MuscleMeat

MS Windows Vista en Office 2007

Amd 64 3000+
1,5 gb Ram
Nvidia 6800 Ultra 512mb

Moet kunnen tog?, ik lees zelfs mensen met 1gb ruimte en een lichtere processor en videokaart die hem goed kunnen draaien.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb zowat alle mogelijke tweaks gedaan die er te vinden zijn en nog steeds hapert het bij het afspelen van audio files .

Ik heb net een vage ontdekking gedaan in vista, vista geeft je dus een cijfer op je hardware, dat cijfer was op mijn geheugen een 2,3 ( was 1,5 gb geheugen ), nu haalde ik 1 reepje van 512 er uit ( had dus nog 1 gb geheugen ), toen werd mijn cijfer ineens een 3.9, en windows vista draaid beter.. ???, iemand een verklaring?, kan vista niet overweg met veel geheugen ofzo.. ???

lol, gaat imo steeds meer op linux met een desktop als gnome of KDE lijken lijken :D

hmm ik zal het dan maar niet proberen op mijn amd650 @ 320mb :sob:

SuperKnurft zei:
Ik heb net een vage ontdekking gedaan in vista, vista geeft je dus een cijfer op je hardware, dat cijfer was op mijn geheugen een 2,3 ( was 1,5 gb geheugen ), nu haalde ik 1 reepje van 512 er uit ( had dus nog 1 gb geheugen ), toen werd mijn cijfer ineens een 3.9, en windows vista draaid beter.. ???, iemand een verklaring?, kan vista niet overweg met veel geheugen ofzo.. ???

Ja zoals ik op msn al aanhaalde , als er een latje bij je ram zit waarvan de specs slechter zijn dan van de rest zal het hele systeem op die specs draaien .

Maar daar was je nu al uit :D

ey little,

Op veel sites moet je windows media player als plugin hebben. Maar ik heb dus Wmp 11, en die ondersteunt geen plugins daarvoor dus geen filmpjes bij sites. Weetje hier een oplossing voor?

SuperKnurft zei:
ey little,

Op veel sites moet je windows media player als plugin hebben. Maar ik heb dus Wmp 11, en die ondersteunt geen plugins daarvoor dus geen filmpjes bij sites. Weetje hier een oplossing voor?

mediaplayer 10 installeren

Ja oke, maar dan heb ik dus Wmp 11 niet meer?

Ik ben het even aan het uitzoeken want het moet werken met 11 .

I'll keep u posted ;)

Dus voor de mensen met het " schokken " probleem bij het afspelen van audiofiles in mediaplayer of bv winamp heb ik een oplossing die bij mij redelijk goed werkt .

DEP : date execution prevention inschakelen voor alle programma's .

Dit kan men via :

computer --> properties --> advanced system settings --> tab advanced --> performance settings --> data execution prevention --> all programs

Data Execution Prevention (DEP) is a security feature that can help prevent damage to your computer from viruses and other security threats. Many harmful programs try to attack Windows by attempting to run (also known as execute) code from memory locations that only Windows and other authorized programs should use. These types of attacks can harm your programs and files.

DEP can help protect your computer by monitoring your programs to make sure that they use system memory safely. If DEP notices a program on your computer using memory incorrectly, it closes the program and notifies you.

Deze aanpassing gaf mij het beste resultaat tot hiertoe , ik denk dat het gewoon een probleem is doordat Vista gewoon enorm veel Ram gebruikt .

Mijn swap file staat op 1200 meg en ik heb een gig ram steken :eek:

Little Me zei:
Ik ben het even aan het uitzoeken want het moet werken met 11 .

I'll keep u posted ;)

Tijdelijke oplossing is natuurlijk ff de link copy/paste in het vak " open url " in mediaplayer .

In mediaplayer ga je naar sync als hoofdtap ( bovenste deel ) --> layout options --> classical view

Dan krijg je dan opnieuw de mogelijkheden zoals :

file / view / play / tools / help

dan neem je gewoon file --> open url

Volgende link ben ik aan het uitpluizen maar hulp is welkom :) :

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven