Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Want spieren zijn mannelijk?
Ramy stond vanaf begin aan de zijkant en is nauwelijks vergeleken, dus gedachte is dat hij vrij zeker 1e is.
Recap
Kan toch bijna niet, Ramy is zacht als wc papier. Hadi heeft imo niet echt een pleasing fysiek maar op basis van wat ik nu zie wel by far de beste.
Wie is dat daarnaast, Lunsford? Knappe vent zegIk heb er geen verstand van, maar Hadi is volgens mij een serieuze uitdager voor Ramy.
![]()
![]()
![]()
Ramy oogt in z'n armen ook kleiner voor m'n gevoel. Jammer, had verwacht echt een fucking striated mutant te zien gezien z'n eerdere pics.Hij valt tegen maar niet compleet off. Hadi heeft betere conditioning net als voorgaande jaren maar toen heeft Ramy ook gewonnen. Met size kan je ver komen.
Hadi Choopan

Inderdaad, zijn verhoudingen zijn echt pleasing om naar te kijken. Jammer dat z'n conditioning minder is. Zeker naast Hadi valt het op dat het hem aan diepe lijnen en definitie ontbreekt.Pfff, Derek ziet er echt bruut uit. Heeft echt de beste structure imo.
Klopt. En dat terwijl ze dezelfde coach hebben.Jammer dat z'n conditioning minder is. Zeker naast Hadi valt het op dat het hem aan diepe lijnen en definitie ontbreekt.
Kick-dammen wel toch ?Zie net wat meer pics op insta. Ramy is wel echt off hoor. Vind 't wel komisch hoe ik van Nick en Ramy een side tricep pose zie en er bij beide zowat geen definitie in zit. Kunnen de foto's zijn hoor maar blijf me erover verbazen.
Overigens, als Walker wint kijk ik nooit weer en ga ik dammen ofzo.