanzelf komt.

TS heeft inderdaad een prima basis maar als zijn doel massa is en hij traint al 1,5 jaar had er toch wel wat meer ingezeten voor bvb schouders en biceps. Heb je pics benen btw?

En je moet niet 'hopen' op meer massa. Je moet er gewoon voor gaan en dan wéét je wel dat je meer massa zal krijgen :-)

Succes!

Daar heb je gelijk in! Bedankt in ieder geval ;) Ik moet er wel bij vermelden dat ik thuis train daar ik geen geld heb om naar de fitness te gaan. Maar als ik binnekort bij Defensie zit kan ik daar gratis fitnessen. Das wel weer voordelig.

Mooi droog !

totaal niet grappig shortcut boy

Prima basis heeft TS. Goed droog en die massa komt vanzelf.

Haha jij bent wel grappig, mij shortcut boy noemen. En massa komt vanzelf, LOL, als je een shortcut neemt misschien ja. Oja jij was diegene die ook dacht dat Hervee aan de roids zit/zat :haha:

je bent goed droog
maar ik denk dat als je doel massa is een extra stapel boterhammetjes (of borden rijst/patatten of wat dan ook) geen kwaad kunnen :p
Meer eten dus ;)

Veel succes met je training en bij defensie :)

Ik vind dat je wel heel erg droog bent, vind dat zelf eigenlijk niet zo mooi maar dat is iets persoonlijks. Vetpercentage tussen de 8-10 is het best. Jij zit rond de 5 zoiets?

je bent goed droog
maar ik denk dat als je doel massa is een extra stapel boterhammetjes (of borden rijst/patatten of wat dan ook) geen kwaad kunnen :p
Meer eten dus ;)

Veel succes met je training en bij defensie :)

Tnx ;) Ik zal idd meer moeten eten.

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Ik vind dat je wel heel erg droog bent, vind dat zelf eigenlijk niet zo mooi maar dat is iets persoonlijks. Vetpercentage tussen de 8-10 is het best. Jij zit rond de 5 zoiets?

Ik hoor meer mensen zeggen dat ik inderdaad droog sta, maar 5 % zeker niet. Laatst huidplooimeting gehad en die stond op 11% (2 weken geleden)

Netjes!

Terug
Naar boven