AndroidHealthClinic

Mr olympia 2007

GHB

Novice
Waardering
0
Beste dbb'ers

Mischien een beetje een vroege vraag, Maar ik ben van plan om de volgende mr olympia wedtsrijd bij te gaan wonen. kan iemand mij mischien vertellen wanneer het weer is en wat de toegansprijs voor het hele gebeuren is en waar ik eventueel kaarten zou kunnen bestellen.
Eventuele andere info is ook welkom

Alvast bedankt

28 sep 2007 Mr Olympia Las Vegas Verenigde Staten
vanaf $50
2006 Olympia Weekend ( dit is de site van 2006 , maar wss zijn ook hier de kaarten voor 2007 verkrijgbaar )

voor $50,00 zie je alleen geen reet, dus als je er toch naar toe gaat geef dan iets meer uit en dan zie je het echt live en niet alsnog vanaf een groot scherm

ik zou er nu vast gaan liggen met je slaapzak
dan is het gratis :D

voor $50,00 zie je alleen geen reet, dus als je er toch naar toe gaat geef dan iets meer uit en dan zie je het echt live en niet alsnog vanaf een groot scherm

Duurste ( op die site ) is $200 , valt opzich mee , als je kijkt wat je al uitgeeft aan de reis daar naar toe , tel daarbij op dat het idd wss eenmalig is ,...... idd Zoals Mascha al zegt ; lekker de dure pakken :D

er komt vast ook wel een dvdtje uit van 2007...lijkt me wel super om het mee te maken....Dus Misschien $200?

VIP PACKAGE - $631.75 (does NOT include hotel and airfare, does include Nevada live entertainment tax)

Fitness / Figure / Ms. Olympia Judging - Friday, Sept. 28 at 11 AM
Fitness Olympia Finals / Ms.Olympia Finals / Mr. Olympia Judging - Friday, Sept. 28, 7 PM
Mr. Olympia Finals / Figure Olympia Finals - Saturday, Sept. 29, 7 PM
Early Entry to Meet The Olympians - Thursday, Sept. 27, 7 PM
Olympia Weekend Expo Friday and Saturday, Sept 28 - 29, 10 AM - 5 PM
Olympia Victory Gala, Saturday, Sept. 29, 11 PM
Olympia Superstar Seminar - Sunday, Sept. 30, 11 AM

Terug
Naar boven