XXL Nutrition

Mr. Olympia 2022

Derek is echt nog gewoon te klein hiervoor. Wel geweldig fysiek natuurlijk, ook al is ie ook niet in de shape die je op de Olympia verwacht.

Qua massa is Derek natuurlijk kansloos tegen Ramy, maar holy f**k waar zitten we eigenlijk naar te kijken. :emo:

1671269742424.png
1671269854302.png

Zoals ik al zei, ik heb er geen verstand van. Maar als ik in de jury zat had Ramy niet gewonnen. Hadi staat veel beter, Derek oogt meer pleasing.
Bizar dat hij zo'n tiny waist heeft met die mass. Uiteraard helpt de vacuum ook wel iets, maar toch.

Ramy is wel freaky, maar Derek heeft veel betere proporties en structure.

Vind zo'n showdag toch vaak een beetje een tegenvaller. De maanden voorafgaand zie je de ziekste shapes, aders op aders, strepen waar bij mensen met minder massa geen strepen kunnen komen. En dan is 't showday en staat 90% er als een hijgende waterbuffel. Jaar, na jaar, na jaar.

Vind zo'n showdag toch vaak een beetje een tegenvaller. De maanden voorafgaand zie je de ziekste shapes, aders op aders, strepen waar bij mensen met minder massa geen strepen kunnen komen. En dan is 't showday en staat 90% er als een hijgende waterbuffel. Jaar, na jaar, na jaar.
Op stage kun je niet cheaten met de beste angle, licht etc. Instagram pics geven vaak een vertekend beeld. En plus zie je pas echt wat ze voorstellen als ze naast iemand anders staan.

Krizo zag er ook fucking freaky uit op insta, maar die zit niet eens in de top 6 volgens mij.

Wellicht zal het ook te maken hebben met stress en andere factoren, maar daar heb ik niet zo'n verstand van.

Op stage kun je niet cheaten met de beste angle, licht etc. Instagram pics geven vaak een vertekend beeld. En plus zie je pas echt wat ze voorstellen als ze naast iemand anders staan.

Helemaal waar hoor. Maar nog steeds zou 't beter moeten kunnen, kijk naar Yates enzo vroeger.
Krizo zag er ook fucking freaky uit op insta, maar die zit niet eens in de top 6 volgens mij.
Krizo is van voor heel goed maar heeft in verhouding een slechte rug. Poseren was tijdens z'n qualifier ook slecht. Weet niet hoe 't nu is, heb er nog niks van gezien
Wellicht zal het ook te maken hebben met stress en andere factoren, maar daar heb ik niet zo'n verstand van.
Zal ook wel idd. En ze willen natuurlijk allemaal de size game winnen.

Helemaal waar hoor. Maar nog steeds zou 't beter moeten kunnen, kijk naar Yates enzo vroeger.

Krizo is van voor heel goed maar heeft in verhouding een slechte rug. Poseren was tijdens z'n qualifier ook slecht. Weet niet hoe 't nu is, heb er nog niks van gezien

Zal ook wel idd. En ze willen natuurlijk allemaal de size game winnen.
Klopt, vroeger was alles beter. Maar goed, ze hebben nog een 2e kans. Vaak zie je dat de meesten in dat opzicht wel verbeteren.

Goed punt, is natuurlijk maar prejudging.

Overigens net Krizo gezien. Mooi fysiek, soggy as f**k.
Krizo heeft veel potential imo.

Dat zijn back nu niet optimaal is zegt nog niks. Kijk bijvoorbeeld naar phil en cbum. Hun backs waren in eerste instantie hun weak points. Na een aantal jaar was dat veranderd naar hun strong points.

Krizo heeft veel potential imo.

Dat zijn back nu niet optimaal is zegt nog niks. Kijk bijvoorbeeld naar phil en cbum. Hun backs waren in eerste instantie hun weak points. Na een aantal jaar was dat veranderd naar hun strong points.
Absoluut, 't is iets wat bij te trekken is. De rest van z'n frame kan, mits ie in shape komt, prima mee met de top. Iig proportioneel een veel en veel mooier fysiek dan Nick.

ja ze heeft het lichaam van een man
maak ik zelf wel, uit met je bemoeizucht, kijk eens in de spiegel
jij hebt meer dan genoeg aan jezelf
:roflol: :roflol: :roflol:
Gevoelig puntje?

Je mening op een openbaar bodybuilding forum posten, en vervolgens janken over bemoeizucht. Ik vind het mooi :roflol:

De Mr. Olympia is 1900 uur lokale tijd, plus 9 uur tijdsverschil met NL is 0400 uur (zondag) Nederlandse tijd. Ik ga mijn wekker er niet voor zetten, maar morgenochtend vroeg weten we wie er gewonnen heeft.

Ik bedoel dan weten we dat Ramy weer gewonnen heeft. Ben wel oprecht benieuwd naar de hele top 5. :thumbup:

:roflol: :roflol: :roflol:
Gevoelig puntje?

Je mening op een openbaar bodybuilding forum posten, en vervolgens janken over bemoeizucht. Ik vind het mooi :roflol:
was een sarcastiche opmerking tussen aanhalingstekens
jij bent de enigste (vrouw) die reageert toch op een vrouw die er uit ziet als een man, bij wie is dat dan een gevoelig puntje? :windup:
En dan ga jij bepalen of ik wel of niet spiermassa moet bouwen.
En dat is geen bemoeizucht? Over janken gesproken zeg......

Ramy zen halve rug is gone, triceps atrophied, dikke gaten in zen quads. kan me niet voorstellen dat hij de overduidelijke nummer 1 is en daarom aan de zijkant staat. Ik denk dat we dit jaar een nieuwe mr O krijgen.

Ramy zen halve rug is gone, triceps atrophied, dikke gaten in zen quads. kan me niet voorstellen dat hij de overduidelijke nummer 1 is en daarom aan de zijkant staat. Ik denk dat we dit jaar een nieuwe mr O krijgen.
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar de IFBB staat ook bekend om wat vriendjespolitiek hier en daar. Blijkbaar speelt de gunfactor ook een rol in de jurering.

Terug
Naar boven