- Waardering
- 62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SuperKnurft zei:Amd 64 3000+
1,5 gb Ram
Nvidia 6800 Ultra 512mb
Moet kunnen tog?, ik lees zelfs mensen met 1gb ruimte en een lichtere processor en videokaart die hem goed kunnen draaien.
Stancke zei:mmmm,is inderdaad raar. Het is zeker niet dat je PC te traag is allesinds![]()
Ik ga effe zoeken
EDIT: kijk hier eens
http://www.chris123nt.com/guides/5384/#seccenter
, ik denk dat het aan de betá ligt.
, iemand een verklaring?, kan vista niet overweg met veel geheugen ofzo.. 
SuperKnurft zei:Ik heb net een vage ontdekking gedaan in vista, vista geeft je dus een cijfer op je hardware, dat cijfer was op mijn geheugen een 2,3 ( was 1,5 gb geheugen ), nu haalde ik 1 reepje van 512 er uit ( had dus nog 1 gb geheugen ), toen werd mijn cijfer ineens een 3.9, en windows vista draaid beter.., iemand een verklaring?, kan vista niet overweg met veel geheugen ofzo..
![]()

Alien zei:hmm ik zal het dan maar niet proberen op mijn amd650 @ 320mb :sob:

SuperKnurft zei:ey little,
Op veel sites moet je windows media player als plugin hebben. Maar ik heb dus Wmp 11, en die ondersteunt geen plugins daarvoor dus geen filmpjes bij sites. Weetje hier een oplossing voor?
SuperKnurft zei:
Stancke zei:

SuperKnurft zei:oki![]()
Edit: Windows media player 10, werkt dus niet op Windows Vista.![]()

Little Me zei:Ik ben het even aan het uitzoeken want het moet werken met 11 .
I'll keep u posted![]()
Data Execution Prevention (DEP) is a security feature that can help prevent damage to your computer from viruses and other security threats. Many harmful programs try to attack Windows by attempting to run (also known as execute) code from memory locations that only Windows and other authorized programs should use. These types of attacks can harm your programs and files.
DEP can help protect your computer by monitoring your programs to make sure that they use system memory safely. If DEP notices a program on your computer using memory incorrectly, it closes the program and notifies you.

Little Me zei:Ik ben het even aan het uitzoeken want het moet werken met 11 .
I'll keep u posted![]()
: