- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrJ zei:Zie die link. Dit is 1 v/d stappen die genomen wordt zodat uiteindelijk bedrijven en niet jijzelf gaan bepalen wat er kan en mag draaien op je pc.
, is inderdaad wel een hele stap/verandering .de nieuwe 5456 die ik van m'n "buurjongen uzenet" kreegLittle Me zei:Welke versie heb jij eigenlijk ?
Als je vista download via MS krijg je toch een PK . Als die problemen die jij nu voorlegt kan ik hier zonder probleem uitvoeren ze .

wat heeft dep met palladium te maken?MrJ zei:Zie die link. Dit is 1 v/d stappen die genomen wordt zodat uiteindelijk bedrijven en niet jijzelf gaan bepalen wat er kan en mag draaien op je pc.
roxxe zei:de nieuwe 5456 die ik van m'n "buurjongen uzenet" kreeg![]()

Little Me zei:Ja ik was het net aan het lezen, is inderdaad wel een hele stap/verandering .
Maar komen ze hier niet een beetje in drang met privacy issues ?
Sinlath zei:zolang je dit voor zakelijke doeleinden gebrukit in bedrijfsomgevingen niet.
het bedrijf is immers eigenaar van de licentie en kan en mag bepalen wat er wel en niet mag draaien op de machines.
voorwaarde is wel dat je een ict gebruikts overeenkomst met je personeel hebt, deze moet iedereen die gebrukit maakt van en infrastructuur dan ook lezen en kennis van nemen.
volgende stap is dat je contractueel vastlegd dat de organisatie bepaald welke tools jij nodig hebt om je werk te doen.
goede zaak, beheer en implementatie technisch gezien.
Sinlath zei:goede zaak, beheer en implementatie technisch gezien.

roxxe zei:

Little Me zei:Dat is een build enkel voor MS zelf normaal . Die versie is als test enkel intern released en zal dus online niet veel ondersteuning genieten .
Ik zou gewoon voor de 5384 gaan ...![]()
Sinlath zei:ik ga vanavond beginnen aan een installatie vista op mijn compie, eindelijk heb ik werkende beta drivers voor mijn raid controller gevonden.
mijn server gaat morgenavond op longhorn over.
prima spul, heb het al een tijdje op mijn bedrijfslaptop draaien.